Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvonnelind schreef:Sommige mensen hebben dan ook totaal geen verantwoordelijkheids gevoel... Ik hoop dat mams er wat van geleerd heeft.
faye schreef:Omdat Sanne pas 9 is, ik vraag me af of je je realiseert als er iets gebeurt terwijl je er niet bent je Sanne wel kwijt kan raken. Is het je dat waard om snachts op pad te gaan?
Sophie2 schreef:faye schreef:Omdat Sanne pas 9 is, ik vraag me af of je je realiseert als er iets gebeurt terwijl je er niet bent je Sanne wel kwijt kan raken. Is het je dat waard om snachts op pad te gaan?
Ik ben het hier helemaal mee eens hoor. Ik vind het ook niet kunnen. Wat nou als er een inbreker komt? Ja sorry, maar je weet het maar nooit
jacimatho schreef:Och arm ding...
Hoe verlaten zal die zich hebben gevoeld dat hij van nood de politie heeft gebeld..
Vind het absoluut niet kunnen dat ouders hun kids hele nachten alleen laten terwijl ze zelf aan de zwier gaan.
Kids is iets waar je bewust voor kiest, en die verantwoordelijkheid moet je nemen...en anders de moeite nemen om een goede oppas te regelen zodat je kind zich nooit zo in de steek gelaten hoeft te voelen als dit menneke.
Zelfs als mijn kinderen binnendoor naar de buren zouden kunnen lopen zou ik het niet doen, niet om zelf in de bar te kunnen zitten.
Mijn eigen ego en lust tot mannen en drank gaat niet boven het welzijn van mijn kinderen.
Ook kinderen van 9 kunnen zich behoorlijk eenzaam voelen,al is de buurvrouw dichtbij.
Hoe zelfstandig en groot ze ook kunnen zijn, het blijven kinderen met behoefte aan geborgenheid en het idee dat er altijd iemand is waar ze op terug kunnen vallen.
kekaro schreef:ik vind het netjes hoor kiwi!
kan me voorstellen dat je meissie het wel stoer vind, ook om met de brandblusser aan de gang te gaan
die kent mijn oudste (van 5) nu ook al.
maarga je dan echt gewoon uit of moet je werken ?
want ik denk dat ik niet zo snel uit zou gaan...nou ja ik zou niet zo snel uitgaan, doe ik nu ook niet terwijl mijn oppasje bijna altijd wel kan en wil komen.