Vrouw bevalt van baby nr. 17

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milou123

Re: Vrouw bevalt van baby nr. 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:16

Ogerme jonges.. Ach gut
We vinden meisjeskleren leuk dus gaan voor de meisjes.. Nagelbijten / Gniffelen
Pff..mag wat kosten, ze zouden allemaal maar is een dure hobby als bijvoorbeeld paardrijden doen. Clown Nagelbijten / Gniffelen
Die bevaling gaat wel snel ja, het is 1 groot gat! Haha! Vork
@Verootjoo met sirieus 17kinderen?! Verward Koe

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:16

verootjoo schreef:
Is dit krantnieuws? Ik weet alleen al uit mijn dorp een paar gezinnen op te noemen met zoveel kinderen Nagelbijten / Gniffelen

In Nederland? Met 17 kinderen en dan nog meer gezinnen ook? Toch benieuwd welk dorp dat is Cool

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:17

wow ??? en ik ken iem met 9 kids en dat vond ik al heeeeeel veel .. Dat is toch niet goed niet voor kids niet voor haar lichaam Zucht nou ja ergens 'knap'dat haar lichaam dat zo vaak aankan erg geslachtsrijp ook blijkbaar.

Wel erg voor mensen die ongewild kinderloos zijn die zo'n bericht dan lezen denk ik

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:19

NoaC schreef:
verootjoo schreef:
Is dit krantnieuws? Ik weet alleen al uit mijn dorp een paar gezinnen op te noemen met zoveel kinderen Nagelbijten / Gniffelen

In Nederland? Met 17 kinderen en dan nog meer gezinnen ook? Toch benieuwd welk dorp dat is Cool

Scherpenzeel... woon vlakbij de veluwe met erg veel reformatorische mensen. Doen niet aan voorbehoedsmiddelen, en ja... dan krijg je grote gezinnen. Een gezin met 10, 15, en zelfs 17 kinderen is hier echt geen uitzondering Geloof dat wij met ons gezin van 4 kinderen eerder een uitzondering zijn Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 04-08-07 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:20

Ik wist helemaal niet dat dat ook in Nederland was Tong uitsteken

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:21

Nou ik wel... als je hier op zondag in je paardrijkleren fiets, of nog erger, op je paard buiten rijdt, wordt je echt heel vies aangekeken Scheve mond Alle winkels, snackbars zijn dicht op zondag, en je komt dan bijna niemand tegen op straat Haha!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:23

Mja, ik bedoelde eigenlijk zo'n grote gezinnen Schijnheilig Tong uitsteken

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:25

Nou die horen allemaal bij die gelovige mensen Ja Hun hele leven staat in het teken van de bijbel en god, en daar staat in 'gaat heen en vermenigvuldigd u' Dat nemen ze alleen erg letterlijk Nagelbijten / Gniffelen Verder worden de kinderen niet ingeënt, hebben ze geen verzekering e.d. En op zondag doen ze helemaal niks, zelfs geen eten koken. Ze hebben geen tv, geen internet e.d.

Al moet ik zeggen dat ze tegenwoordig allemaal wel wat 'lichter' worden. Sommige kids worden ingeënt, en een verzekering vonden ook zij toch wel handig Tong uitsteken

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:25

Oh my god, hoe onthoud je al die namen Nagelbijten / Gniffelen

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:26

verootjoo schreef:
Nou die horen allemaal bij die gelovige mensen Ja Hun hele leven staat in het teken van de bijbel en god, en daar staat in 'gaat heen en vermenigvuldigd u' Dat nemen ze alleen erg letterlijk Nagelbijten / Gniffelen Verder worden de kinderen niet ingeënt, hebben ze geen verzekering e.d. En op zondag doen ze helemaal niks, zelfs geen eten koken. Ze hebben geen tv, geen internet e.d.

Al moet ik zeggen dat ze tegenwoordig allemaal wel wat 'lichter' worden. Sommige kids worden ingeënt, en een verzekering vonden ook zij toch wel handig Tong uitsteken

Pfff.. Dan ben ik best blij dat ik niet uit zo'n gezin kom. Misschien zijn die kinderen er wel blij mee omdat ze ook zo worden opgevoed..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:30

Meestal niet... juist die kinderen zijn de hangjongeren hier, en die gezinnen komen mishandelingen en incest meer voor dan ergens anders Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:34

Jij woont niet in catricum verootje Lachen

http://www.flietstra.org/achtergrond/kt.html

Citaat:
Moet je dan zoveel kinderen krijgen? Het is ons er niet om te doen zoveel mogelijk kinderen "op deze wereld te zetten", maar om Gods wil ten uitvoer te brengen. Als Hij dan in zijn goedheid de één geen kinderen geeft, een tweede een paar en de ander zeventien, dan is dat goed. God heeft een taak voor een ieder en vraagt aan het einde van ons leven aan ons daarvan rekenschap. Het gaat er dus om onze taak naar behoren uit te voeren.

