Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Wat heeft dat nu met racisme te maken, als die bevolkingsgroep voor problemen zorgt is dat gewoon zo...
Altijd springen en direct roepen naar racisme is ook niet gezond.
In belgie zijn bv albanese die problemen geven, als ze dan al niet meer albanees mogen gebruiken zou ik het juist erg vinden, als het is is het zo
ladylay schreef:what's new
en even een opmerking tussen door, altijd als je een realistische kijk er op geeft, dan is het meteen zo van jaaa, niet alle .... zijn zo.....
nee, dat weten wij nu ook wel, maar wees realistisch...het gebeurd...er zijn goede, accepteer dan ook dat er slechte zijn.
en dat daar ook over gesproken word, en dan niet gelijk op racisme brengen. daar heb ik zo'n hekel aan
randie schreef:omg mijn scharrel is net naar A'dam verhuisd op kamers...
randie schreef:omg mijn scharrel is net naar A'dam verhuisd op kamers...
Snoevie schreef:dit verbaasd me niks hoor,is dit nieuws dan?
faye schreef:"Vijf jaar geleden waren het kleine criminelen, begonnen in hun eigen wijk, maar nu werken ze landelijk. Ze plegen grote kraken en schuwen geweld niet", aldus Woelders.
(..)
Ben toch blij dat ik niet meer in de randstad woon
Nessah schreef:3 hoeratjes voor de media..
Sjonge jonge zeg.. Wat een bericht.. Marokanen hebben al een slechte naam door dat er een groep tussen zit wat niet helemaal goed bezig is en dit maakt die naam alleen maar erger.. Er is al genoeg rasisme in nederland dacht ik zo.