Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Kijk eens even naar ons eigen koningshuis? Ook Kroonprins Alexander heeft zo zijn privileges gehad dat hij het leger in ging. Jan met de korte achternaam zal ook niet zomaar zijn vliegbrevet kunnen halen, of een opleiding volgen als Formule 1 coureur kunnen volgen.
Of je Harry op de troon moet willen weet ik niet. Het maakt hem wel menselijker dat hij dwarsligt, daar maakt de titel dan helemaal niets uit. Hij heeft op jonge jaren zijn moeder verloren, dat is een klap die kinderen uit gewone gezinnen ook maar moeilijk kunnen verwerken, dus dwarsliggen mag niet omdat je een titel hebt?
Ik zou Charles niet op de troon willen. Maar Harry - geen problemen mee. Niet dat ik hoop dat het ooit gaat gebeuren, maar tegen die tijd is hij zijn wilde haren wel kwijt...
Cassidy schreef:Ik vind een koningshuis meer hebben dan alle gekozen ministerpresidenten die om de zoveel jaar veranderen. Ben dan ook koningsgezind, en heb er geen moeite mee dat leden van het koningshuis niet worden ingezet op de plekken waar het nou echt spannend wordt.
Een dergelijke sculptuur vind ik smakeloos. Kunst moet in mijn ogen ook mooi zijn. Dat is dit niet, dit is alleen maar provocerend....
SAKKIA schreef:Ach tja bierhossend vind ik ook wel eenbeetje anders hoor![]()
Sporters hebben voor Nederland medailles gewonnen, mag je dan niet blij zijn?
Maar al drugs gebruikend, likkend aan iemand zijn tepel en ergens in een kostuum op komen draven met een hakenkruis is naar mijn mening toch wel wat anders.
*edit* Hakenkruis ....mm.... was hij toch wel??