Had ook niet anders verwacht...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Hoorn staat nog aardig bovenaan(22e plaats)
Moet ook zeggen dat je daar altijd goed en snel wordt behandeld, en het ook altijd netjes wordt uitgelegd.
Kikka schreef:Cayenne schreef:Hoorn staat nog aardig bovenaan(22e plaats)
Moet ook zeggen dat je daar altijd goed en snel wordt behandeld, en het ook altijd netjes wordt uitgelegd.
Inderdaad, ik vind het een prettig ziekenhuis (voor zover ziekenhuizen prettig zijn dan)
Aan de ene kant vind ik het wel een goed initiatief, maar aan de andere kant: stel dat je in Meppel in het ziekenhuis terecht komt, lig je daar dan nog met een gerust hart?
LETS schreef:Ik denk eerlijk gezegd toch echt dat je beter in een academisch ziekenhuis kan liggen dan in Nieuwegein of een ander klein ziekenhuis. Misschien dat de kleine gangbare dingen beter gaan in zo'n klein ziekenhuis, maar als je echt iets ergs hebt kan je denk ik beter in een academisch ziekenhuis liggen. Daar zitten niet voor niks de hoogleraren.
Citaat:24 Meander Medisch Centrum Amersfoort 64,63%
Lovely1 schreef:Nr.13 Gelreziekenhuizen..echt het slechtste ziekenhuis dat ik ken!
Mijn moeder komt voor een dagopname (operatie linkeronderarm).. dokter: Nou dan gaan we even naar uw recht bovenbeen kijken![]()
Mijn vader was erbij (verpleegkundige en heeft daar gewerkt) en is flink uit zijn dak gegaanEn zo nog wel meer blunders... breng mij maar naar nijmegen (behalve de hartafdeling
)
mireltjuh schreef:Ons ziekenhuis (maxima medisch centrum) staat op 54
Die staat trouwens in Veldhoven