Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Craignethan schreef:Af en toe twijfel ik toch zeer ernstig aan het waarheidsgehalte van nu.nl (zeker in de komkommertijd). Dit lijkt heel erg op een broodje aap verhaal
laetitia schreef:Waren waarschijnlijk dezelfde soort larven als een man in zijn navel had op Discovery channel!! Daar heb ik een keer een programma gezien over enge beestjes die in je kunnen gaan zitten...
mariska1989 schreef:He getsie, zo heb ik ook ooit eens ene programma gezien met iemand die een parasiet, wormachtige had, en via bloed naar oog was gegaan, er zaten dus gewoon flinterdunne wormpjes in het oog, ook al zo vreemd.
Brrr..
Vue schreef:Ieeeeeeeeeeeeeeeeeh
Gaaaaatver. *voelt spontaan overaal beestjes..
Craignethan schreef:Af en toe twijfel ik toch zeer ernstig aan het waarheidsgehalte van nu.nl (zeker in de komkommertijd). Dit lijkt heel erg op een broodje aap verhaal
Charlotjuuh schreef:Dit verhaal is dus wel echt... Ik heb eens een filmpje gezien van een man met botwormen... Geen broodje aap verhaal dus...
Bah ik zou het niet willen meemaken...
MoonChloe schreef:Charlotjuuh schreef:Dit verhaal is dus wel echt... Ik heb eens een filmpje gezien van een man met botwormen... Geen broodje aap verhaal dus...
Bah ik zou het niet willen meemaken...
Volgens mij gaat het hier om een andere man