Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
druppeltje schreef:Ik vind het echt heel moeilijk. Ik denk dan altijd, hoe zou het zijn als het 'andersom' zou zijn. Dus in de auto een moslimvrouw met burka en ik weet allemaal niet, en op de brommer een volkomen 'Nederlander'. (nederlander tussen haakjes om niemand tegen het hoofd te stoten!)
Verder vind ik het wel vreemd dat ze het na 2 jaar pas laten voorkomen, dat is toch echt veels te lang?
ELpatcho schreef:jah ik voor zoiets ook zeker! maar niet voor mijn tasje!
runningkawa schreef:idd, het is toch geen moord, maar iets wat tragisch afliep.
Het is alweer zo lang geleden, was deze jongen niet gevallen en daardoor dood? Of haal ik het nu door de war met wat anders?
runningkawa schreef:idd, het is toch geen moord, maar iets wat tragisch afliep.
Het is alweer zo lang geleden, was deze jongen niet gevallen en daardoor dood? Of haal ik het nu door de war met wat anders?
tita schreef:runningkawa schreef:idd, het is toch geen moord, maar iets wat tragisch afliep.
Dat is wat anders maar het is geen moord
moord is doodslag met voorbedachte raden.
runningkawa schreef:idd barmat
die tasjes dief rukte haar deur open om wel bewust te jatten.
Omdat zij in de auto zat reed ze achteruit om bewust het tasje terug te krijgen, niet om bewust iemand het leven te ontnemen
AmmieJ_ schreef:vind het belachelijk dat ze nu toch moet voorkomen, 2jr is wel lang. En jah, de een vind het moord en de ander vind het handelen uit wanhoop. Ik kies voor wanhoop. Je zal nooit weten wat er in het tasje zat en Barmat weet precies datgene te zeggen wat ik ook kwijt wil.
Barmat schreef:runningkawa schreef:idd barmat
die tasjes dief rukte haar deur open om wel bewust te jatten.
Omdat zij in de auto zat reed ze achteruit om bewust het tasje terug te krijgen, niet om bewust iemand het leven te ontnemen
Juist.
En dan zeg ik nogmaals - risico van het "vak" van de rover... pech voor hem. Kan er geen traan om laten.
faye schreef:Nu maar hopen dat deze vrouw vrijgesproken wordt. Ze heeft gehandeld nav een brutale roof van haar tas en heeft nooit tijd gehad om over de risico's na te denken.