Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Re: Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 12:21

Schimmelig schreef:
Probleem is dat wij de 'sleutel' om zijn voorspellingen te kunnen ontcijferen niet hebben. Hij voorspelde wel dat deze rond het millennium gevonden zou worden geloof ik.

ik vraag me af of er ooit een dergelijke "sleutel" gevonden gaat worden.
Zijn omschrijvingen zijn gelukkig niet nogal onduidelijk en veelal in te vullen zoals je zelf lezen wilt Haha!

Maar goed, het zou het wel een stuk gemakkelijker maken.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 12:27

Even alles goed in de gaten houden tussen nu en de 23ste Goof Tong uitsteken

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 12:31

Gaan we met z'n allen alles in de gaten houden gebeurd er helemaal niets Nagelbijten / Gniffelen

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 12:32

Hmm ik ga de 21ste naar Duitsland voor een weekend...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 12:34

sronnie schreef:
Gaan we met z'n allen alles in de gaten houden gebeurd er helemaal niets Nagelbijten / Gniffelen

Het lijkt Sinterklaas wel Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 12:36

Nou als hij cadeautjes komt brengen. Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 12:38

Zo te zien aan je smiley krijg jij iig altijd een letter Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 12:40

Ja en vaak ook alleen maar dat... Huilen Dus wacht in spanning af of hij met een grote zak aan komt... Haha!

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 13:13

Het begin is er.......

Citaat:
Voorspelling komt uit? Elf jaar dode vrouw komt weer tot leven
Sunday, 16 September 2007
Nostradamus voorspelde dat mogelijk tussen 17 en 23 september 2007 "het" zou verschijnen. Ook maakte hij melding dat "de doden uit hun graf zouden komen". In Zambia meldt de politie reeds dat de eerste dode na elf jaar uit haar graf gekomen is.
De politie heeft een persconferentie in Lusaka gegeven over de gebeurtenis. De uit de dood opgestane vrouw in kwestie, was ook bij de persconferentie aanwezig. Ook haar vroegere partner, een bekende bokser in Zambia was aanwezig, maar die kon niet om opheldering worden gevraagd, omdat hij in een shock verkeerde bij het zien van zijn levende overleden vrouw.

De politie zegt dat men gaat kijken of er nog stoffelijke resten van de vrouw die elf jaar geleden was overleden in het graf liggen. De zaak is gecompliceerd, omdat twee paar ouders zeggen haar vader en moeder te zijn. De politie zegt dat ze DNA gaan afnemen om de biologische ouders vast te stellen.

De opstanding heeft mogelijk een verband met een voorspelling van Nostradamus. In een van zijn kwatrijnen voorspelt hij dat iets zich aan de wereld zal tonen, wat de hele wereld zal schokken. In centurie 10 - kwatrijn 74 schrijft hij:

Au revolu du grand nombre septiesme
Apparoistra au temps Jeux d'Hecatombe,
Non esloigné du grand eage milliesme
Que les entres sortiront de leur tombe.

ofwel:

Het jaar van het grote zevende getal is voltooid,
Het zal verschijnen ten tijde van de spelen van slachtingen,
niet ver van de tijd van het grote millennium,
wanneer de doden uit hun graf zullen komen.

Met het grote millennium bedoelt Nostradamus mogelijk de eeuwwisseling in 2000, en met het grote zevende getal logischerwijs het jaar 2007.

De hecatomb was een ritueel in Griekenland waar dieren geslacht werden, en er vechtevenementen plaatsvonden, zoals worstelen en andere geweldadige evenementen.

Een van de bloeddorstigste vechtevenementen die nu plaatsvinden zijn de Freestyle Wrestling, waarbij alles is toegestaan, en dicht in de buurt komt wat bij de hecatomb plaatsvond. De wereldkampioenschappen Freestyle Wrestling vinden dit jaar van 17 september tot 23 september plaats in Baku, Azerbeidzjan.

