Dat ze arm zijn is erg voor ze.. maar dan kunnen ze toch op een andere manier hulp zoeken.. En niet haar daar neer dumpen.. Dat noem ik niet met mensen omgaan.. En al helemaal niet met oudere mensen (die ook nog eens half verlamt is) daar is gewoon geen excuus voor
Ik moest hier heel even denken aan hoe de familie Flodder omgaat met hun opa maar dit is echt te vreselijk voor woorden. Arme vrouw, hopelijk vind ze een plekje waar ze wel welkom is
Vreselijk Die oma zal zich ook wel poedersuiker voelen als ze ziet dat ze op de vuilnis wordt gelegd, maar niks kan doen. Dan lig je daar maar.. Vind dit niet normaal.
Geen idee, er staat verder niet veel uitleg bij... Vind het wel raar dat ze enkele dagen erna sterft, lijkt me ergens wel van het voorval afkomstig te zijn dan?
Vreselijk zeg Dat je zo met je medemens omgaat............dat zegt al genoeg over jezelf. Maar goed dat ze overleden is, want het lijkt me verschrikkelijk dat je ergens bent waar je niet gewenst bent. Maar in die landen zie je vaak zat van die dingen die ons te ver boven onze pet gaan.
Ben blij dat ik mijn ouders bij me hebt wonen en vroeger hadden we ook altijd oma in huis en dat vonden we altijd gezellig. Zo ben ik opgegroeid en nu hebben mijn man en ik ook dat gevoel dat wij mijn ouders tot het eind willen verzorgen. Gewoon dankbaar zijn voor het leven die ze mij hebben gegeven en nu mogen ze ook genieten en wordt er als ze te oud worden voor hun gezorgd. Mijn dochter van 6 zegt vaak .........mam als ik later groot ben dan ga ik voor jouw zorgen