School schorst leerlingen na YouTube-video

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: School schorst leerlingen na YouTube-video

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:01

Njen schreef:
Hahah, briljant. Dat die lerares dat dan niet door heeft, ineens de halve klas is verdwenen.

Denk eerlijk gezegt wel dat ze het door had maar niet wist hoe ze erop moest reageren enzo Clown

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:01

aan de ene kant kan ik er de grap wel van inzien. Maar aan de andere kant vind ik 't ook sneu voor de lerares. Maar je bent ook wel heel stom als je dat niet doorhebt. of er als je 't wél doorhebt niet op reageert...

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:09

Juul schreef:
Njen schreef:
Hahah, briljant. Dat die lerares dat dan niet door heeft, ineens de halve klas is verdwenen.

Denk eerlijk gezegt wel dat ze het door had maar niet wist hoe ze erop moest reageren enzo Clown

Kan natuurlijk ook, ik heb ook een lerares gehad, die zou niet weten wat ze ermee aan moest. Die kon absoluut geen orde houden en ging dan maar gewoon verder met de les...

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:10

Leuke stunt sneu voor die lerares

Anoniem

Natuurlijk is het filmpje wel leuk en als het binnen de schoolmuren gebleven was, prima. Maar op internet met volle naam van de lerares publiceren is volgens mij schending van de privacy.. hoe dan ook het is gewoon niet netjes.

Anoniem

Njen schreef:
[naam] schreef:

Kan natuurlijk ook, ik heb ook een lerares gehad, die zou niet weten wat ze ermee aan moest. Die kon absoluut geen orde houden en ging dan maar gewoon verder met de les...

Heb ik ook meerdere van gehad. En iemand die de directeur erbij ging halen enzo Huilen van het lachen

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 18:13

WildWings schreef:
Natuurlijk is het filmpje wel leuk en als het binnen de schoolmuren gebleven was, prima. Maar op internet met volle naam van de lerares publiceren is volgens mij schending van de privacy.. hoe dan ook het is gewoon niet netjes.

haar naam word niet in het filmpje genoemd hoor. Alleen het vorige die is van internet afgehaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:16

Precies, dus het filmpje IS WEL op internet gepubliceerd waarbij de lerares met volledige naam werd genoemd/beschreven, en dat is niet netjes. Dat het is verwijderd doet er niet toe, het IS geupload geweest met voll. naam erbij. Daarbij is iemand herkenbaar op film of foto plaatsen ook in strijd met het portretrecht en is het volgens mij dus ook privacy schending.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 18:16

Ik weet niet precies hoe dat zit. Maar klink eigenlijk heel redelijk ja.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:17

Oh geweldig!! Was ik maar op het idee gekomen toen ik nog in de onderbouw zat. Echt super!!!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:18

Hmm, niet alleen een een domme leerkracht maar ook een domme school Clown
''Met een schorsing van één dag wil de schoolleiding vooral een signaal geven.''

Wojoo, die kinderen zijn alleen maar blij dat ze een extra dag vrij zijn? Huilen van het lachen

_Daph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:22

whahahaha ik vind hem goed!

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:22

Geweldig!
Dat die klas niet in laggen uitbarst, dahm...ik zou niet meer bijkomen.

Iemand zin om te tellen hoeveel lui er ''ontsnappen ''?

yv0nnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:25

hahaa super Cool !

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 18:26

Sisco4life schreef:
Geweldig!
Dat die klas niet in laggen uitbarst, dahm...ik zou niet meer bijkomen.

Iemand zin om te tellen hoeveel lui er ''ontsnappen ''?

15

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:43

Ik vind hem wel grappig Clown

Niet echt beledigend ofzo.. Alleen die naam hadden ze niet moeten doen, als gymnasium klanten hadden ze dat ook wel een beetje moeten kunnen bedenken he dat daar problemen van komen Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Rozanne op 18-09-07 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:44

Wij deden dit vorig jaar dagelijks bij duits maar wij zijn verdorie nooit in het nieuws geweest!?! Bloos!

Het interesseerde die vent geen bal wat wij uithaalden; hij kreeg zijn geld toch wel. Zo nu en dan legde hij ons wat uit, maar verder deed hij niet zoveel. Waardoor wij natuurlijk gingen lopen zieken. Er werd dus regelmatig kauwgom naar hem gegooit, dingen op zijn rug geplakt, over de tafels gelopen etc. En als we er geen zin meer in hadden (je leerde daar toch niks, we hebben een aantal keren gevraagd of we nog een keer wat gingen doen en dan kregen we als antwoord wat gemompel en gebrom) deden we de ramen open, tas naar beneden laten zakken en dan was het 'aju meneer, tot morgen!'. Een keer heeft een jongen alles gefilmt, hoe wij uit het raam sprongen, gingen voetballen en hoe hij dan mopperend voor het raam stond. Dit hebben ze op YouTube gezet. Resultaat; iedereen die had lopen etteren & de filmer waren 1 dag geschorst, oftewel; wij waren met z'n allen naar de mac ipv naar school. Haha!

Zal wel even kijken of het filmpje er nog opstaat, zal wel niet maar kan altijd proberen. Clown
Laatst bijgewerkt door Redrumfox op 18-09-07 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Whoepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:45

geweldige stunt, Haha!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:45

*LOL* Ge-wel-dig! Haha!

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:49

wij hebben dat ook wel eens gedaan met hulp van een andere leraar ( een top leraar die een grap wel kon inzien ) die belde de leraar dat hij moest komen en toen gingen wij weg

dit filmpje is trouwens wel GÉWELDIG Lachen

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:49

Oh, ik vind het echt geweldig. Nagelbijten / Gniffelen
Zoiets hebben ze vorig jaar bij ons op school ook gedaan, eerst hebben ze de deur geblokkeerd met banken en prullenbakken, en er dan heel onschuldig voor gaan staan zo van 'wij snappen ook niet hoe dit kon gebeuren, maar nu kunnen we niet in het lokaal?', toen hebben ze vrolijk toegekeken hoe de leraar alles weg heeft lopen slepen (en toen die even wegliep er leuk alles weer voor gezet), en toen ze uiteindelijk toch echt naar binnen moesten, hebben ze voor de leraar binnen kon komen aan de binnenkant alles geblokkeerd, en zijn vervolgens allemaal door het raam naar buiten gegaan.

Vork
Daar is helaas geen filmpje van, het was wel hilarisch, wij hadden les in het lokaal ernaast, dus konden het allemaal mooi zien gebeuren.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:51

Leuke grap, maar terecht dat ze geschorst zijn: filmen tijdens de les mag niet laat staan dat je het op internet gaat zetten. Had het filmpje gewoon aan je klas laten zien ipv aan de wereld.

Buwa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 19:01

Oh gosh, mijn neefje zit in die klas! Ik hoorde het al van hem op msn.
Hij is niet geschorst gelukkig, maar ik vind het wel een beetje zielig voor die lerares Ach gut

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 19:06

Njen schreef:
Juul schreef:

Heb ik ook meerdere van gehad. En iemand die de directeur erbij ging halen enzo Huilen van het lachen[/quote]

Ik had zo'n man voor duits die iedereen die niet duits kon praten voor koe uitschold, vond dat ie altijd gelijk had, stuurde brieven naar de directie. Het was hartstikke eenvoudige stof, maar iedereen stond standaard voor zijn vak onvoldoende. Deed iemand eens zijn best, dan werd ie ineens de lucht ingeprezen en de vorige les was diegene nog uitgescholden. En hij snapte niet dat iedereen een onvoldoende voor zijn vak stond Sigaar

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 19:07

OMG echt een goeie! *LOL*