Wat Nostradamus bedoelt met "Het" is niet duidelijk. Het moge duidelijk zijn dat hetgeen verschijnt iets groots en wereldschokkend is. Iets wat de gehele aarde met open mond zal aanschouwen.

Als het waar is, zullen er binnenkort nog meer berichten verschijnen van overleden mensen die weer levend worden, en op ongeveer 19 september zal iets schokkends zich vertonen over de hele wereld.

Bron: NU.nl , Xerson.nl

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 13:18

Weet je ook toevallig wat "Het" nu is? Clown

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 13:20

1997: bekendmaking geboorte schaap Dolly - eerste ruimtebegrafenis - een hitterecord sinds 1706 wat gekoppeld wordt aan een hoog sterftecijfer - overeenkomst tussen CreutzfeldJacob en BSE ontdekt en bewezen?
1977: de dood van Elvis? Clown

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 14:18

Schimmelig schreef:
Weet je ook toevallig wat "Het" nu is? Clown

Nee helaas, dat moet nog komen, maar het schijnt zo groots te zijn dat we gelijk doorhebben dat het HET is Ja

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 14:42

NOu ja ik moet eerlijk zeggen dat ik er altijd wel een beetje zenuwachtig van word Clown
Maar goed we zullen idd wel zien en als het zp groots is dat hij voorspeld dan is het misschien ook wel zo dat we er helemaal niet veel van meekrijgen.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 14:49

Hier wordt ik dan wel weer een beetje zenuwachtig van, ik weet niet of een en ander met elkaar in verband staat Verward

Citaat:
Geheimzinnige investeerders voorspellen ramp nabij 21 september

Wednesday, 5 September 2007

Op de beurs zijn een ongekend aantal put options gekocht, iets wat ook gebeurde in de weken voor de terroristische aanslagen op het WTC op 11 september 2001. Ditmaal is het echter op een nog grotere schaal, iets wat aanduidt dat men verwacht dat de stock index enorm zal kelderen, wat alleen bij wereldschokkende gebeurtenissen gebeurt.
In de weken voor de aanvallen in New York waren en significante financiele waarschuwingen dat er iets groots en schokkends zou gaan gebeuren. Er vonden voor de ramp enorme stijgingen van "put opties" plaats op stocks van de United Airlines en American Airlines, waarvan er vliegtuigen gebruikt waren voor de aanslagen.

Ook werden er voor de aanslagen massaal "put opties" gekocht op Merrill Lynch & Co., en Morgan Stanley, stocks van twee financial services die grote schade ondervonden door de aanslagen. Put options zijn in feite inzetten dat men verwacht dat een stock index zal zakken op of voor een bepaalde datum. Hoe groter de daling, hoe groter de winst voor de aankoper.

Investeerders voorspellen een grote gebeurtenis vlak voor 21 september

Vreemd genoeg zien we momenteel hetzelfde gebeuren als er voor 9/11 gebeurde, en ditmaal zelfs op een veel grotere schaal. Momenteel zijn er bijna één miljard dollar aan "put opties" gekocht, waarbij men gokt dat de Standard en Poor's 500 index significant zal instorten nabij de derde vrijdag van september.

Een groot aantal van deze opties zijn ook gekocht, waarbij men inzet dat er een 50% instorting plaatsvindt op of voor 21 september 2007. Bijvoorbeeld een 5% daling in de Dow Jones Industrial Avarage zou gelijk zijn aan ongeveer 670 punten. Een daling van 11% zou gelijk zijn aan 1470 punten in de huidige markt.

Het is duidelijk dat een daling van 50% een schrikbarende marktineenstorting zou betekenen. De kopers van de "put opties" zouden er geld mee verdienen, maar als de markt niet ineen zou storten zouden de kopers $1 miljard dollar kwijt zijn.

