'Verdonk uit VVD fractie gezet'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

garny95

Re: 'Verdonk uit VVD fractie gezet'

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 16:50

twee kapiteins op een schip werkt niet, het is goed dat ze gaat.
Ik heb er alleen geen idee van hoe het de vvd dan verder vergaat, ze had nogal wat stemmers.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 16:52

MissJ schreef:
Dat verhaal had ik net in mijn hoofd. Ja Dat begint onderhand ook een behoorlijke ordinaire soap te worden. Bloos Clown

Nogal ja. Maar we gaan hiermee nogal offtopic eigenlijk Haha!

Het grappige is trouwens dat ik iemand ken die bij de IND werkte en helemaal fan was van Verdonk.

Maar goed, ik ben van mening dat door haar optreden ze de positie van de partij nogal verzwakte. Niet dat ik nu zo'n VVD'er ben, maar ik denk dat ieder ander al veel eerder uit de fractie was gegooid bij dit soort gedrag.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 16:58

Wendy schreef:
Nogal ja. Maar we gaan hiermee nogal offtopic eigenlijk Haha!

Het grappige is trouwens dat ik iemand ken die bij de IND werkte en helemaal fan was van Verdonk.

Maar goed, ik ben van mening dat door haar optreden ze de positie van de partij nogal verzwakte. Niet dat ik nu zo'n VVD'er ben, maar ik denk dat ieder ander al veel eerder uit de fractie was gegooid bij dit soort gedrag.

Da's waar, geheel off topic Haha!
Ik vind Verdonk gewoon een sterke, inspirerende vrouw. Maar zoals ik al zei, hate her or love her Haha! Ik vraag me af wat de positie van de VVD erger verzwakt. Iemand die zich soms van de standpunten van haar partijk distancieert, of zo'n populair lid uit de partij zetten.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 17:01

MissJ schreef:
Da's waar, geheel off topic Haha!
Ik vind Verdonk gewoon een sterke, inspirerende vrouw. Maar zoals ik al zei, hate her or love her Haha! Ik vraag me af wat de positie van de VVD erger verzwakt. Iemand die zich soms van de standpunten van haar partijk distancieert, of zo'n populair lid uit de partij zetten.

We gaan het zien Haha!
Wilders redt het prima zo, dus wie weet zij ook wel.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 17:02

Wendy schreef:
We gaan het zien Haha!

Nagelbijten / Gniffelen Wat een nare vergelijking. Haha!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 17:05

MissJ schreef:
Wendy schreef:
We gaan het zien Haha!

Nagelbijten / Gniffelen Wat een nare vergelijking. Haha!

Vind je ?
Samen met wilders in 1 partij en dan wordt zijn kapitein van het schip Duivel

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 17:10

Hehe eindelijk... Ik vertrouwde dat mens voor geen cent. Zo liegen en bedriegen... het verbaast me dat ze nu pas moet vertrekken.

Het zal dan wel een sterke, zelfverzekerde vrouw zijn, maar voor integratie en vreemdelingenzaken was ze echt niet geschikt. Daar had ze écht geen kaas van gegeten.

Je zou haar eerder op een "onmenselijke" tak moeten zetten zoals economische zaken ofzo Nagelbijten / Gniffelen

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 17:16

Citaat:
Deze week kwam Verdonk echter weer in het nieuws met twee interviews waarvan de laatste, waarin zij stelde dat de VVD onzichtbaar is in de politiek, de VVD-emmer van Rutte deed overlopen.
Verdonk liet weten dat zij deze reactie van Rutte helemaal niet verwacht had. De interviews zijn suggestief en de teksten uit het verband getrokken.

uit http://www.blikopnieuws.nl/bericht/58082

Begrijp ik nu dat de reden waarom zij uit de partij gezet is, gehaald is uit het verslag van een interview? De nederlandse journalistiek lijkt me nou niet bepaald de beste bron van informatie om wat dan ook te onderbouwen??!!

Ik zelf vind Verdonk meer dan genoeg inhoud hebben en denk ook dat ze werkelijk ergens voor staat. Haar communicatieve vaardigheden laten alleen wat te wensen over want ze kan zich zo vreselijk "knullig" (bij gebrek aan een beter woord) uitdrukken en haar timing (om bepaalde uitspraken te doen) is vaak nogal...ehm....'non-existing'. Mijn voorkeursstem had ze echter...dus ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 17:45

Erg jammer dat Rita Verdonk er uit is. Zij is de enige die niet de kont overal naar toe draait als het zo uit moet komen.

Ze staat ergens voor. En daar maakt ze zich hard voor. Dat kunnen we bij de anderen niet zeggen.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 17:57

Triest.
Juist een persoon die voor haar mening durft uit te komen.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 18:08

Harde schreeuwlelijken hadden we al: daarvoor stem je Wilders Haha!

