Winnares 'Hollands Next Top Model' steelt pinpas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Re: Winnares 'Hollands Next Top Model' steelt pinpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 01:13

MoonChloe schreef:
Even ter verduidelijking, Kim is niet doof maar slechthorend Knipoog
Er zit een enorme verschil in doof en slechthorend zijn.

Maar iig, ik vind de hele gedoe om die pinpas alleen maar lollig Haha! Ben benieuwd waarom ze dat had gedaan Haha!

Volgens mij zat dr moeder in nood ofzo..
Ik weet het niet precies, maar ze wou ook zo graag winnen zodat dr voor de moeder en de rest van het gezin betere tijden zouden komen etc.

Iedereen verdient een 2e kans, beetje raar ook dat dit nu naar buiten wordt gebracht..
Vooral omdat het een jaar terug is gebeurd, en er ergere dingen op de wereld zijn..

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 01:14

Ik heb z,n gevoel dat kim een hele zware jeugd heeft gehad. Misschien heeft ze het daarom wel gedaan. Ik vind het wel weer opgeblazen in het nieuws hoor. Ik hoop dat ze een heel goed model gaat worden. Ik vind het wel een leuke meid

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 01:25

ninja2 dat stond ook in de krant dat ze een zware jeugd had gehad, en waarom dat ze dat dan naar buiten brengen snap ik niet, het is gebeurt en ze heeft haar leven verbeterdt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:24

mensen het komt nu naar buiten omdat, nu pas de uitspraak ik.
Beetje normaal Lachen

En iedereen maakt fouten, het was der eerste keer niet.... maar goed als je scooter word gestolen, vijfhonderd euro enzo vraag ik me af of jullie dan ook gaan zeggen de dief had vast een reden.

En een arme jeugd betekent niet dat je gaat stelen, absoluut niet slecht ecuus

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:29

LCharlotte schreef:
Hallo dit is inmiddels enige tijd geleden gebeurd en ze had al op TV verteld dat ze wat dingen heeft gedaan. Mensen maken wel eens fouten, om daar nu meteen een heel drama van te maken....

En ze is niet dom, ze hoort heel slecht en daarom komt ze misschien wat anders over. Ik dacht dat namelijk in het negin ook, gebaseerd op haar uitspraak etc, maar weet nu dus waardoor dat komt.

helemaal mee eens het is al voor het programma gebeurd dus lang gelede ik vindt ook dat ze nog een kans vediend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:31

Ach ja iedereen een 2e kans. We weten niet het verhaal achter het verhaal.

floortje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 09:40

Heb het programma verder niet gezien, maar ja ze is voor het feit berecht en daarmee is de kous af. Tweede kans in haar leven om een goede carriere op te bouwen mag haar dan wel gegunt worden. En waarom haar gehoorprobleem bij dit hele verhaal wordt betrokken is me een raadsel.

marannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 09:51

avanti4ever schreef:
Ga straks overige reavtie's lezen Maar ik vindt Als Rtl5 etc het al wisten maar et expres stil hebben gehouden dat ze niet nu opeens alles zo naar buiten moeten brengen beetje sensatie he mijn mening.

HAd het trouwens niet achter haar gezocht enzo en vindt het ook erg laf wat ze heeft gedaan. Maar vindt het ook 'triest'dat mensen het nu opeens naar buiten brengen had als leidinggevende/programmamaker haar dan niet eens toegelaten lijkt mij ..

Ik ben het helemaal met avanti4ever eens!!! Pling

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:05

russel schreef:
Ach ja iedereen een 2e kans. We weten niet het verhaal achter het verhaal.

Precies.

En als iemand anders het had gedaan die niet 'bekend' was, had het nooit zo uitgebreid in het nieuws gestaan.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 14:47

Als mensen dit hadden geweten had ze nooit gewonnen. Ze is doormiddel van een publieksstemming uitgeroepen tot HNTM. Als het in die tijd bekend was geweest vind ik het wel een beetje flauw voor de andere 2 finalisten...

