Ik hing al aan het plafond bij de trailer alleen al, kan totaal niet tegen dat soort films en als ik er eentje ga kijken met een achtbaan erin durf ik achtbanen niet eens meer aan te kijken. Brrr, dubbele nachtmerrie dan...
Ow... en ik had al achtbaan angst Mij krijg je er niet meer in. Stel je eens voor wat er had kunnen gebeuren als die mensen geen beugel hadden Ik zou er niet aan kunnen denken.
Wat hebben die mensen doodsangsten uit moeten hebben gestaan!
Echt verschrikkelijk, als je zoiets meemaakt stap je toch nooit meer zo'n ding in? Ik ga altijd in achtbanen en vind het prachtig maar toch ben ik altijd blij als ik het rondje zonder problemen heb kunnen maken.
Ik was vorig jaar in walibi flevo, toen waren er ook veel storingen, mijn mams(super schijterd) zover gekregen dat ze samen met mij+schoonzus in van die boomstammen ging(zo'n waterglijbaan af) precies toen wij naar boven gingen over zo'n mat was er storing en gleed de boomstam achteruit de helling af. Ik +schoonzus lagen helemaal in een stuip van het lachen maar mijn moeder was haast in staat om haar route lopend over de glijbaan te vervolgen, gelukkig bleef mams zitten en is het goed gekomen, maar toen we laatst in slagharen waren was mams nergens meer in te krijgen, mijn ma heeft nu een pretpark fobie.
Ik heb het zelf wel eens in het reuzerad gehad van Slagharen. We zaten toen bijna bovenin toen hij uitsloeg vanwege een storing. Ik heb licht hoogtevrees dus kneep hem wel een beetje, maar mijn moeder had zich al om de paal heen gewikkeld die in het midden stond en durfde niet meer naar beneden te kijken
Ik stap overigens wel zo in een achtbaan, maar in dit geval zou ik toch ook een licht trauma over houden denk ik De "slachtoffers" hebben overigens vrijkaarten gekregen
bij de python is het wel vaker gebeurt dat er een beugel niet goed vast zat , Maar goed geen ene achtbaan is perfect hoor **denkt aan walibi flevo toen die nieuwe achtbaan net open was** Het blijft machine/mens werk Daarbij Door de snelheid zit je als t waren gezogen in je stoel,
maar eng is t ja .. helaas niet onvoorkomelijk @ cayenne, eigenlijk moet je na zoiets juist weer wel om niet heel bang te worden, Al snap ik dat je dat niet heel gauw doet