Mijn vader werkt op het station in Roosendaal en iedereen die daar werkt krijgt al een kogelvrijvest! Dat zegt toch wel wat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:dat zeg ik, natuurlijk zijn er uitzonderingen...... maar over het algemeen wordt je niet zomaar doodgeschoten
enid schreef:Ik woon zelf in roosendaal.. Ik was gisteren aan het werk ( werk in de V&D) En ik hoorde van een klant dat er iemand in zjn hoofd gestoken was voor de winkel. keek naar buiten en zag idd politie en heel veel mensen.
Blijkt dat er iemand in zijn hoofd gestoken is met een mes (mes lag er nog bij toen de dader er vandoor was gegaan)
Heel akelig.. dit is de 3e keer in een week hier in roosendaal..word toch wel eng nu...
Malibu_ schreef:enid schreef:Ik woon zelf in roosendaal.. Ik was gisteren aan het werk ( werk in de V&D) En ik hoorde van een klant dat er iemand in zjn hoofd gestoken was voor de winkel. keek naar buiten en zag idd politie en heel veel mensen.
Blijkt dat er iemand in zijn hoofd gestoken is met een mes (mes lag er nog bij toen de dader er vandoor was gegaan)
Heel akelig.. dit is de 3e keer in een week hier in roosendaal..word toch wel eng nu...
3e?
je bedoelt 5e keer neem ik aan?
eerst die gek met die bijl opt station, die schietpartij vlakbij mijn school ( kellebeek college ), steekpartij bij de V&D klopt ja, in zijn hoofd en die andere in zijn arm gestoken. Er zijn ook nog 2 aparte lijken gevonden in roosendaal waarvan ze niet weten of het een natuurlijke dood of vermoord zijn.
Ik voel me echt onveilig in Roosendaal, telkens achterom kijken of er niemand verdacht uit ziet,
T's is echt raak, bah bah en bah. En t gaat gewoon door he.. morgne zal wel weer iets aan de hand zijn ergens in nederland of waar dan ook.
Die schietpartij vlakbij school was waarschijnlijk een druks afrekening.
lonniejj schreef:Fijn en nu is er een straat verderop opeens een brand in een huis