Ben eigenlijk ook wel benieuwd van wie die pinpas was. Een pincode weet je niet zomaar...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 15:56

Marjolein schreef:
Als mensen dit hadden geweten had ze nooit gewonnen. Ze is doormiddel van een publieksstemming uitgeroepen tot HNTM. Als het in die tijd bekend was geweest vind ik het wel een beetje flauw voor de andere 2 finalisten...

Ben eigenlijk ook wel benieuwd van wie die pinpas was. Een pincode weet je niet zomaar...

Hoezo flauw voor die andere 2? Wij weten helemaal niet wat die op hun kerfstok hebben. Misschien hebben ze dat ook wel bewust stil gehouden Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:02

ze was nog niet voor de rechtbank gekomen, dus niemand kon zeggen of ze schuldig was of dat ze dat gedaan had, omdat het onderzoek of de tijd tot rechtbank nog bezig is.

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 00:29

SAKKIA schreef:
Marjolein schreef:

Hoezo flauw voor die andere 2? Wij weten helemaal niet wat die op hun kerfstok hebben. Misschien hebben ze dat ook wel bewust stil gehouden Knipoog

Nou ik denk niet dat mensen daar echt naar kijken. Het gaat om het model worden en niet wat ze vroeger allemaal hebben gedaan. Misschien hebben die andere 2 nog wel ergere dingen gedaan weet jij veel...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 08:34

Het ging zelfs niet om het model, met die publieksvoting is het altijd populariteitswedstrijd

Nu ze eigelijk niet echt veel succes heeft momenteel, vraag ik me af wat ze erna gaat doen. Hopelijk zien we ze niet weer voorbijkomen Knipoog

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 12:41

Wat een stomme misstap, maar dat ze haar nog een kans geven is puur om haar kwaliteiten (waar stelen niet onder valt) Clown

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 12:57

Dom Gestoord
Je zou zeggen dat ze door het winnen van HNTM toch wel wat meer geld gaat verdienen dan door dat pinpasje Clown

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 13:00

Er stond vanochtend in de krant dat ze nu juist nog meer geboekt wordt.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 13:34

Hoe de modellenwereld in elkaar zit, dacht dat het minder was op b model niveau, als naomie campell der assistente slaag geeft krijgt ze meer jobkes aangeboden, als kate moss met een witte neus buitenkomt, zijn der kledij inneens wel cool, en is ze direct weer in. Mooi voorbeeld eigelijk, voor de beginnende modellen....

Jurjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:44

(Negatieve) publiciteit is de sleutel tot succes

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:48

waarom zou zij wel met zoiets weg mogen komen en wordt zij juist meer geboekt, terwijl ik een fikse boete zou kunnen verwachten en een strafblad en dus veel minder werk als ik het zou doen?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:51

Blijkbaar, wat is er mis met de wereld. Vroeger als je iets fout deed kreeg je bijna geen werk meer, werd je overal schuw onthaald. Steel je scooters, vijfhonderd euro, allemaal net krijg je meer werk.

En een arm leven gehad hebben is een waardeloos excuus

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 10:33

Roxxiejj schreef:
Sorry hoor, maar ik vind dat kind tog zo dom ogen.. Scheve mond

Hahahaha zeggen dat iemand dom is en dan zelf toch met een g schrijven. ROFL

Ik ken Kim niet want ik vind HNTM niks aan maar het is mooi dat ze een 2de kans krijgt want het zou poedersuiker zijn als haar modellen droom in elkaar valt om iets wat ervoor gebeurde.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 17:14

HAHAHA, nu moeilijk doen om een pinpas die vorig jaar gestolen is? Lekker triest. Nagelbijten / Gniffelen

edit; foutje

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 17:26

Ik vind het zwaar triest als je steelt van anderen, in dit geval een pinpas, nou als het mijn pinpas was die gestolen was en 500 mee gepint had ik echt niet lollig gevonden hoor, ik vind dat het onder geen enkele omstandigheden goedgekeurd mag worden en ik had liever die titel (hollands next top model) aan iemand anders toegegund.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 17:35

Eerst een scooter stelen en dan een pinpas? Wat heeft dat kind voor crimineel verleden...
Ik vond haar vriendje er ook nogal crimineel uitzien.