Samenscholingsverbod op kanaleneiland (utrecht)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nils

Re: Samenscholingsverbod op kanaleneiland (utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:05

tamorka schreef:
nils schreef:
meen je dit serieus? Verward

Zie mijn smiley en trek je conclusie.

hmm oke, ik wou al zeggen.... Haha!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:07

nils schreef:
tamorka schreef:
Fijn is het daar he, in Utrecht. Ik ben blij dat ik lekker in het oosten op het platteland woon.

ben je uberhaupt wel eens in utrecht geweest?? Vork

Ik voel me hier gewoon veilig Clown . Hier kan je gerust midden in de nacht in je eentje over straat. Toen ik bij m'n ouders een keer 's nachts in m'n eentje van het buurdorp naar huis moest (Waddinxveen) vond ik dat echt doodeng, er is gewoon niemand op straat...

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:19

Ik ben in Eindhoven geboren en getogen. Daar voelde ik me ook altijd veilig hoor. Maar toch ben ik blij dat ik nu hier woon. Hier is het gewoon lekker rustig.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:37

Citaat:
Hier is dat al altijd zo geweest, niet echt problemen mee

Das het ergste, mensen wennen eraan. Nou, ik vertik het om eraan te wennen, toch van de zotte. Met zn allen op een (kanalen) eilandje, afvoeren die hap!!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 14:34

Ik woon net aan de rand (van dat deel) van kanaleneiland. Ben erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen Ja Ben alleen een beetje bang dat het probleem zich alleen maar gaat verplaatsen zo.

Dat criminaliteit alleen in de grote steden voorkomt is natuurlijk onzin. Denk aan volendam en alle drugsproblemen..... ook is het aantal moorden in de buitengebieden relatief (!!) juist groter (is er stil en niemand die het ziet). Maar denk niet dat dat in dit topic hoort Knipoog

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 18:36

manzano schreef:
Ik woon net aan de rand (van dat deel) van kanaleneiland. Ben erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen Ja Ben alleen een beetje bang dat het probleem zich alleen maar gaat verplaatsen zo.

Dat criminaliteit alleen in de grote steden voorkomt is natuurlijk onzin. Denk aan volendam en alle drugsproblemen..... ook is het aantal moorden in de buitengebieden relatief (!!) juist groter (is er stil en niemand die het ziet). Maar denk niet dat dat in dit topic hoort Knipoog

Inderdaad ik denk dat je laatste zin weer meer geschikt is voor een nieuw topic Haha! Maar je hebt enigzins wel gelijk. Ook in de wat 'kleinere' steden kun je veel overlast en geweld hebben. Zelfs in Heerenveen wil je in bepaalde straten 's avonds niet lopen. Ik vind dat echt heel erg. En vind dat er in het geval van Utrecht echt grove maatregelingen getroffen moeten worden.