Mijn buurman doodgeschoten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

milou123

Re: Mijn buurman doodgeschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 17:19

Jeetje wat naar zeg..
Heel veel sterkte, ook voor je buurvrouw! Ach gut

Arlette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:32

jeetje, wat erg ! sterkte zeg !

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 16:40

"Het motief van de schietpartij is onduidelijk. De vriend van de advocate is een bekende van politie. Hij werd in de jaren ’90 verdacht van de moord op een Rijswijkse tuinder en een gewapende overval in Amsterdam. Ook zou hij hebben geholpen bij de ontsnapping van vier gedetineerden uit de gevangenis in Haarlem. Hij werd niet veroordeeld"

Over de doden niets dan goeds??? Beetje sneu dat ze dit er dan weer bij moeten zetten, zo wordt natuurlijk meteen in zijn richting gedacht. We een bijzonder koppel, dat moet ik toegeven: zij advocate, hij verdachte "crimineel"

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 20:07

weet je wat is, als iemand niet veroordeelt wordt lijkt me duidelijk dat dus iemand iets niet heeft gedaan. Laatst stond er een heel artikel met als titel "vermoorde man organiseerde moord op orchideën kweker". in het artikel zelf stond "de vermoorde man had auto's gestolen waarmee werrd gevlucht bij de orchideënkwekermoord". Uiteindelijk schijnt het dat hij alleen een ladden tegen de gevel had gehouden en niet wist dat het ging om een moord, hij dacht een overval(nog niet goed, maar ja echt een organiseerder vind ik dat ook niet)...m'n buurman was echt een lieve vent en te dom om een crimineel te zijn.
Een apart koppel zeker, hij had zout-peper haar allemaal tattoeages over z'n lijf, had een dikke harley en zij was echt een hele vrouwelijke dame, heel netjes heel correct maar ze waren zo gek op elkaar. Altijd samen, als zij een scheet liet pakte hij het toiletpapier, droeg haar echt op handen als ze zit zei, zattie al bij de z...maar ja. ze maakt het goed hoopt volgende week weer thuis te komen

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:12

Zo dat is schrikken zeg sterkte!

Wel vreemde reactie iemand schrijft: Vreemd dat ze als gerespecteerd advocate een vriend heeft met een dergelijke achtergrond.

Alsof dat niet mag ofzo? Iemand kan in zijn verlden toch heel anders zijn geweest en inmiddels veranderd. En dan nog je mag toch zelf kiezen met wie je een relatie aangaat, je valt op die persoon om wie die is... En omdat iemand een slechte achtergrond heeft wil dat niet zeggen dat zo'n iemand meteen een slecht mens is. Vind echt belachelijke reactie..! Vind dat mensen zo snel oordelen. Dus als iemand een crimineel verleden zou hebben moet het dan ook maar meteen vermeld worden in de krant pfff..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:30

Zo dat is nogal wat zeg!
Sterkte nog!

amorlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:47

Zo dat is niet niks zeg!
Heel veel sterkte nog voor jou en je buurvrouw

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:18

@ Woogy & Sony, ik bedoelde dus met mijn post te zeggen dat ik het opmerkelijk vind dat ze zoiets er bij schrijven, juist terwijl deze man helemaal niet veroordeeld is. Maar juist doordat ze het er bij schrijven zullen bepaalde mensen al snel met de vinger naar hem wijzen. Zo van: het was een crimineel, nu is zij er ook slachtoffer van. Zoiets dan toch. Door dit er bij te schrijven krijgen mensen denk ik een vertekend beeld van het verhaal.

Neemt niet weg dat ik het nog steeds een apart koppel vind, met of zonder harley. Maar dat maakt het allemaal heus niet minder tragisch.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 18:59

Jeetje wat naar zeg Scheve mond
Heel veel sterkte Ach gut

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 21:02

hey ik val niemand aan, was ook gewoon een vreemd koppel maar ze waren echt gek op elkaar. zo anders als ze waren waren ze ook echt 100% passend.
ik val niemand aan hoor vergis je niet ik respecteer ieders mening. maar ja als je naar een krantenbericht kijkt heb je een bepaald beeld voor je en dat wil ik dan veranderen naar de werkelijkheid.
Buurman is vandaag begraven(of gecremeerd weet het even niet zeker) en z'n vrouw is hard bezig haar leven weer op te pakken. de schade in het huis ligt in herstel en ze wil graag weer naar huis, waar ze altijd samen thuis waren
@ britty sorry als je je aangevallen voelde

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:42

he woogy wat naar voor je.. sterkte..

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 03:16

Woogy, ik voelde me niet echt aangevallen hoor. Ik dacht alleen dat mijn 1e post een beetje verkeerd (negatief) over kwam, vandaar mijn 2e post. Maar zo bedoelde ik het niet. Ik vind het alleen sneu, dat ze die verdenking van jaren geleden, terwijl het niet eens bewezen is, er dan toch bij moeten halen. Of in ieder geval dan toch vermelden. Over de doden niets dan goed zeggen ze altijd, maar dit moeten ze er dan toch nog even bij schrijven. En dat vind ik dan toch jammer. Zijn vriendin, vrienden, familie en bekenden lezen dat soort dingen ook. Misschien niet nu, maar uiteindelijk wel. Of ze horen de verhalen. Lijkt me niet leuk om dat soort dingen te lezen als het gaat om iemand waar je zoveel om geeft. Zeker niet in zo'n nare tijd.

Soms komen teksten op internet zo anders over dan de bedoeling was....

Hopelijk kan je buurvrouw zich een beetje redden.

*edit* typo

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 10:09

Doodgeschoten, het is toch wat met deze wereld.Hopelijk mag de vrouw dan weer snel in dr eigen huis. zou een groot verlies zijn haar maatje niet meer bij haar. Hopelijk komt nu wel alles in orde met deze vrouw en kan ze haar leven mischien weer gaan oppakken.

Sterkte.

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 11:01

Pff waar moet het toch heen met de wereld..

Heel veel sterkte..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:05

Wow dat is wel heel dichtbij voor jou!!
Heel veel sterkte..

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:08

dat is minder ja, sterkte...

bij mij waren ook buren doodgeschoten toen ik en mn moeder een weekje van huis weg waren. 't is idd geen fijn gezicht nee

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:13

Jeetje Ach gut
Als je hoort dat er ergens in Nederland iemand is neergeschoten, dan denk je wel: jeetje wat erg.
Maar als het je zelf overkomt is het opeens wel heel dichtbij.
Sterkte Vriendjes zijn?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 16:54

helaas kunnen we geen emoties in getypte woorden steken.
iedereen heel erg bedankt, buurvrouw werkt alweer zachtjes aan en is overdag thuis. ze voelt zich aardig goed, lichamelijk dan maar geestelijk heel alleen