Vragen

Dan rijzen de volgende vragen: Wie kan zich veroorloven 1 miljard dollar te verliezen als de beurs wel stabiel blijft, en wie zal er van profiteren als de beurs ineenstort? En een nog grotere vraag: Wat voor grote gebeurtenis wat nog schokkender is dan de 9/11 ramp verwachten de investeerders tegen 21 september?

Bron: Homeland Security --Xerson.nl

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 14:54

Hmm, zou het weer zo'n aanslag zijn. Wat willen ze nu omver vliegen? Hmm, iets in Amerika, of the UK? Iets dichter bij huis?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 14:55

Ik vraag me dan toch af hoe die mensen dat allemaal weten? Ze kunnen dan toch ook waarschuwen o.i.d.? Of gaan hun ook alleen maar af op wat Nostradamus hun influisterd e.d.???

Had het beter niet kunnen lezen, net allemaal op de dag dat ik niet meer wou roken op het werk Clown

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 15:00

Wel eens van een Conspiracy Theory gehoord Tong uitsteken Deze worden niet van te voren verklapt.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:01

Nostradamus in zijn strakke groene broek Muziek!

Ik weet niet wat ik er van moet denken Nagelbijten / Gniffelen
We wachten af Nagelbijten / Gniffelen
dat verhaal van die 'overleden' vrouw is wel heel bizar zeg

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:02

Ik vind het wel 'spannend', ik ben benieuwd of er wat gaat gebeuren.
Ik geloof er wel in, aangezien zijn eerdere voorspellingen ook zijn uitgekomen..

Dat van die vrouw die weer leeft, is het echt waar?

Edit: ik ga me nu allemaal dingen in mijn hoofd halen, dat er hier ineens bekenden voor de deur staan die al 20 jaar dood zijn Nagelbijten / Gniffelen . Of iets van een meteorietinslag..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:10

MissToseland schreef:
Nostradamus in zijn strakke groene broek Muziek!

*LOL*

Moest ik stiekum ook wel een beetje aan denken toen ik de titel las.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:11

Ik vind het allemaal maar bizar klinken, ben erg benieuwd. Nagelbijten / Gniffelen

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:11

Ik heb ook wel eens iets gelezen, over dat er de komende 5 jaar heftige dingen gebeuren en dat daarna de wereld heel erg zal veranderen en daarna heel vredig zou zijn.

Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen, ik ben altijd bang dat ergens een grote bom valt, een besmettelijke ziekte voorkomt, natuurramp oid waardoor er maar weinig mensen overblijven en die met simpele dingen overleven zodat er geen ruzies enzo zijn.
Maar ja, dat is ook wel weer ver gezocht, het moet nog maar blijken.

Maar Nostradamus en de maya's vonden het jaartal 2012 erg belangrijk ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:13

Klopt
als je de voorspelling van de maya's moet geloven zijn de jaren 90 en tot aan 2012 de jaren van terreur, ellende en erge ziektes, wat ook wel blijkt te kloppen.
Eind 2012 zou hier verandering in komen en zouden we een betere tijd in gaan.

ik geloof ook dat Nostradamus stopt met voorspellen in 2012, toch?

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:14

_Karlijn schreef:
Dat van die vrouw die weer leeft, is het echt waar?

moet nog maar blijken, misschien hebben ze per ongeluk iemand anders begraven ofzo...lijkt me erg vaag...

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:16

runningkawa schreef:
Klopt
als je de voorspelling van de maya's moet geloven zijn de jaren 90 en tot aan 2012 de jaren van terreur, ellende en erge ziektes, wat ook wel blijkt te kloppen.
Eind 2012 zou hier verandering in komen en zouden we een betere tijd in gaan.

ik geloof ook dat Nostradamus stopt met voorspellen in 2012, toch?

Maar wát moet er dan gebeuren waardoor het ineens zo vredig wordt?
Dat getal 2012 werd gebasseerd aan de stand van zon en planeten ofzo toch?
wel apart dat het door twee onafhankelijke voorspellers zo belangrijk wordt gevonden...