Wereldrecord voor geheugen Brit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Redrumfox

Re: Wereldrecord voor geheugen Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 20:24

Faelivrin schreef:
Oh ik zou gek worden. Heb wel een goed fotografisch geheugen, maar zóveel nullen en eenen? Nee. Nagelbijten / Gniffelen Dat word me echt veel te moeilijk. Ik heb hetzelfde als marietje, heel veel gebeurtenissen en beelden onthoud ik en kan ik zo weer tevoorschijn toveren. Net een archief! Straatnamen en route's net zo, ik onthoud het allemaal.(lopende tom-tom. Clown )

Scheelt weer 350 euri. Clown

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 21:59

Medousa schreef:
Hanmar schreef:
Heeft 'ie wél gedaan Haha!
Hij gebruikt, zoals heel veel mensen die zo ontzettend veel kunnen onthouden, de 'reis-methode'. Hij stelt zich bijvoorbeeld een huis voor met héél veel kamertjes. In ieder kamertje legt hij in gedachten een getal neer, hij onthoudt dat ie in dát kamertje dát getal heeft neergelegd. Vervolgens gaat hij de route van de kamertjes lopen: in elk opeenvolgend kamertje vindt hij één getal, wat het voor hem kennelijk makkelijker maakt om de getallen te onthouden Clown

Huilen van het lachen dat maakt het alleen maar moeilijker imo Clown

Nee, wordt het makkelijker van als je volgens dat systeem werkt! Ik ben er alleen niet geschikt voor Haha!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 00:56

Ik snap de logica van het systeem niet eens Clown
Hoe moet dan dat systeem bij mij gaan werken Huilen van het lachen
Ik heb er wsl gewoon geen aanleg voor Huilen van het lachen

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 14:13

had ook wel eens een man op tv gezien, dan moest iemand een boek uit een kast pakken, (die die man dus al eerder heeft bekeken) uit zo'n 200 boeken, en dan op een willekeurige pagina openslaan, paginanummer zeggen en een regel/woord op die pagina zeggen, dus bv. 14e regel 8e woord, en hij las/vertelde dan zo (dus zonder het te zien natuurlijk Knipoog ) op wat daar stond,
k weet niet zeker maar volgens mij was dat die darren ofzo (van die russiche roulette)