Wat vinden jullie hier nu van??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arwennn

Re: Wat vinden jullie hier nu van??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:45

wat een triest gedrag Bloos!
echt zwaar dom gedrag als je zoiets doet..
wat je zegt, er zijn zoveel mensen die wegens tijdgebrek zijn of haar pony verkopen.
Je wilt toch het beste voor je pony dus dan naar een baasje die wel veel tijd heeft!?
ze hebben mij wel eens serieus gevraagd toen mijn C-pony te koop stond, of ze misschien weg ging voor 100 euro.. Bloos!
nou neeeee Gestoord
Niks van aantrekken dus... aandachttrekkerij heet zoiets Boos!

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:53

tja, wat verwacht je van iemand die uitverveling op zoek gaat naar DE mokken? Knipoog

Lieke_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 13:02

Van dat gehandicapte kindje, is wel een dwaze reactie. Je kan dan misschien wel een goedkope pony aan de haak slaan, maar je moet hem toch ook nog kunnen onderhouden????

Ik zou nu persoonlijk ook geen 10 000 euro over hebben voor een paard (aankoopprijs) zoals sommige anderen misschien wel maar je moet realistisch blijven hé.. Het onderhoud kost ook geld en daar sta je dan met je goedkope aanschaf!!

Tja en die mail die was dus inderdaad helemaal onzin..

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 13:06

Ik had hem persoonlijk heel vriendelijk teruggestuurd of hij zich a.u.b. met zijn DE mokken zou kunnen gaan bemoeien, omdat hij daar zichtbaar meer verstand van heeft.

Ik zou serieus heel pissig worden als ik zo'n email kreeg. Clown En dat zou iemand ook te weten komen. Haha!

Diva_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 13:10

Tja sommigen mailen de meest onzinnige dingen, zo had ik mijn 3 jarige e-pony vorig jaar te koop staan er stond bij dat hij zadelmak was en niet doorgereden krijg je de vraag of hij al wedstrijden heeft gelopen of dat ie al parcoursen kan springen oid. Of dan gaan ze bieden en bieden ze 200 euro, heb toen maar ff teruggemail gewoon om even te stangen dat ik hem voor dat geld nog liever naar de slager breng Vork Whoosh! Niet dat ik dat heb gedaan natuurlijk, uiteindelijk heeft hij een hele fijne plek gekregen!! Soms duurt het even maar je komt uiteindelijk de juiste persoon tegen voor je pony!

Roxy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 13:13

Het was juist zieliger geweest als ze niet weg ging Knipoog Dan had je misschien niet genoeg tijd gehad om haar goed te verzorgen, waardoor je paardje eronder had geleden. Inderdaad niks van aantrekken, die mensen hebben niks beters te doen dan zeuren Dromen Ze moeten maar bij hun DE mokken verzameling blijven Vork

rhaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 13:16

Gelukkig, dacht al dat het aan mij lag....haha.....
Die mensen zijn gewoon echt triest...
Iemand die ik ken had ook een keer een pony te koop. stond er een foto op waarop ze hem longeerde aan de bijzets, kreeg ze een email waarom een pony van 4 aan de bijzets zat en dat dat toch echt dierenmishandeling was....
echt te gek voor woorden

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 13:25

ROFL ik zou me rot lachen om zo'n reactie en idd onderstaand doen Huilen van het lachen

BasiNami schreef:
Jemig wat een aparte reactie Verward Misschien kun je haar een link sturen naar de paard/pony verkoop afdeling op marktplaats? Verder zou ik er niet op reageren, slaat echt nergens op die reactie!

Of een foto van een kapotte DE mok terug sturen: is deze van u? Schijnheilig

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 23:52

Wat een stom en banketstaaf mailtje zeg! Hamer
Waarom bemoeien mensen zich toch altijd met anderen!
Gewoon je hoofd koel houden,jij verkoopt je paardje omdat je nou eenmaal je paardje verkoopt.
Zulke mensen moet je lekker links laten liggen,al is het soms wel leuk om iets banketstaaf terug te sturen.
Mijn merrie stond te koop en ik heb meerdere mailtjes gekregen met de mededeling dat ze geen geld hadden voor de aanschaf van een paard,maar wel genoeg geld hadden voor het onderhoud en dat er ook echt wel geld was voor een dierenarts.Oftewel we willen een goedkoop paard die niks mankeert,of ik alsjeblieft de vraagprijs omlaag wil doen.
Te gek voor woorden.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 00:26

Laatst was er in een programma, ik dacht hart van Nederland of 5 in het land, te zien dat een paardenopvang vol zat, omdat zoveel mensen ineens hun paard kwijt wilden, omdat ze blijkbaar van te voren niet wisten wat een paard aan verzorging nodig heeft. Misschien had de mevrouw van de DE-mokken dat programma gezien, en besloot ze aktie te ondernemen...zucht. Bestaat er al een opvang voor DE-mokken? Die worden ook maar door iedereen aangeschaft, zonder dat mensen zich realiseren wat die aan verzorging en aandacht nodig hebben... Tong uitsteken

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 11:39

jeetje wat een belachelijke reactie. Ze zal zeker niet eerder bij ponys en paarden gekeken hebben. Het staat er mee vol
Ach ja, je kunt er om lachen Clown

Jurjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 15:10

Rare mensen Clown

Achja, beetje zinloos dat iemand dit mailt.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:44

Volgens mij was dat gewoon iemand die niets te doen had en aan het klieren was. Niet serieus neman zal ik zeggen.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:53

Ik zou er niet teveel van aantrekken, ik denk dat ze het niet persoonlijk meent.
Er zijn veel mensen die de verkoop van dieren via het internet verschrikkelijk vinden en dit graag willen verbieden.
Ik snap de redenen daarachter wel. (Dieren zijn ook levende wezens met gevoel die zet je niet zomaar te koop op internet.)
Deze mensen zijn dierenliefhebbers en bedoelen het vast allemaal goed, alleen snappen ze waarschijnlijk jouw redenen niet.
Maar ik vind dat als jij je pony te koop zet op internet waardoor de pony een nieuw tehuis krijgt met meer aandacht, dan kan het geen kwaad.
Het is alleen maar beter dan voor de pony, en het internet is nou eenmaal een manier om veel mensen te bereiken.
Succes met de verkoop van je pony Lachen

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:22

Ik zou die persoon een mailtje sturen met de link van Marktplaats/dieren en er dan onder zetten "Leef je uit, zou ik zeggen!".

Verder gewoon lekker straal negeren.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 03:22

Ik zou zeggen: Ga lekker mokken bij je eigen 2dehandse toekomstige DE KOFFIE MOKKEN! Knipoog

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 13:27

Nee weet je wat je moet doen, de link van dit topic mailen Extreme duivel Extreme duivel

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 13:30

BounceBabe schreef:
Ik zou zeggen: Ga lekker mokken bij je eigen 2dehandse toekomstige DE KOFFIE MOKKEN! Knipoog

"Lekker mokken, ik ga Bokken"

floortje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 15:38

ROFL ik lach me helemaal rot hier (traantjes). Echt heeel grappig!
rare mensen heb je toch, niet normaal meer. Ik had 'm/haar terug maild om 's te stangen.
Eigenlijk toch nog fijn dat er nog mensen op aarde bestaan die om dieren geven Haha! Haha! Haha!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 15:42

terug mailen dat de wereld wel heel apart zou zijn als iedereen die een paard/pony heeft deze levenslang houd..als er geen "handel"zou zijn komt niemand meer aan een paard/pony.
pfff,lekker laten banketstaaf.

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:49

hahaha ik lig dubbel hier! duidelijk een niet-paardenmens