Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Maar dat mensen met hogere lonen meer moeten werken of vervelendere tijden hebben, daar ben ik het echt niet mee eens
Nicolletje schreef:runningkawa schreef:Maar dat mensen met hogere lonen meer moeten werken of vervelendere tijden hebben, daar ben ik het echt niet mee eens
Ik denk dat degene die het hardste werken op dit moment de boeren, de kleine ondernemers en de mensen in bepaalde delen van de gezondheidszorg zijn.
runningkawa schreef:Maar dat mensen met hogere lonen meer moeten werken of vervelendere tijden hebben, daar ben ik het echt niet mee eens
Echwel schreef:Stennisje schreef:Ik denk dat ik maar minister word...
Ik vind dat de topsalarissen (en niet alleen die van minsters) dmv belastingen meer gelijk moeten worden getrokken met de lagere inkomens.
Of dat je nu een land bestuurd of aan een lopende band staat, je doet allemaal je best en ik vind dat het onderscheid veel kleiner moet worden.
Sorry maar je wil de verantwoording van bv een dokter toch niet vergelijken met iemand die
aan de lopende band staat.
Plus het feit dat iemand met vaak een hoger salaris ook veel meer uren draait.
Veel langer hiervoor heeft moeten leren.
(heb het niet over ministers)
Veel hogere inkomens betalen al 52% belasting terwijl de lagere 30% betalen....
Echwel schreef:Denk dat je met topsalarissen de directeuren van grote holdings
enz bedoelt.. die met een royale bonus weggaan.
Daar geef ik je gelijk in, ik haalde Stennisje aan die vind dat iedereen gelijk
moet verdienen.
Daar ben ik het dus niet mee eens, puur omdat ieder werk zijn eigen
verantwoordingsniveau heeft.
hittepit_12 schreef:Alles wordt duurder,Helaas stijgt mijn salarais nauwelijks en dat van mijn man ook niet.
Als ik het goed heb begrepen gaan we er vanaf januari ongeveer 100 per maand op achteruit, ik ben dus ook genoodzaakt om meer te gaan werken.
Met dank aan ons fantastische kabinet!!
Hartelijk bedankt allemaal heren en dames in Den Haag
De gulden mag inderdaag terug liever vandaag dan morgen!!!!!!!!
Maartje1990 schreef:weet je, dat is ook wel eens gebeurt. Ooit gehoord van staken? Toevallig meegekregen dat (een paar jaar geleden geloof ik) de docenten hebben gestaakt ómdat ze loonsverhoging en kleinere klassen wouden? Nu zal ik eerlijk zijn, die loonsverhoging hebben ze niet gekregen maar wél die kleinere klassen.En dit gebeurt niet alleen bij de lerares maar is geloof ik nog niet heel lang geleden ook bij de NS gebeurt.