Dode na schietpartij Roosendaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: Dode na schietpartij Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 13:42

Ja, ik hoop het ook..

Mijn vader werkt op het station in Roosendaal en iedereen die daar werkt krijgt al een kogelvrijvest! Dat zegt toch wel wat Bloos!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 13:52

Is er nou al iets meer bekend over dat steekgebeuren in de stad? Scheve mond Scheve mond

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 13:59

Is er gestoken dan in Roosendaal? Ik dacht alleen dat met die bijl en deze dan.. Scheve mond

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:05

Dat zegt iedereen, maar ik kan er niks over vinden (of ik ben gewoon erg slecht in zoeken Huilen van het lachen

Dit las ik in ieder geval op een Hyves:

Verder is er vanmiddag dus alweer iets gebeurd hea. Ik liep zo in de stad met Sophie, heel de tijd van de V&D naar de C&A en dan weer naar de Jeans Centre en dan naar de HEMA enz... En heel de tijd liepen we dus door dat stukje weet je wel van de Roselaar ingang richting de V&D ingang... Dat kleine stukje. En wij gingen even richting H&M en toen kwamen we terug voor onze fietsen en toen opeens stonden er keiveel mensen en roodwit lint en een politieauto dus ik dacht: WTF. Dus dat hele stukje waar wij heel de tijd gelopen hebben was opeens afgezet. Paar mensen die we kenden moesten ondervraagd worden want die waren er toen bij ofzo. En wij kwamen net een kwartier nadat het was gebeurd ofzoiets. Blijkbaar waren het 2mannen die ruzie hadden in een relationele sfeer en elkaar zijn gaan steken, slaan en schoppen... En sommige mensen daar zeiden dat de ene aan zn hoofd gewond was en later is overleden en sommige zeggen dat het meeviel dus dat weet ik niet maar wat ik wel weet is dat ik blij was dat ik er net niet liep. In woede hadden ze zo ook op jou in kunnen gaan. Ik dacht toen echt: Aaah men alweer 't komt steeds dichterbij, net als ik er ben.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:10

Ik kan alleen dit vinden en dat is een paar maanden geleden

Geschoten bij vechtpartij Roosendaal
Published: 9-4-2007 17:33:00.

ROOSENDAAL - De politie heeft zondagnacht na een vechtpartij op de Roosendaalse Markt drie mannen uit die plaats aangehouden. Bij de vechtpartij werd ook geschoten.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:12

Twee aanhoudingen na vechtpartij

ROOSENDAAL: De politie heeft vanmorgen vroeg omstreeks 05.30 uur op de Esdoornlaan twee Slowaakse mannen aangehouden (20 en 31 jaar) die betrokken waren bij een vechtpartij. Een 22-jarige Roosendaler deed aangifte. Hij verklaarde dat zijn vriendin tijdens het uitgaan was vastgepakt door een van de verdachten. Hij was met die man in discussie gegaan. Terwijl zij naar huis liepen, kwamen ze een groep mannen tegen waarbij ook de man was die aan zijn vriendin gezeten had. Er werd over en weer gescholden waarna de aangever door twee mannen uit die groep geslagen en geschopt werd. Ook dreigde een van de verdachten met een mes. De politie stelt een nader onderzoek in.

Dit was op 9september.

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:14

Gaat lekker hier... No Cheer

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:15

Dat kan je wel zeggen ja Scheve mond

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 15:57

KiWiKo schreef:
dat zeg ik, natuurlijk zijn er uitzonderingen...... maar over het algemeen wordt je niet zomaar doodgeschoten

nee meestal word je neergeschoten/doodgestoken als je geen sigaret wil geven/je mening geeft/ of volgens roddels "h oer" tegen iemands vriendinnetje heb gezegd..
kortom, het gebeurt te snel en het moet eens ophouden

enid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 16:56

Ik woon zelf in roosendaal.. Ik was gisteren aan het werk ( werk in de V&D) En ik hoorde van een klant dat er iemand in zjn hoofd gestoken was voor de winkel. keek naar buiten en zag idd politie en heel veel mensen.
Blijkt dat er iemand in zijn hoofd gestoken is met een mes (mes lag er nog bij toen de dader er vandoor was gegaan)
Heel akelig.. dit is de 3e keer in een week hier in roosendaal..word toch wel eng nu...

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 16:59

Bloos! Wat erg zeg! Scheve mond

Op internet kan ik er nog niks over vinden

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:17

Jeetje het gaat dan wel flink tekeer in roosendaal. Ben blij dat me stageplek daar niet doorging Nagelbijten / Gniffelen

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:30

enid schreef:
Ik woon zelf in roosendaal.. Ik was gisteren aan het werk ( werk in de V&D) En ik hoorde van een klant dat er iemand in zjn hoofd gestoken was voor de winkel. keek naar buiten en zag idd politie en heel veel mensen.
Blijkt dat er iemand in zijn hoofd gestoken is met een mes (mes lag er nog bij toen de dader er vandoor was gegaan)
Heel akelig.. dit is de 3e keer in een week hier in roosendaal..word toch wel eng nu...

3e?

je bedoelt 5e keer neem ik aan?

eerst die gek met die bijl opt station, die schietpartij vlakbij mijn school ( kellebeek college ), steekpartij bij de V&D klopt ja, in zijn hoofd en die andere in zijn arm gestoken. Er zijn ook nog 2 aparte lijken gevonden in roosendaal waarvan ze niet weten of het een natuurlijke dood of vermoord zijn.

Ik voel me echt onveilig in Roosendaal, telkens achterom kijken of er niemand verdacht uit ziet,
T's is echt raak, bah bah en bah. En t gaat gewoon door he.. morgne zal wel weer iets aan de hand zijn ergens in nederland of waar dan ook.
Die schietpartij vlakbij school was waarschijnlijk een druks afrekening.

enid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:27

Even offtopic zit ook op Kellebeek.. Tong uitsteken
Ja je hebt gelijk idd die 2 andere doden..maar bedoelde in die ene week.
Ben benieuwd wat er nog meer gaat gebeuren..

Malibu_ schreef:
enid schreef:

3e?

je bedoelt 5e keer neem ik aan?

eerst die gek met die bijl opt station, die schietpartij vlakbij mijn school ( kellebeek college ), steekpartij bij de V&D klopt ja, in zijn hoofd en die andere in zijn arm gestoken. Er zijn ook nog 2 aparte lijken gevonden in roosendaal waarvan ze niet weten of het een natuurlijke dood of vermoord zijn.

Ik voel me echt onveilig in Roosendaal, telkens achterom kijken of er niemand verdacht uit ziet,
T's is echt raak, bah bah en bah. En t gaat gewoon door he.. morgne zal wel weer iets aan de hand zijn ergens in nederland of waar dan ook.
Die schietpartij vlakbij school was waarschijnlijk een druks afrekening.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:28

Fijn en nu is er een straat verderop opeens een brand in een huis Scheve mond

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:36

lonniejj schreef:
Fijn en nu is er een straat verderop opeens een brand in een huis Scheve mond

Aangestoken?

lonniejj