Het moet niet gekker worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Re: Het moet niet gekker worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 23:58

Bij ons langs de doorgaande weg tussen Harderwijk en Putten stond een kliko met een gat aan de zijkant.
We rijden er in het donker langs en degene achter ons kwam aardig hard aanrijden: *flits*

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 13:56

ik zelf vindt het wel goed hoor die snelheidscontroles. niet dat ik iemand van de juiste snelheid ben, maar vaak wordt er veeeelste hard gereden. zelf reed ik altijd overal op een scooter in nederland en dan met auto's die je hard voorbij scheuren voel je je echt niet veilig! speciaal met slecht weer niet!(ok mijn scooter reed wel ietsje harder dan toegestaan) maar als je op een scooter rijdt die niet harder gaat dan 45, vindt ik het veel veiliger om op het fietspad te rijden, maar ook dan krijg je een boete!

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:13

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:21

tanya89 schreef:
Lijkt mij niet dat ze er zelf in gaan zitten Knipoog maar gewoon een apparaat erin plaatsen.

Inderdaad.
Ze zitten er zelf niet in!
En kliko's met camera's staan al JAAAAAAAAAREn langs de kant van de weg hoor!
Is echt geen nieuws!

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 08:02

Lijkt me ook geen nieuws. Ik ben me wel wildgeschrokken op vakantie in Finland. Hier staan overal om de 5 kilometer een flitspaal. Denk je relaxed zonder files rond te rijden, moet je iedere keer weer in de remmen voor doe rotdingen Boos!

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 09:13

Een tijdje terug hoorde ik dat er een (bejaarde?) man zo'n kliko langs de weg zag staan en is gestopt om de kliko wat verder van de weg af te zetten. Hij vond het vreemd dat iemand zijn kliko zo dicht bij een provinciale weg had neer gezet. Meteen daarna kwam er politie uit een geparkeerde auto iets verder op die dachten dat de man het flitsapparaat in de kliko wilde saboteren Lachen

dit is alweer een paar jaar terug... Cool

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 13:26

Whahaha ik vind het wel een goeie! ROFL

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 16:22

Hij is iig slimmer dan dat je als politiemannetje jezelf gaat verschuilen achter een lantaarnpaal.. Dat zie ik zo vaak, dan mis je toch echt iets in je hoofd volgens mij. Haha!

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:22

Een tijdje terug stond er ook een agent met lasergun tussen de bomen verstopt, alleen stonden zijn collega's iets verder op met oranje hestjes aan de overtreders aan te houden... niet zo slim. Gelukkig kwam er ook nog een tegenligger aan die seinde. Dus dubbelop gewaarschuwd Lachen

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:50

Wij hebben ze hier ook..Leuke is dat sommige mensen zo een kliko voor de deur zien staan..En er bij afwezigheid van een agent, er een waterslang inhangen en hem vol laten lopen met water..Kwam er laatst eentje tegen, en die liep dus net "leeg"...Zo via de gaatjes aan de zijkanten, haha..Echt grappig..Hier doen ze het ook zo tactisch..Op dagen dat ze kliko's niet opgehaald worden, zo een ding neerzetten...... Clown

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:53

Haffielover schreef:
Wij hebben ze hier ook..Leuke is dat sommige mensen zo een kliko voor de deur zien staan..En er bij afwezigheid van een agent, er een waterslang inhangen en hem vol laten lopen met water..Kwam er laatst eentje tegen, en die liep dus net "leeg"...Zo via de gaatjes aan de zijkanten, haha..Echt grappig..Hier doen ze het ook zo tactisch..Op dagen dat ze kliko's niet opgehaald worden, zo een ding neerzetten...... Clown

bij sommige gemeenten is het verboden een kliko langs de kant van de weg te zetten op dagen dat het vuil niet opgehaald wordt. Gevolg is dat de politie bekeurd wordt door de gemeente wegens het neerzetten op de verkeerde dag. Haha!

Over het laseren, ik rij elke dag langs een 80 km weg rechtuit, daar wil men over het algemeen wel wat harder rijden. Ze laseren daar regelmatig, echter de man met de laser heeft ook een geel hesje aan, je ziet ze dus al van ver bezig. Maar let wel, de laser apparatuur kan ruim een km scannen, dus voordat jij ze in de gaten hebt ben je al gelasered.

Maar ja, de camera's worden steeds kleiner en de agenten steeds creatiever, het wordt steeds lastiger ze op te merken.

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:06

inderdaad, op de 80 km weg tussen Wolvega en Oosterwolde zetten ze nu een camera met een groene doek erover heen (oké met gaatje voor de lens natuurlijk), achter een boom! Die is echt gemeen! Die flitst volgens mij voor beide kanten van de weg...

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:11

bij ons in de straat heeft iemand hem smorgens binnegehaald, achter zijn huis gezet.
Toen ze hem einde van de dag wouden komen ophalen ... bleek hij dus daar te staan Bloos
En Kwaad dat ze waren ... , hij heeft gedaan alsof hij van niets wist .. en dacht dat zijn vrouw de container buiten had gezet , dus dacht ik zal hem maar even binnen te halen Clown

achja ze verzinnen steeds gekkere dingen om te controleren...

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:13

haha ook echt die smoes verzinnen van ja ik dacht dat me vrouw de containter buiten had gezet, dus ik dacht zal hem maar even binnen halen, Clown

maarja ze verzinnen wel gekkere dingen Clown maar als er maar 1 container langs de weg staan valt het ook wel beetje op. en al helemaal als t op zo onlogische dag is Clown

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:14

Dat gebeurt toch wel vaker, leuk baantje in een kliko zitten.
Nee, ik geloof dat ze er gewoon een apparaat inzetten.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:17

kijk maar eens op flitsservice.nl
daar staan een hoop reportages over flitsacties
ook met aanhangers e.d.