Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Ze zijn slim, het zijn vaak hoogopgeleide mensen die het plannen. Maar het doel is in 1 keer mensen te doden, niet via de omweg van dijken opblazen en wacht op resultaat. Het resultaat moet direct zichbaar zijn.
imaudy schreef:Veel treinen rijden niet op tijd, dus de bom ontploft dan een eindje voor of na het station. Wel lastig voor die terroristen dan.
kirri schreef:imaudy schreef:Veel treinen rijden niet op tijd, dus de bom ontploft dan een eindje voor of na het station. Wel lastig voor die terroristen dan.
dat is ook waar, maar ze zullen wel midden in het station wat uitspoken
kirri schreef:hmmm ik denk weer veels te veel door, maar ik wil weten wat er in hun hoofd speelt waarom willen ze dit, is het echt vanuit geloofs overtuiging of speelt de honger naar macht ook mee, het zijn die kleine dingen waar ik nieuwschierig naar ben *te veel soms*
Anoniem schreef:kirri schreef:hmmm ik denk weer veels te veel door, maar ik wil weten wat er in hun hoofd speelt waarom willen ze dit, is het echt vanuit geloofs overtuiging of speelt de honger naar macht ook mee, het zijn die kleine dingen waar ik nieuwschierig naar ben *te veel soms*
Dat vraag ik me idd ook af. Wat is het nut van zoveel mensen (letterlijk en figuurlijk) kapot te maken..
Dieuwke1989 schreef:Ik maak me er absoluut niet druk om, maar ik ga over een maand in Utrecht wonen en moet dan ook vaak op en neer reizen met de trein... Maar dan nog is de kans klein en daarnaast zal Utrecht denk ik ontzien worden aangezien de enige bekende stad in Nederland Amsterdam is. Alsof er iemand in Amerika zich druk zou maken om een opgeblazen stad waar ze nog nooit van gehoord hebben?
LDRD schreef:Joh, de kans dat jij die ene keer dat je naar Amsterdam gaat wat mee zou maken is minimaal.
Marigold schreef:ja maar ja, of het nu ons treft, of onbekende mensen, het blijft heel erg.
de kinderen daar zijn net zulke kinderen als hier.
ik vind het heel erg dat mensen elkaar zoveel leed willen aandoen..
Anoniem schreef:Marigold schreef:ja maar ja, of het nu ons treft, of onbekende mensen, het blijft heel erg.
de kinderen daar zijn net zulke kinderen als hier.
ik vind het heel erg dat mensen elkaar zoveel leed willen aandoen..
Mee eens. Dát idee kan ik dus totaal niet bij met m'n hoofd. Maarja, wie ben ik ?