Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sannuhh schreef:Die spoorbomen staan er idd niet voor niets. Maar om nou te zeggen eigen schuld dikke bult.
Doen jullie nooit is wat in de haast, waarvan je later denk dat had goed fout kunnen gaan.....
Nou ik wel hoor! Nu is dit dan wel heel extreem, maar denk je dat dit meisje dit voorzien had?
Tuurlijk was het dom van haar, maar het blijft, vind ik, een triest ongeluk!!
_Scarlet_ schreef:Tsja, het is naar voor de nabestaanden natuurlijk, maar ik ben dan heel bot... Eigen schuld! Er staan niet voor niks bomen en lichten, als je er dan niet naar wilt luisteren en er onderdoor glipt... Er zijn genoeg voorbeelden van ongelukken hiermee.
ILoveMyHorse schreef:Ik ben erachter gekomen dat ik de nabestaande, en het meisje ken.![]()
Het zijn hele lieve mensen..
nobillity schreef:Net zoals Mazzel-Meid zei bij ons in onze woonplaats is er ook zoiets gebeurd. We konden het niet zien(gelukkig). Lag een groot wit doek we reden daar ff naartoe en toen zagen we ze haar optillen. en daarna bloed weg spuiten met hoge druk spuit.
sannuhh schreef:Die spoorbomen staan er idd niet voor niets. Maar om nou te zeggen eigen schuld dikke bult.
Doen jullie nooit is wat in de haast, waarvan je later denk dat had goed fout kunnen gaan.....
Nou ik wel hoor! Nu is dit dan wel heel extreem, maar denk je dat dit meisje dit voorzien had?
Mazzel-meid schreef:Ik heb inmiddels vernomen dat het ongeval hier in Etten-leur wel om zelfmoord ging.
Wel vreemd dat ze juist bij het perron ervoor gesprongen is. daar rijden de treinen het minst hard, en iedereen kijkt eropdus vind het wel vreemd dat ze juist daar ervoor gesprongen is...
Anique_Vaandrig schreef:sannuhh schreef:Die spoorbomen staan er idd niet voor niets. Maar om nou te zeggen eigen schuld dikke bult.
Tuuuurlijk doe ik wel eens iets in mijn haast, wat makkelijk fout had kunnen gaan! En als het dan fout gegaan was, had het toch ook eigen schuld geweest??