Nakisha schreef:Lijkt mij haast alsof ze van het jongetje af wilden... dit is compleet abnormaal...
Ja daar dacht ik ook aan. Dan spoor je echt niet!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nakisha schreef:Lijkt mij haast alsof ze van het jongetje af wilden... dit is compleet abnormaal...
Nicole288 schreef:Citaat:De brandweer had meerdere malen gevraagd of er nog iemand in de stacaravan was.
Toen er brand uitbrak in de stacaravan van Crystal Adams (31) en haar vriend James Chandler (33), dachten zij eraan om hun puppy mee te nemen, maar vergaten ze het vierjarige zoontje van Chandler.
Zomaar een gedachte, maar misschien woont het jongetje normaal bij zijn moeder en zat het daarom in de shock van die panieksituatie niet automatisch in de 'inventaris' van hun gezinnetje. Maar dan nog zouden alle bellen toch gaan rinkelen zodra de brandweer er specifiek naar vraagt.. Idd erg voor dat kindje, want die gaat het ongetwijfeld ooit nog te horen krijgen.
Nicole288 schreef:Cassidy: Wat naar, is het dochtertje wel gered?
Woogy schreef:zoiets zou mij gebeuren, maar dan bewust...ik heb geen affectie met kinderen, totaal geen.
sjorsie schreef:pfff vreselijk zeg, net alsof ze hoopten dat het kind dood zou gaan