Aanranding in de Gouden Kooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Re: Aanranding in de Gouden Kooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:37

tamary schreef:
Monique1985 schreef:
Is toch niet normaal meer Boos!
Vind het ook raar dat ze dit gewoon toelaten hoor..
Ja ze krijgen een boete, maar wat kan hen die boete nu schelen..

Het gedrag van de deelnemers is al raar, maar dat risoco loop je in zo'n omgeving. Er is een experiment gedaan met mensen : helft gevangenen en de andere helft bewaarders. Dit is heel snel stopgezet, omdat de bewaarders de gevangenen zonder reden begonnen te mishandelen, alleen omdat ze de macht hadden om dat te doen.

Dat de organisatie dit zover laat komen zonder harde maatregelen te nemen heeft echter met de kijkcijfers te maken. Om dit gedrag goed te bestraffen hadden ze deze 6 overtreders eruit moeten zetten en de 2 overgebleven mensen de prijs laten delen. Alleen dan is je programma afgelopen en kan je ook met goed fatsoen geen deel 2 maken. De organisatie is duidelijk nog niet klaar met het uitmelken van de formule en neemt dus halfslachtige maatregelen.

Nee, want voor elk persoon die ze eruit MOETEN zetten vanwege overtredingen komt er toch een nieuwe voor in de plaats?
Dus het programma zou dan niet afgelopen zijn, alleen is er misschien minder sentatie omdat mensen zich beter aan de regels houden.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:38

[***] er is nu een herhaling bezig van GK op Tien Clown
Waarom... Waarom Huub iets doet, vraag je mij dat nu echt Tong uitsteken
Omdat hij 'ziek' is Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:39

Schimmelig schreef:

Jup Ja Jij bent de almachtige wijze Schimm ROFL

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:40

jeetje, wat voor mensen zijn dat, noem ik echt gestoord Boos! voor mij mag je der celstraf voor geven en een tripje naar de psycholoog. Kennen die mensen geen normen en waarden Boos!

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:40

Schimmelig schreef:

Nou huub is het minst zieke in de villa. Kijk eens naar brain,amanda en natasia dat zijn pas gekke mensen. Om te kosten die 3

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:41

vraag me af wat de voorwaarde was voor de kanidaten die meedoen, jeetje ik dacht dat big brother erg was...

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:43

ninja2 schreef:
Schimmelig schreef:

Nou huub is het minst zieke in de villa. Kijk eens naar brain,amanda en natasia dat zijn pas gekke mensen. Om te kosten die 3

Jaap die is pas gestoord.
dat vind ik een vies kereltje..

ik hoorde laatst dat hij had gekotst en omdat ie de rest wilde terroriseren is hij door zijn eigen kots gaan rollen en heeft ie nog een paar uur met dat stink shirt rond gelopen.... das pas gestoord en ziek..

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:43

ninja2 schreef:
Schimmelig schreef:

Eerlijk? Ik vind ze stuk voor stuk om te Misselijk Tong uitsteken
Huub en Lieke steken er alleen met kop en schouders boven uit Nagelbijten / Gniffelen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:44

Lavandula schreef:
Schimmelig schreef:

Jup Ja Jij bent de almachtige wijze Schimm ROFL

Je moet dan niet ROFL maar wel Afgod

Haha!

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:45

Nou keek ik dit programma al niet omdat ik het te smerig voor woorden vond, maar nu vind ik het echt te ver gaan.
Er is een duitse film Das Experiment, dat begint ook als geintje maar loopt ook helemaal verkeerd af. Ik ben benieuwd hoe verknipt deze mensen zijn als ze hier uit komen.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:51

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:58

Ik vind dat programma echt ziekelijk, kijk het nooit maar als je die filmpjes ziet op youtube... Iedereen heeft daar maar een beetje sex met elkaar en allemaal vechten. Echt niet normaal. Misselijk

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:58

trutje schreef:
Nou keek ik dit programma al niet omdat ik het te smerig voor woorden vond, maar nu vind ik het echt te ver gaan.
Er is een duitse film Das Experiment, dat begint ook als geintje maar loopt ook helemaal verkeerd af. Ik ben benieuwd hoe verknipt deze mensen zijn als ze hier uit komen.

Ik denk dat ze zo al waren, voor reallity series zoals dit kiezen ze vaak marginale mensen of toch een deel. Allemaal brave mensen die normale dingen doen en goed overeen komen in veel te saai Lachen
En er zijn mensen die dit leuk vinden, dus njah Lachen

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 00:01

Ik vind dit overigens niet leuk.. maar zo hoor je wel wat er gezegt word. Dus ook van andere bewoners. Vindt dit echt niet kunnen!!! Maar goed, ben idd ook benieuwd wanneer de eerste moord gepleegd gaat worden. Want als het zo doorgaat dan heb je kans dat er een keer een doordraait. Zelfde met die Brian die dwars door een glazen deur loopt.. alsof je dan goed bij je hoofd ben?! Verward

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 00:04

Ik volg het sinds een paar weken, maar dit is toch f*cking niet normaal ( ja ik verlaag me even naar het taalgebruik van de gouden kooi ) Ze staan daar een griet uit te kleden Bloos! en huub Ach gut Scheve mond machteloos een f*cking hoge sanctie is voor die 6 tegen 2 wel op zijn plaats!!!

