Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
faye schreef:Nee joh, die stier vind het geweldig, vandaar dat ze er agressief van worden

lies schreef:Het is sneu voor de stieren, echt heel erg. Ik zou graag zien dat het afgeschaft wordt, ook al komen al die mensen zonder werk te zitten. Maar ik vind wel dat Lusitana gelijk heeft wanneer ze zegt dat we dit wel in het juiste perspectief moeten zien. Want idd, ons slachtvee en melkvee heeft het ook niet super, maar daar willen we liever niet over nadenken.. Ik vraag me net als zij af, welke van de dieren het zwaarder heeft.
). In spanje is het ook wel een traditie, maar daar doden ze de stier en het doden van de stier vind ik ook echt not done. In portugal mogen ze de stier ook echt niet doden, anders mogen ze niet eens meer deelnemen aan de stierengevechten volgens mij. Lusitana schreef:Dit is de site van de fanclub van de stier die iemand gedood heeft, waar jullie kunnen smullen van foto's van mensen die op de hoorns worden genomen.
http://animom.tripod.com/1ISLEROARCHIVES/galeria.html
Hoop dat ik jullie daar dan een plezier mee doe. [size=18]Meer op het niveau leedvermaak[/size]