Meisje overleden door aanrijding trein

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Meisje overleden door aanrijding trein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 22:33

Ik woon vlak bij het station en het spoor is voor mij een paar honderd meter lopen... Heel sneu dat dit is gebeurd, maar het is natuurlijk niet een hele slimme zet om de spoorbomen te negeren... Soms kan het net wel, maar 't is 't imo niet waard om te risceren als 't net niet kan, dan maar een trein later...

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 10:34

Die spoorbomen staan er idd niet voor niets. Maar om nou te zeggen eigen schuld dikke bult.
Doen jullie nooit is wat in de haast, waarvan je later denk dat had goed fout kunnen gaan.....
Nou ik wel hoor! Nu is dit dan wel heel extreem, maar denk je dat dit meisje dit voorzien had?
Tuurlijk was het dom van haar, maar het blijft, vind ik, een triest ongeluk!!

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 10:58

Aaahh.. je moet er toch niet aan denken .. Huilen
Tuurlijk is het niet zo handig om die spoorbomen te negeren.. maar dat maakt het niet minder erg.
Vreselijk Scheve mond

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:43

sannuhh schreef:
Die spoorbomen staan er idd niet voor niets. Maar om nou te zeggen eigen schuld dikke bult.
Doen jullie nooit is wat in de haast, waarvan je later denk dat had goed fout kunnen gaan.....
Nou ik wel hoor! Nu is dit dan wel heel extreem, maar denk je dat dit meisje dit voorzien had?

Precies!
Bedankt voor het typen Knipoog

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:31

Ik vind eigen schuld dikke bult ook wel erg kort door de bocht nu.
Tuurlijk is het een domme actie om nog even snel... Maar ik denk niet dat ze van te voren had bedacht, goh laat ik vandaag eens onder de trein lopen.

Het blijft een rot verhaal, helemaal voor de familie.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:09

_Scarlet_ schreef:
Tsja, het is naar voor de nabestaanden natuurlijk, maar ik ben dan heel bot... Eigen schuld! Er staan niet voor niks bomen en lichten, als je er dan niet naar wilt luisteren en er onderdoor glipt... Er zijn genoeg voorbeelden van ongelukken hiermee.

Hier ben ik het wel mee eens hoor...en er staan ook niet voor niks borden!

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:12

Net zoals Mazzel-Meid zei bij ons in onze woonplaats is er ook zoiets gebeurd. We konden het niet zien(gelukkig). Lag een groot wit doek we reden daar ff naartoe en toen zagen we ze haar optillen. en daarna bloed weg spuiten met hoge druk spuit.

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 19:52

Ik ben erachter gekomen dat ik de nabestaande, en het meisje ken. Huilen
Het zijn hele lieve mensen.. Ach gut

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 19:53

ILoveMyHorse schreef:
Ik ben erachter gekomen dat ik de nabestaande, en het meisje ken. Huilen
Het zijn hele lieve mensen.. Ach gut

sterkte

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 20:00

nobillity schreef:
Net zoals Mazzel-Meid zei bij ons in onze woonplaats is er ook zoiets gebeurd. We konden het niet zien(gelukkig). Lag een groot wit doek we reden daar ff naartoe en toen zagen we ze haar optillen. en daarna bloed weg spuiten met hoge druk spuit.

Ik heb inmiddels vernomen dat het ongeval hier in Etten-leur wel om zelfmoord ging.
Wel vreemd dat ze juist bij het perron ervoor gesprongen is. daar rijden de treinen het minst hard, en iedereen kijkt erop dus vind het wel vreemd dat ze juist daar ervoor gesprongen is...

Ilovemyhorse; sterkte!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:03

Ja inderdaad, een perron is wel een hele aparte keuze voor een zelfmoordactie lijkt mij. Scheve mond

Ontzettend sneu dit soort acties, zoals eerder gezegd: wat een haast tegenwoordig.. levensgevaarlijk dat soort acties zie je maar weer..

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:06

hardlopers zijn doodlopers he zeggen ze. Vind idt altijd zo afschuwelijk dot soort berichten, wil ze nog keurig ergens optijd zijn, door 1 stomme actie blijft dr familie in heel groot verdriet achter, afschuwelijk hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:13

sannuhh schreef:

Tuuuurlijk doe ik wel eens iets in mijn haast, wat makkelijk fout had kunnen gaan! En als het dan fout gegaan was, had het toch ook eigen schuld geweest??

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:16

Jeetje, wat een naar bericht zeg... lijkt me vreselijk om iemand zo te moeten verliezen.

