Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiffany schreef:Maar als je paard dan tussen die dieren staan (koeien schapen geiten enz) of de buren hebben die wordt jou paard toch ook geruimt of zie ik het verkeerd?
Marigold schreef:denk niet dat paarden kunnen besmetten, anders was er voor hun nu toch ook vervoersverbod?
Marigold schreef:denk niet dat paarden kunnen besmetten, anders was er voor hun nu toch ook vervoersverbod?
jessie34 schreef:Marigold schreef:denk niet dat paarden kunnen besmetten, anders was er voor hun nu toch ook vervoersverbod?
paarden kunnen dus wel drager zijn van het virus! daarom mochten ze ook niet van het erf af!
Melissa schreef:Jeetje, ik verbaas mij echt over de reacties hier... wat zijn sommige mensen toch hypocriet.........
Wat is er nou erger? Even niet van het terrein af kunnen of dat boeren/hobbyhouders hun hele veestapel moeten laten afmaken?
Ik heb in 2001 de MKZ crisis van zeer dichtbij meegemaakt. En geloof mij, dat is geen pretje. Om onze eigen dieren eten te geven moesten wij 2 keer douchen (voordat wij de wei op gingen en als we eraf kwamen) Aangezien wij 2 weides hadden moesten we in 4 uur 4 keer douchen.. Ook op onze boerderij mocht niemand af of op....
Denk ook eens aan de mensen die ander vee hebben, die hebben het er veel zwaarder mee dan degene die paardrijden als 1e prioriteit stellen...