Kunstwerk 'dode prins Harry' schokt Britten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: Kunstwerk 'dode prins Harry' schokt Britten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 11:49

Tja dr hoeft maar een aanslag gepleegd te worden op zn 2 voorgangers en Harry is alsnog het bokje, tegenwoordig ben je ja toch niet meer zeker van je leven.
Dan zou ik als koningsgezind Engeland nog maar een keer goed slikken als je hem op de troon krijgt....

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 11:52

ja, ik ben blij dat ik daar niet woon, zelf heb ik het niet op koningshuizen, maar ik zou zeer zeker medelij met hun hebben als hij op de troon komt, ik bedoel hij mag dan wel in 3 in de lijn zijn maar hij is verdomme een prins en hij moet zijn verantwoordelijkheid tegenover het volk en de famillie nemen. En niet als een of de beste zich zo gedragen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 11:53

Kijk eens even naar ons eigen koningshuis? Ook Kroonprins Alexander heeft zo zijn privileges gehad dat hij het leger in ging. Jan met de korte achternaam zal ook niet zomaar zijn vliegbrevet kunnen halen, of een opleiding volgen als Formule 1 coureur kunnen volgen.

Of je Harry op de troon moet willen weet ik niet. Het maakt hem wel menselijker dat hij dwarsligt, daar maakt de titel dan helemaal niets uit. Hij heeft op jonge jaren zijn moeder verloren, dat is een klap die kinderen uit gewone gezinnen ook maar moeilijk kunnen verwerken, dus dwarsliggen mag niet omdat je een titel hebt?

Ik zou Charles niet op de troon willen. Maar Harry - geen problemen mee. Niet dat ik hoop dat het ooit gaat gebeuren, maar tegen die tijd is hij zijn wilde haren wel kwijt...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 11:56

Cassidy schreef:
Kijk eens even naar ons eigen koningshuis? Ook Kroonprins Alexander heeft zo zijn privileges gehad dat hij het leger in ging. Jan met de korte achternaam zal ook niet zomaar zijn vliegbrevet kunnen halen, of een opleiding volgen als Formule 1 coureur kunnen volgen.

Of je Harry op de troon moet willen weet ik niet. Het maakt hem wel menselijker dat hij dwarsligt, daar maakt de titel dan helemaal niets uit. Hij heeft op jonge jaren zijn moeder verloren, dat is een klap die kinderen uit gewone gezinnen ook maar moeilijk kunnen verwerken, dus dwarsliggen mag niet omdat je een titel hebt?

Ik zou Charles niet op de troon willen. Maar Harry - geen problemen mee. Niet dat ik hoop dat het ooit gaat gebeuren, maar tegen die tijd is hij zijn wilde haren wel kwijt...

Maar Wimlex was wel zo slim om niet likkend aan een man zn tepel op de foto te komen. en tal van andere vreemd uit ziende foto's en rare acties.
Charles is ook niet helemaal zuivere koffie, maar het gedrag van Harry vind ik absoluut niet door de beugel kunnen, het zal je zoon/kleinzoon maar zijn!
dan moeten ze ook niet gaan zitten zaniken over een beeld..

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 11:57

Cassidy schreef:
Ik vind een koningshuis meer hebben dan alle gekozen ministerpresidenten die om de zoveel jaar veranderen. Ben dan ook koningsgezind, en heb er geen moeite mee dat leden van het koningshuis niet worden ingezet op de plekken waar het nou echt spannend wordt.

Een dergelijke sculptuur vind ik smakeloos. Kunst moet in mijn ogen ook mooi zijn. Dat is dit niet, dit is alleen maar provocerend....

Mee eens.
Zou er zelf niet al te blij mee zijn dat iemand een kunstwerk van mij maakt dat ik dood was... Nagelbijten / Gniffelen

(vind dat kunstwerk van Paris overigens wel behoorlijk realistisch gemaakt Clown )

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 11:59

Ik heb de foto's uit de Bild niet gezien, maar wel begrepen dat hij wel vaker met drugs in aanraking is gekomen.
Wimlex stond ook met bier hossend in de meningte tijdens sport evenementen, en heeft ook moeilijke tijden doorgemaakt.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:09

bierhossend vind ik toch wel wat anders dan drugs gebruiken en aan tepels van mannen likkend...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:14

Ach tja bierhossend vind ik ook wel eenbeetje anders hoor Ja
Sporters hebben voor Nederland medailles gewonnen, mag je dan niet blij zijn?

Maar al drugs gebruikend, likkend aan iemand zijn tepel en ergens in een kostuum op komen draven met een hakenkruis is naar mijn mening toch wel wat anders.

*edit* Hakenkruis ....mm.... was hij toch wel??

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:48

Ja dat was hetzelfde prinsje Knipoog

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:05

SAKKIA schreef:
Ach tja bierhossend vind ik ook wel eenbeetje anders hoor Ja
Sporters hebben voor Nederland medailles gewonnen, mag je dan niet blij zijn?

Maar al drugs gebruikend, likkend aan iemand zijn tepel en ergens in een kostuum op komen draven met een hakenkruis is naar mijn mening toch wel wat anders.

*edit* Hakenkruis ....mm.... was hij toch wel??

Ja dat stukje feest vieren met die medailles vond ik juist alleen maar leuk. Heb Wimlex jaren een stijve hark gevonden en toen dat op tv kwam vond ik hem juist eindelijk een beetje meer mens Lachen Sowieso sinds hij met maxima is is hij wat losser geworden Lachen
Harry daarentegen gaat me gewoon veels te ver, idd toen ook met die hakenkruizen op zn pak (verkleed feestje ofzo?)