Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissJ schreef:Dat verhaal had ik net in mijn hoofd.Dat begint onderhand ook een behoorlijke ordinaire soap te worden.
![]()
Wendy schreef:Nogal ja. Maar we gaan hiermee nogal offtopic eigenlijk
Het grappige is trouwens dat ik iemand ken die bij de IND werkte en helemaal fan was van Verdonk.
Maar goed, ik ben van mening dat door haar optreden ze de positie van de partij nogal verzwakte. Niet dat ik nu zo'n VVD'er ben, maar ik denk dat ieder ander al veel eerder uit de fractie was gegooid bij dit soort gedrag.
MissJ schreef:Da's waar, geheel off topic
Ik vind Verdonk gewoon een sterke, inspirerende vrouw. Maar zoals ik al zei, hate her or love herIk vraag me af wat de positie van de VVD erger verzwakt. Iemand die zich soms van de standpunten van haar partijk distancieert, of zo'n populair lid uit de partij zetten.
Wendy schreef:We gaan het zien![]()
Wilders redt het prima zo, dus wie weet zij ook wel.
MissJ schreef:Wendy schreef:We gaan het zien![]()
Wilders redt het prima zo, dus wie weet zij ook wel.Wat een nare vergelijking.
Citaat:Deze week kwam Verdonk echter weer in het nieuws met twee interviews waarvan de laatste, waarin zij stelde dat de VVD onzichtbaar is in de politiek, de VVD-emmer van Rutte deed overlopen.
Verdonk liet weten dat zij deze reactie van Rutte helemaal niet verwacht had. De interviews zijn suggestief en de teksten uit het verband getrokken.
lies schreef:Met Laura eens. Wel jammer, want ik denk dat Wilders nu nog meer stemmen zal trekken als Rita helemaal verdwijnt. Als ze met Wilders samen gaat werken, is helemaal het hek van de dam.
edit; wat ik overigens doodeng vindt, wanneer Wilders het voor het zeggen krijgt.. :\
lies schreef:Ik heb gewoon 'vind' met dt geschreven, ik zie het nu pas in de quote![]()
Elzepelze schreef:Zij is duidelijk een geboren leider (doet er niet toe wat voor één), die geen genoegen neemt om tweede viool te spelen.
odetteke schreef:Mevrouw verdonk kan niet zo goed tegen haar verlies en probeert Rutte nu op alle mogelijke manieren zwart te maken. Ze is nu zo vaak gewaarschuwd, op een bepaald moment is het klaar en is al je krediet verbruikt. Ik vond dat vorige keer al het geval