Man bijt hond dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lexmiro

Re: Man bijt hond dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:35

Echt heel raar.... Nagelbijten / Gniffelen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:49

Wat bizar, zeg. je zou toch denken dat je over je nek gaat als je allemaal hondenhaar in je mond voelt? Blegh! Boos!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 23:39

Denk dat die man boos was. Clown

Erg apart verhaal! Ja

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 23:42

Redrumfox schreef:
Afmaken die hap; honden die mensen (dood)bijten gaan ook onder de grond, waarom andersom dan weer niet. Knipoog

Inderdaad. Nagelbijten / Gniffelen
Raar hoor. Typisch gevalletje van iemand die nodig eens in anger-management therapie moet. Nagelbijten / Gniffelen Dat je boos word oke, maar dit is ook weer wat overdreven.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:56

Stoeptegel schreef:
man bijt hond.. inspirerend programma.

dacht ik ook al aan.. Tong uitsteken
ik ken ook wel mensen van wie de puppy werd aangevallen, de hebben dat best gewoon een schop verkocht en toen lag die ergens verderop, maar die had niets en die was ook niet dood ofzo..

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 10:50

Wat een belachelijk iets weer,en arme hond.Ja dood gebeten door een Chinees??Nog eventjes en dan staat er in het nieuws:Paard rijdt op chinese man.. Haha! Haha! Haha! .

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:04

Iets te vaak naar Man Bijt Hond gekeken.

Lijkt me trouwens best een ranzige bezigheid. Je tanden in een hond zetten.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:07

Was waarschijnlijk erg wanhopig.. toch had hij de hond beter zo kunnen leggen dat de hond niet weg had kunnen komen.. aangezien ze lagen te rollen kon hij gemakkelijk bovenop de hond gaan zitten en iemand vragen om hulp... vind ik dan..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 00:14

hallow schreef:
Was waarschijnlijk erg wanhopig.. toch had hij de hond beter zo kunnen leggen dat de hond niet weg had kunnen komen.. aangezien ze lagen te rollen kon hij gemakkelijk bovenop de hond gaan zitten en iemand vragen om hulp... vind ik dan..

met een hond die woest genoge is zit je nie lang denk k *LOL*

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 11:25

als die man hem in de nek kon bijten kon hij toch net zo goed zijn hoofd naar beneden drukken en zijn achterpoten vast houden? er waren dan vast wel meer mensen die wouden helpen. Ik vind dtahij in ieder geval iets anders had kunnen doen dan hem doodbijten

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 11:30

Bah, hier kan ik zó boos om worden!
Wie is er nou zó gek om een hond DOOD te bijten! Gatverdamme, echt ziek gewoon. En dat terwijl hij zelf een puppy heeft? Inderdaad, afmaken die handel Nagelbijten / Gniffelen .

Echt verschrikkelijk.. Arm beestje.

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:44

Dit is het natuurlijk gedrag van de Homo sapiens. Je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij zijn gezin probeert te beschermen, ten slotte werd een minder sterk gezinslid bedreigd met de dood, de enige reactie die hier natuurlijkergewijs op volgt is aanvallen een Homo sapiens doet alles voor zijn gezin. Je kunt de Homo sapiens hier niet op aankijken/spreken. Waarschijnlijk heeft de hond nog meer gedaan waardoor de Homo sapiens zich bedreigd voelde, we weten niet wat er precies gebeurd is.
Daarnaast is het makkelijk om de Homo sapiens de schuld te geven, de eigenlijke oorzaak ligt bij zijn opvoeder. Als een Homo sapiens goed wordt opgevoed zal hij niet aggresief worden. Helaas vallen ze maar al te vaak in de verkeerde handen waardoor ze een zeer slechte naam krijgen.
Je kunt geen krant openslaan zonder dat er weer een negatief bericht instaat over de Homo sapiens de pers wil maar al te graag de Homo sapiens in het kwade daglicht zetten terwijl ze eigenlijk super lief zijn!!
Ik ken genoeg Homo sapiens die door het vuur gaan voor mij en voor anderen en die nooit een stap verkeerd zetten. Jammer zo'n krantenbericht.
RED de Homo sapiens uit verkeerde handen!!
meer over de Homo sapiens http://nl.wikipedia.org/wiki/Mens

oké sorry ik kon het écht niet laten, de volgende keer zal ik weer serieus reageren