Maar nee, serieus, ergens voor staan vind ik een goede eigenschap, maar je moet ook samen kunnen werken. Je kont tegen de krib gooien omdat jij niet nr1 bent geworden, getuigt van egotripperij en niet van teamwork met je partij. Jezelf kritisch uiten naar je partij toe, prima, maar doe dat dan inderdaad binnenskamers ipv via de krant.
Rutte heeft groot gelijk.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 18:09

jammer, vond verdonk nou net wel wat hebben en Rutte echt niet

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 18:39

Met Laura eens. Wel jammer, want ik denk dat Wilders nu nog meer stemmen zal trekken als Rita helemaal verdwijnt. Als ze met Wilders samen gaat werken, is helemaal het hek van de dam.

edit; wat ik overigens doodeng vind, wanneer Wilders het voor het zeggen krijgt.. Scheve mond
Laatst bijgewerkt door lies op 13-09-07 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 18:45

lies schreef:
Met Laura eens. Wel jammer, want ik denk dat Wilders nu nog meer stemmen zal trekken als Rita helemaal verdwijnt. Als ze met Wilders samen gaat werken, is helemaal het hek van de dam.

edit; wat ik overigens doodeng vindt, wanneer Wilders het voor het zeggen krijgt.. :\

helemaal mee eens , sommigen dingen heeft ie best gelijk in alleen slaat hij echt door! Eng gewoon!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 18:47

Ik heb gewoon 'vind' met dt geschreven, ik zie het nu pas in de quote Bloos! Bloos

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 18:56

lies schreef:
Ik heb gewoon 'vind' met dt geschreven, ik zie het nu pas in de quote Bloos! Bloos

hahaha was me nog niet opgevallen Haha!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:13

Hoera weer een paar flessen goede wijn gewonnen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Ik had al gewed dat ze het met elkaar niet zo lang uit zouden houden als ze niets te zeggen heeft. Rutten kon haar nauwelijks weerhouden om voor Wilders te stemmen inzak het voorstel de Koran te verbieden.

Opvallend is dat het geloof in de politiek in de opiniepeiling flink gestegen is nu we niet meer voortdurend met Rita rellen geconfroteerd worden.

En een sterke vrouw, zal wel maar wel een heel eenzijdige.

Wilders wil haar er wel bij maar ze zal wel voor zichzelf gaan beginnen, probleem zal zijn om mensen te vinden waar zij mee samen kan werken, daar is ze niet zo goed in zo hebben we de afgelopen jaren kunnen zien.

Gaat vanavond lekker voor de buis zitten Haha! Haha!

Agnessje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:15

Het gaat er niet om of Rita Verdonk dingen heeft gezegd die (naar jouw mening) waar zijn, maar het gaat hier om het feit dat ze dingen heeft gezegd die niet aansluiten bij de partij.
Ik ben het trouwens zelf ook eens met haar uitspraken, maarja zo iedereen zijn eigen mening natuurlijk!

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:18

Zij is duidelijk een geboren leider (doet er niet toe wat voor één Bloos ), die geen genoegen neemt om tweede viool te spelen. Dat weet zo'n persoon ongetwijfeld neem ik aan, voldoende zelfkennis.

Dus wat ik dan niet snap; waarom blijf je erin zitten om je eigen partij leider te bekritiseren en zwart te maken. Begin dan eerder je eigen partij! Je weet vroeg of laat dat dit uit de hand loopt toch?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:02

ten eerste: eindelijk, ik mag dat mens echt niet Haha!
Ik hoorde net op radio dat wilders met haar een gesprek aangaat, hij ziet wel wat in een samenwerking met verdonk.
vlucht nu t nog kan ? Nagelbijten / Gniffelen

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:10

Elzepelze schreef:
Zij is duidelijk een geboren leider (doet er niet toe wat voor één Bloos ), die geen genoegen neemt om tweede viool te spelen.

Of iemand die denkt dat ze een geboren leider is Knipoog

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:16

odetteke schreef:
Mevrouw verdonk kan niet zo goed tegen haar verlies en probeert Rutte nu op alle mogelijke manieren zwart te maken. Ze is nu zo vaak gewaarschuwd, op een bepaald moment is het klaar en is al je krediet verbruikt. Ik vond dat vorige keer al het geval Bloos

Mee eens, hoewel ik vind dat de aanleiding juist nú wat magertjes is. Er zijn wel ergere dingen voorgevallen volgens mij, dit was nou niet direct een 'aanleiding' waar je u tegen zegt Vork .

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:17

emmertje zat al vol en dit deed de emmer overlopen Knipoog

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:21

Jammer, vind haar juist zo'n goede.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:30

Heel jammer en denk op lange termijn heel jammer voor Mark Rutte. Dit aangezien Rita Verdonk veel meer voorkeursstemmen heeft behaald dan Mark zelf.