Marechaussee bevrijdt hond uit bagagekluis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Unfaithful

Re: Marechaussee bevrijdt hond uit bagagekluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:03

Hoorde het op de radio, ik snap dat echt niet hè Boos!

Hoop inderdaad ook dat ze het arme beestje niet terugkrijgen en sowieso een verbod om nog enige dieren te houden... Bloos!

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:16

Arm beest. In plaats van honden aan een boom binden, stoppen we ze maar gewoon in een kluis!
Ik heb zelf een dwergkees, maar ik moet er niet aan denken! Hopelijk krijgt de eigenaar dit beestje nooit meer terug.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:34

"Pas op vrijdagochtend hebben de eigenaars van de kluis zich op Schiphol gemeld om hun koffers en het hondje op te halen. Zij kunnen rekenen op een flinke boete."

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 19:37

Dus het hondje is gezellie mee naar huis.... Wèrkelijk hier word ik kotsmisselijk van. Misselijk

En een boete van 50 euro is in Nederland al een "fikse" boete hoor.

Als de marechaussee niks gemerkt had dan had dat beessie van maandag tot vrijdag in die kluis gezeten... Bloos! Bloos! Bloos! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:39

Het waren de medewerkers van de kluizen die het beestje hebben gevonden, en hij is overgedragen aan de kmar.

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 12:03

Ze hadden een bakje water en brokjes achtergelaten "en dan zou het hondje het wel zo lang kunnen uithouden". Misschien moeten ze zelf eens even lang in een isoleercel moeten zitten met wat voer. Eens kijken hoe ze dat vinden. Zulke lui hebben geen verstand, die kunnen niet zorgen voor een levende ziel. Je zou er nog geen plant aan toevertrouwen.

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 14:55

slimmerik schreef:
Dus het hondje is gezellie mee naar huis.... Wèrkelijk hier word ik kotsmisselijk van. Misselijk

En een boete van 50 euro is in Nederland al een "fikse" boete hoor.

Als de marechaussee niks gemerkt had dan had dat beessie van maandag tot vrijdag in die kluis gezeten... Bloos! Bloos! Bloos! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Ze hebben het hondje niet meegekregen, dat wordt pas na de zitting beslist Knipoog

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 18:42

Weet je dat ik de Marechaussee al helemaal met zo'n schattig klein wit keeshondje over Schiphol zie wandelen? Clown
In ieder geval, verschrikkelijk dat je in Nederland je hondje dan gewoon weer terugkrijgt. Dat is écht iets belachelijks. Sigaar