Njen schreef:Hahah, briljant. Dat die lerares dat dan niet door heeft, ineens de halve klas is verdwenen.
Denk eerlijk gezegt wel dat ze het door had maar niet wist hoe ze erop moest reageren enzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Njen schreef:Hahah, briljant. Dat die lerares dat dan niet door heeft, ineens de halve klas is verdwenen.
Juul schreef:Njen schreef:Hahah, briljant. Dat die lerares dat dan niet door heeft, ineens de halve klas is verdwenen.
Denk eerlijk gezegt wel dat ze het door had maar niet wist hoe ze erop moest reageren enzo
Njen schreef:[naam] schreef:Denk eerlijk gezegt wel dat ze het door had maar niet wist hoe ze erop moest reageren enzo
Kan natuurlijk ook, ik heb ook een lerares gehad, die zou niet weten wat ze ermee aan moest. Die kon absoluut geen orde houden en ging dan maar gewoon verder met de les...
WildWings schreef:Natuurlijk is het filmpje wel leuk en als het binnen de schoolmuren gebleven was, prima. Maar op internet met volle naam van de lerares publiceren is volgens mij schending van de privacy.. hoe dan ook het is gewoon niet netjes.
Sisco4life schreef:Geweldig!
Dat die klas niet in laggen uitbarst, dahm...ik zou niet meer bijkomen.
Iemand zin om te tellen hoeveel lui er ''ontsnappen ''?
Njen schreef:Juul schreef:Denk eerlijk gezegt wel dat ze het door had maar niet wist hoe ze erop moest reageren enzo
Kan natuurlijk ook, ik heb ook een lerares gehad, die zou niet weten wat ze ermee aan moest. Die kon absoluut geen orde houden en ging dan maar gewoon verder met de les...