Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JeroenS schreef:De familie heeft het nu heel zwaar, vergeet niet dat als iemand onder een trein komt de lichaamsdelen overal liggen. Veel sterkte voor de familie.
runningkawa schreef:Voor die treinmachinist en mensen die het perongeluk gezien hebben en zijn ouders vind ik het heel erg.
Voor die jongen niet zo...hoe stom kun je zijn..je weet echt wel dat zoiets fout kan gaan
JeroenS schreef:De familie heeft het nu heel zwaar, vergeet niet dat als iemand onder een trein komt de lichaamsdelen overal liggen. Veel sterkte voor de familie.
Karin_88 schreef:ik vind het heel erg. ik snap dat er wel eens van die kickende spelletjes gedaan "moeten" worden. Wij deden het vroeger met de schommel, maar dat kan tegenwoordig niet meer. dat is voor watjes.
Lisa_vD schreef:Echt erg voor de nabestaanden, machinist, getuigen etc.Alleen wel een beetje dom voor een 17 jarige jongen. Het spelletje komt voor mij precies het zelfde over als wie het langst onder water kan blijven....
LiNdA1986 schreef:Tja vind het wel eigen schuld, dikke bult.
Ik vind het veel erger voor de machinist en voor de nabestaanden en ook voor de mensen die dit hebben zien gebeuren.
Ik begrijp niet wat er leuk aan is om je leven op het spel te zetten
Rijan_ schreef:Voor die treinmachinist en mensen en de rest van de familie die wel/niet het perongeluk gezien hebben en zijn ouders vind ik het echt heel erg ! ik wens ze vel sterkte toe !
Voor die jongen niet zo hoe stom kun je zijn je weet echt wel dat zoiets fout kan gaan!!!
jokari schreef:dit is gewoon verschrikkelijk, die domme jongens dachten dat ze sneller waren... Arme arme kinderen.Eentje dood en een andere levenslang getraumatiseerd. Tuurlijk is het zijn eigen domme schuld. Dat neemt niet weg dat die domkoppen gewoon niet beseften waar ze mee bezig waren.