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 00:04

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 00:12

Echt ziekelijk dat zou wat worden als die mensen weer op straat losgelaten worden. Ben blij dat ze goed "opgesloten" zitten want we hebben al genoeg randdebielen in Eemnes rondlopen. Dat soort gasten hoef ik echt niet tegen te komen. Idioten..Idd wanneer zal de eerste dode vallen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 00:33

Ben ik de enige die vind dat degene die aangevallen word niet echt veel moeite doet om terug te vechten?

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 00:41

Echt bizar gewoon. Heb nog wat meer filmpjes gekeken en het is maar net wie elkaar het meest dwars kan zitten. Doet mee een beetje denken een de kliekjes op school maar dan in het kwadraat of erger. Ontzettend triest, niet normaal

Het taalgebruik ook, zouden ze de mensen daar op hebben geselecteerd?! Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 01:10

pharagirlke schreef:
Ben ik de enige die vind dat degene die aangevallen word niet echt veel moeite doet om terug te vechten?

Weet jij veel in wat voor staat ze is, die lui zien er constant bezopen uit daarzo.. en bovendien als er drie mensen op je springen en eentje een hand tussen je benen douwt, een ander bovenop je gaat zitten en de derde schreeuwt "Doe d'r BH uit" snap ik best dat d'r reactie was -benen op elkaar klemmen en armen voor je lichaam proberen te houden-. Ik vond het er eerst ook nep uitzien, maar nu ik 'm 2x heb gezien lijkt het me behoorlijk echt.

Maarja, dit filmpje is bevestiging dat ik er goed aan heb gedaan dit programma niet te kijken Clown Wat een stel euhm. Er is geen naam voor Clown

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 01:27

daantjuhhh schreef:
Ze hebben het al een keer eerder geprobeert.
Maar toen had Lieke een jurkje aan van Amanda geloof ik..
En Amanda had haar ik weet niet hoevaak gewaarschuwd geef mij mijn jurkje terug of ik scheur hem van je lijf af..
En Lieke daagde toen echt uit.
(NIET dat ik het dan wel goedkeur)

(was ook toevallig de ene keer dat ik het zag!)

Klopt, ik heb het ook gezien. Het was amanda's jurkje Ja

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 01:41

oke dit is echt ziek
die huub woont hier in oldenzaal Verward kameraad van me kent hem echt
nou daar moei blij mee zijn

maar wat ik zag wou die ene kerel in dat blauwe blousje toch helpen?
ik snap er niks van maar het ziet er ziek uit, en die donkere drukt hem weg.
ik zal nog eens kijken, ik weet echt niet wie wie is
is huub die dikkere?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 01:46

WildWings schreef:
pharagirlke schreef:

Weet jij veel in wat voor staat ze is, die lui zien er constant bezopen uit daarzo.. en bovendien als er drie mensen op je springen en eentje een hand tussen je benen douwt, een ander bovenop je gaat zitten en de derde schreeuwt "Doe d'r BH uit" snap ik best dat d'r reactie was -benen op elkaar klemmen en armen voor je lichaam proberen te houden-. Ik vond het er eerst ook nep uitzien, maar nu ik 'm 2x heb gezien lijkt het me behoorlijk echt.

Maarja, dit filmpje is bevestiging dat ik er goed aan heb gedaan dit programma niet te kijken Clown Wat een stel euhm. Er is geen naam voor Clown

ik zou eerder schoppen slaan en bijten alsof mn leven der van af hing. De kans dat je iemand pijnlijk raakt is groot en dat betekent 1tje minder die je vast houd... Nagelbijten / Gniffelen

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 02:11

Saar schreef:
Echt bizar gewoon. Heb nog wat meer filmpjes gekeken en het is maar net wie elkaar het meest dwars kan zitten. Doet mee een beetje denken een de kliekjes op school maar dan in het kwadraat of erger. Ontzettend triest, niet normaal

Het taalgebruik ook, zouden ze de mensen daar op hebben geselecteerd?! Lips are sealed

Ja, f*cking niet normaal dat taalgebruik Clown Haha! Clown Haha! Clown

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 09:23

Ik volg het altijd met een half oog en oor, vind het eigenlijk een walgelijk programma, maar ik vind het interessant om te zien hoe mensen door kunnen draaien als ze lang met elkaar opgesloten zitten en eigenlijk niks om handen hebben.
Hier zijn ook al hele onderzoeken op geweest.........