Citaat:
In 1999 zijn wij in Nederland uitverkoren tot het "Grootste gezin van Nederland

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:35

De oom en tante van mijn ex hebben er ook inmiddels 14.. de oudste is (net) 18 en de jongste bijna een jaar..

Zij doen het nog gekker.. zij willen door tot ze een tweeling hebben.. echt bizar..!

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:41

Uhmm.... tja... sorry, ik denk niet dat dit goed is voor de kids zelf. Wees eerlijk; met 17 kids kan je ze toch nooit allemaal voldoende individuele aandacht geven?? En het lijkt me nooit dat deze kinderen straks ook allemaal kunnen studeren enz, dat kunnen die ouders nooit betalen...

Wat mij betreft zijn die ouders behoorlijk ziek in 't hoofd... ze doen het puur voor zichzelf, het belang van de kinderen is kennelijk niet belangrijk... jammer dat juist zulke domme mensen zich zo massaal voort weten te planten!! Boos!

Bah bah bah... overbevolking hebben ze kennelijk nog nooit van gehoord!

En dan denk ik aan al die mensen die graag een kindje willen, maar er nooit één krijgen... en dan heb je zo'n ziek gezin die er 17 hebben...

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:44

Dat er mensen zijn die geen kinderen kunnen krijgen, hoe erg ook staat hier los van lijkt me? Kunnen deze mensen niks aan doen toch? Lachen

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:45

Mijn oma heeft zelf 13 kinderen (eigenlijk 14), dus ik vind dit nieuws niet zo heel spectaculair haha. Wat ik wél echt absurd vind is dat die vrouw dus echt élk jaar weer een kind krijgt... Wil ze nooit eens pauze? Verward
Al die namen met een J vind ik nou weer niets aan haha Bloos

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:51

Tjee minee 17 kinderen zeg, alsjeblieft moet er niket aan denken.
Krijgen al die 17 wel genoeg aandacht, dat kan toch noooit.

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:56

AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
17 kids ik moet er niet aan denken zeg.
ik heb er zelf 3 en denk soms al dat ik gek word hihi.
volgens mij doet di evrouw nik sanders als wassen en opruimen en eten koken.
hoeveel moet je wel niet koken voor 19 man.

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:59

Iemand op mijn school heeft dacht ik een familie met 18 kinderen ik dacht excl. ouders maar het zou ook incl. ouders kunnen zijn.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 16:22

milou123 schreef:
Dat er mensen zijn die geen kinderen kunnen krijgen, hoe erg ook staat hier los van lijkt me? Kunnen deze mensen niks aan doen toch? Lachen

Dat staat er ook los van , Het was meer dat ik denk dat als die mensen zoiets lezen daar best wel even van moeten slikken . Heeft er verder idd weinig mee te maken , Klopt

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 16:26

He jammer jullie waren me al voor Tong uitsteken
ik wilde ook even melden dat bij mij in castricum ook een famillie woont met zoveel kinderen Lachen
heel gelovige mensen, een van hun dochters zat bij mij in de klas en die mocht pas na heel lang zeuren een normale spijkerbroek aan inplaats van een rok tot haar enkels.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 16:46

pfoeeee dat gezin in castricum ook ik zou er echt NIET NEVER NOOIT aan moeten denken om zoooooveeeeeeeel kinderen te moeten dragen en baren pffff hou op zeg.. Alleen al omdat ik echt niet zou weten hoe ik mijn kinderen allemaal zou moeten noemen, en je zou er maar een paar probleem gevallen bij hebben of een gehandicapt kindje hoe doe je dat dan? Want alle kinderen moeten tenslotte aandacht krijgen, lijkt me zo zwaar.. Zucht gelukkig hoef ik daar nog even niet aan te denken! Maar vind het inderdaad knap dat zo een vrouw dat ook weet vol te houden.. Mjah.. DOEI

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 16:53

Mijn eerste gedachte: wat moet dát heerlijk zijn... 10,5 jaar niet ongesteld! Bloos!
Alleen hoeven die 17 bevallingen dan ook weer niet Vork Sigaar

Maar 17 kids... wat kost dat wel niet! Ik vraag me af hoeveel ze hun kinderen te bieden hebben...
Nouja... ieder z'n meuge maar de mijne is 't niet!

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 16:58

En het zijn nog best knappe kinderen ook zeg, geen natuurrampen gelukkig Knipoog. Nja ik ben blij voor ze, als dat ze gelukkig maakt moeten ze het vooral doen Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 17:08

Shaar schreef:
Mijn oma heeft zelf 13 kinderen (eigenlijk 14), dus ik vind dit nieuws niet zo heel spectaculair haha. Wat ik wél echt absurd vind is dat die vrouw dus echt élk jaar weer een kind krijgt... Wil ze nooit eens pauze? Verward
Al die namen met een J vind ik nou weer niets aan haha Bloos

Ik vind het ook niet echt specatucalair, mijn oma heeft 17 kinderen gebaard en 2 miskramen gehad.