Maar... Castricum is een sneltreinstation, de treinen die ik daar in mijn leven voorbij heb zien komen, reden stuk voor stuk behoorlijk langzaam langs de spoorbomen, omdat ze moesten stoppen op C'cum. Het lijkt me dat je die dan wel aan ziet komen...

Maar nogmaals, het blijven vreselijke ongelukken

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 16:36

hmm
eigen schuld dikke bult klinkt hard, maar door komt het uiteindelijk wel op neer.
Zij deed iets wat ze niet moest doen, en nu heb je de consequenties daarvan
het is natuurlijk vreselijk, en ik wens het niemand maar toe, maar ik vind het dom..

wat ik me overigens ook aafvraag he.
zoiets ZIE je toch gewoon? Ik kan me niet voorstellen dat je niet ziet dat er een trein aankomt..

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 16:39

snap niet dat dat soort dingen nog steeds gebeuren...het is al zo vaak voorgekomen.
spoorweg overgang bij mij in de buurt, staan de bomen vaak lang naar beneden voor er een trein aan komt. Is al 2 keer zo geweest dat iemand dacht er wel even tussendoor te kunnen. Tweede keer was een vader met zoontje.... Scheve mond snap je toch ook niet...

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:04

Mazzel-meid schreef:
Ik heb inmiddels vernomen dat het ongeval hier in Etten-leur wel om zelfmoord ging.
Wel vreemd dat ze juist bij het perron ervoor gesprongen is. daar rijden de treinen het minst hard, en iedereen kijkt erop dus vind het wel vreemd dat ze juist daar ervoor gesprongen is...

En weet je wat nou zo raar was :s de trein stond een paar honderden meters verder Bloos

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:12

Je ziet zo'n trein toch aankomen? Scheve mond

Irene2510

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 15:18

Nee, het kan hier op het station heel onoverzichtelijk zijn.
Als jij met je rug naar de trein toe staat zie je hem toch niet, en voordat je doorhebt dat hij aan komt rijden is het al te laat.
Sneltrein gaat hard...
"T is gewoon een verkeerde keus op het verkeerde moment geweest. Vind niet dat je hierover kan zeggen dat het eigen schuld is, niemand kiest ervoor om zo om het leven te komen.
In je haast doe je soms gekke dingen. Als ze het over had mogen doen had ze dit niet weer gedaan.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:02

Ik ga niet met mijn rug naar de rails toe een spoorweg oversteken Clown

Maarja, het zal wel aan mij liggen dat ik dit soort ongelukken vaak niet snap.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:09

Het is triest voor de nabestaanden, maar ik vind het eigen schuld. De spoorbomen zijn niet voor niks dicht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:52

mowah, vind dit weinig nieuwswaarde hebben... Mijn moeder rapporteerde dit soort ongelukken... En iedere dag is er wel eentje die door onzurgvuldigheid/zelfmoord mbt treinen om het leven komt... Vaak zijn het er zelfs 2 op 1 dag... Als je dat dan hoort, dan ben je toch wel extra voorzichtig! Gaat veels te vaak mis, jammer dat mensen dat niet beseffen!

Maargoed, sterkte aan de nabestaanden Lachen

mirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 23:02

Anique_Vaandrig schreef:
sannuhh schreef:

Tuuuurlijk doe ik wel eens iets in mijn haast, wat makkelijk fout had kunnen gaan! En als het dan fout gegaan was, had het toch ook eigen schuld geweest??

Ja ben ik het mee eens.. Wie is anders de schuldige? De machinist omdat hij daar toevallig reed?

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 23:13

Dat is dus de rede dat ik altijd wacht tot de lichten gedoofd zijn Boos!
Laatst was ik wezen rijden met een vriendin en toen het geluid uitging wou ze oversteken met dr paardje maar ik riep wachten tot de lichten gedoofd zijn met zoon zeurstemmetje voor de grap. Dus zij stapje terug, gingen de spoorbomen naar beneden en kwam er nog een trein aan. Wat was ik blij dat ze naar me geluisterd had. Haar paardje vind spoorovergangen al zo eng.. dat was helemaal fout gelopen.

Echt erg dat haast tegenwoordig ook vaak de dood van mensen betekend...

lepolight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 23:14

Een paar jaar geleden ben ik samen met mijn vriendin onder de hefbomen gekropen en de spoorweg overgestoken...Niet omdat we te laat waren ofzo , maar omdat we zin hadden. Gestoord

Ik kan mij niet voorstellen wat er kon gebeuren! Scheve mond
En ik begrijp niet hoe ik daar ooit kon op komen... Frusty

Wel erg voor die vrouw .
Beter een uurtje te laat ,dan nooit meeer komen...