We vinden meisjeskleren leuk dus gaan voor de meisjes..

Pff..mag wat kosten, ze zouden allemaal maar is een dure hobby als bijvoorbeeld paardrijden doen.

Die bevaling gaat wel snel ja, het is 1 groot gat!

@Verootjoo met sirieus 17kinderen?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Is dit krantnieuws? Ik weet alleen al uit mijn dorp een paar gezinnen op te noemen met zoveel kinderen
NoaC schreef:verootjoo schreef:Is dit krantnieuws? Ik weet alleen al uit mijn dorp een paar gezinnen op te noemen met zoveel kinderen
In Nederland? Met 17 kinderen en dan nog meer gezinnen ook? Toch benieuwd welk dorp dat is
verootjoo schreef:Nou die horen allemaal bij die gelovige mensenHun hele leven staat in het teken van de bijbel en god, en daar staat in 'gaat heen en vermenigvuldigd u' Dat nemen ze alleen erg letterlijk
Verder worden de kinderen niet ingeënt, hebben ze geen verzekering e.d. En op zondag doen ze helemaal niks, zelfs geen eten koken. Ze hebben geen tv, geen internet e.d.
Al moet ik zeggen dat ze tegenwoordig allemaal wel wat 'lichter' worden. Sommige kids worden ingeënt, en een verzekering vonden ook zij toch wel handig
Citaat:Moet je dan zoveel kinderen krijgen? Het is ons er niet om te doen zoveel mogelijk kinderen "op deze wereld te zetten", maar om Gods wil ten uitvoer te brengen. Als Hij dan in zijn goedheid de één geen kinderen geeft, een tweede een paar en de ander zeventien, dan is dat goed. God heeft een taak voor een ieder en vraagt aan het einde van ons leven aan ons daarvan rekenschap. Het gaat er dus om onze taak naar behoren uit te voeren.
Citaat:In 1999 zijn wij in Nederland uitverkoren tot het "Grootste gezin van Nederland
milou123 schreef:Dat er mensen zijn die geen kinderen kunnen krijgen, hoe erg ook staat hier los van lijkt me? Kunnen deze mensen niks aan doen toch?
Shaar schreef:Mijn oma heeft zelf 13 kinderen (eigenlijk 14), dus ik vind dit nieuws niet zo heel spectaculair haha. Wat ik wél echt absurd vind is dat die vrouw dus echt élk jaar weer een kind krijgt... Wil ze nooit eens pauze?
Al die namen met een J vind ik nou weer niets aan haha