Goochelaar ontmaskerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Danae

Re: Goochelaar ontmaskerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 15:20

Ja, en nu je uitleg nog... ik mis steeds iets in je posten...

Dat je iemand kunt afkraken, dat weten we... maar een onderbouwd antwoord geven op een paar vragen schijnt erg moeilijk voor je te zijn.

Ga je nog mee op stalbezoek of niet? En hoe zit het met de oplichting en de trucs wat betreft het readen? Waarom en hoe gaat dit in zijn werk?? Ik zit eigenlijk nog steeds op je uitleg te wachten... en niet op hoe ik mijn leven verder invul en wat ik daar verder mee moet doen. Dat doe ik bij jou ook niet, heb ik ook geen recht toe...

Dat je er niet in geloofd, prima, ieder zijn ding, maar je hebt echt kritiek en noemt iemand een oplichter, een chagelaar, gewoon uit het niets... Je kent me niet eens, je weet niet waar je over praat en je klets wat uit je nek gewoon.

Nou, ik wacht braaf op mijn antwoorden en voorbeelden... Whoosh!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 15:24

danae ^^ je bent stiekem terug .. wat leuk ..

Ik zal danae even versterken .. Ik ben ook al zo een reader. Een keer met nancy mee geweest (danae dus) en alle mensen waren er tevreden over. Bij mijn readings via de telefoon ook. mensen die het niet geloven en spontaan stil zijn aan de andere kant omdat ze met wapperende oren staan te luisteren. Dit omdat het de WAARHEID is die ze te horen krijgen. Jij Rob zegt dat het onzin is maar net zoals nancy zegt .. kom eens met eigen ervaringen en eigen wijsheid inplek van die uit een boek. want wijsheid uit een boek is domheid aangezien het niet je eiegn mening is ...

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 15:45

Ja, ben stiekem even terug, even deze meneer in de gaten houden...

Een reader wordt altijd in een hokje geplaatst, met een stempel : OPLICHTER of GEK op je voorhoofd... Ik vind het prima dat mensen zo over me denken, maar wil altijd wel graag weten waarom, en gek genoeg, na 20 jaar, heeft mij nog nooit iemand dat antwoord kunnen geven...

Dus ik wacht nu op Rob, die kan me dat vast vertellen... Hij heeft zo verschrikkelijk veel wijsheid in zich, die moet me het antwoord kunnen geven.. Ja Op theoretisch gebied dan, he, de praktijk, dat is mijn stukje... Haha!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 15:48

hij heeft wijsheid uit boeken ofwel stommigheid ... En hij gaat nooit in op vragen zie ik wel bij zijn reacties. altijd een oppervlakkig antwoord.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:01

ha leuk dat ik Marjolein hier weer tegenkom. Ik heb mijn paard laten readen door shadowflower en er kwamen dingen uit die zij simpelweg niet kon weten. Niet via internet, sms, email en andere comminucatiemiddelen. Ik ben/was ook sceptisch over het readen van paarden maar inmiddels geloof ik wel dat er mensen zijn die wel degelijk over de juiste lijntjes beschikking hebben. Oh ja Marjolein je krijgt zo een pb van me Knipoog
Bovendien mag je iemand niet zo persoonlijk aanvallen Rob. Ik zou zeggen verdiep je er eens in, misschien gaan je ogen dan open.

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:03

Shadowflower,

ik ben dertig jaar met paarden en paardensport bezig,
da's waarschijnlijk langer dan jij op deze aardbol rondloopt,
en ik heb echt geen boek nodig om te weten dat 'readings' dikke flauwe kul zijn.

Citaat:
want wijsheid uit een boek is domheid aangezien het niet je eiegn mening is ...

En dit vind ik één van de meest belachelijke, kinderlijke, arrogante,
en achterlijke uitspraken die ik ooit op Bokt hebt gelezen.
Dus alles wat in een boek staat is 'domheid', omdat je het eigen mening niet is ?
Met andere woorden, jij hoeft geen boeken te lezen, geen les te volgen,
geen instructie te krijgen, want je weet het allemaal zelf wel ?
Misschien moet je eerst eens nadenken voor je iets neerschrijft.

Citaat:
Een reader wordt altijd in een hokje geplaatst, met een stempel : OPLICHTER of GEK op je voorhoofd... Ik vind het prima dat mensen zo over me denken, maar wil altijd wel graag weten waarom, en gek genoeg, na 20 jaar, heeft mij nog nooit iemand dat antwoord kunnen geven...

