Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lundi schreef:Niet alleen de boodschappen worden duurder,ook de ziektekostenverzekeringen zullen volgend jaar met minimaal 50 euro stijgen!
Citaat:Geweldig, zou er nu dan eindelijk een redelijke melkprijs komen voor de boeren?
lundi schreef:Niet alleen de boodschappen worden duurder,ook de ziektekostenverzekeringen zullen volgend jaar met minimaal 50 euro stijgen!
dovish schreef:Ik ben benieuwd.... Ik hoop vooral dat de patat, de shag, de alcohol en chocola duurder worden in plaats van brood groente en zuivel..!
Nakisha schreef:Citaat:Geweldig, zou er nu dan eindelijk een redelijke melkprijs komen voor de boeren?
Oh, als dat toch eens waar was... dan had ik geen moeite met een prijsstijging! Maar gek genoeg lijkt het geld zelden bij de boeren terecht te komen...
Duke schreef:En mensen waar hebben we het over? Een paar centjes! Vlees en melk zijn amper in prijs gestegen de laatste jaren. Zeker in vergelijking met andere producten. Tien jaar geleden kocht ik voor 15 gulden nog een paardrijdekje... En dan was één genoeg. Tegenwoordig heeft ieder zelfrespecterend pennymeisje voor iedere dag een nieuwe kleur en ieder seizoen een nieuw set dekjes. Ik bedoel maar.... dan kunnen die paar rotcenten voor eten er ook nog wel bij. Wat zijn we toch een stelletje hypocrieten bij elkaar. Eten is één van de belangrijkste onderdelen van onze dagelijkse behoeften en daar willen we zo min mogelijk aan uitgeven. Vreemd hoor.
lundi schreef:Per maand!