Danae, ik heb je een kwartier geleden al gezegd waarom je een oplichter bent,
maar als dat echt nodig is, wil ik dat best nog een keer herhalen.
Je bent een oplichter omdat je de mensen wijs maakt dat je met paarden kunt 'praten',
desnoods zelfs vanaf een foto, terwijl je dat helemaal niet kunt, net zo min als iemand anders.

Als je dat wil, kun je trouwens gemakkelijk genoeg bewijzen dat ik fout ben,
en jij gelijk hebt. Doe een 'reading' waarbij wél concrete vragen mogen gesteld worden.
Zien we direct hoe de vork aan de steel zit.

Alleen, ik heb zo het idee dat jij niet op dat voorstel zult ingaan.

Rob

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:10

Ondanks dat je dan 30 jaar ervaring hebt met paarden heb je toch een behoorlijke bord voor je kop. Je bent wel erg kortzichtig. Je wil blijkbaar niet verder kijken dan je neus lang is. In plaats van gewoon beleefd te vragen hoe ze het doet denk je zelf het wiel al uitgevonden te hebben. Niet elke reader is een oplichter, er zullen heus wel mensen zijn die wel de boel oplichten. Maar als ik jouw was zou ik eerst eens even rondkijken naar de ervaringen van andere mensen voordat je hier verkondigt dat maar elke reader een oplichter is.

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:13

Wie zegt dat ik geen readings doe met concrete vragen??? Dat is weer zo'n theoretische gedachte van jou blijkbaar...

En nu je onderbouwde antwoorden graag... dat ik niet kan readen en dat het niet bestaat, waar haal je die info vandaan??? Dat jij denkt dat het niet kan, is jou goed recht, maar om te zeggen dat het niet bestaat en dat ik de boel oplicht (iedere reader dus...), wil ik wel graag onderbouwd zien... Geef me voorbeelden a.u.b. Dit is uit de lucht gegrepen kwatsch van je... meer kun je volgens mij ook niet.

Een oplichter ben je als je de boel belazerd, vertel mij wie er hier belazerd is en op welke manier??? VOORBEELDEN GRAAG...

Je klets maar weer wat, hoor, net zoals in elk topic waar je je inmengt...

Dat je 30 jaar ervaring hebt met paarden staat buiten dit onderwerp.. ik heb ook al bijna 30 jaar ervaring met paarden, maar wat heeft dit met readen te maken???

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:15

Citaat:
Wie zegt dat ik geen readings doe met concrete vragen??? Dat is weer zo'n theoretische gedachte van jou blijkbaar...

Prima.
Dan plaats ik hier straks een foto van een paard,
stel ik een aatal concrete vragen bij,
en dan ga jij die foto readen.

Akkoord ?

Rob

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:16

jij durft

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:17

4 weken wachttijd, sorry, heb het druk met readen...

Waar blijven je antwoorden???

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:18

Citaat:
Dat je 30 jaar ervaring hebt met paarden staat buiten dit onderwerp.. ik heb ook al bijna 30 jaar ervaring met paarden, maar wat heeft dit met readen te maken???

Dat heeft inderdaad niets met readen te maken,
maar ik kreeg net van jullie te horen dat ik alleen maar boekenwijsheid zou hebben.

Rob

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:20

RobvdPK schreef:
Citaat:

Dat heeft inderdaad niets met readen te maken,
maar ik kreeg net van jullie te horen dat ik alleen maar boekenwijsheid zou hebben.

Rob

Ook dit slaat nergens op... ik heb ook bijna 30 jaar ervaring met paarden, heeft het nog steeds niets met readen te maken of "praten met paarden", wat ik overigens geeneens doe... Je hebt je huiswerk niet goed gedaan, joh...

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:20

Citaat:

Duivel Duivel Duivel

Hoe toevallig...
Danae, ik denk dat je nu maar best je grote mond zou dichthouden...

Rob

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:22

RobvdPK schreef:
Citaat:

Duivel Duivel Duivel

Hoe toevallig...
Danae, ik denk dat je nu maar best je grote mond zou dichthouden...

Rob

Is toch een duidelijk antwoord??? 4 weken wachttijd, er wachten nog een heleboel paardjes voor de jouwe... Moet al die mensen nog belazeren, weet je wel??? Allemaal gekke mensen die erin getuimd zijn bij me... ROFL
Laatst bijgewerkt door Danae op 06-07-07 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:24

Rob ik heb je getemt want dit is niet eerlijk meer dat je zo tegen Danae te keer gaat.

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:25

IndianLady schreef:
Rob ik heb je getemt want dit is niet eerlijk meer dat je zo tegen Danae te keer gaat.

Ach, laat hem kletsen, joh, ben wel WAT gewend, hoor, enne... heb een brede rug en sta met beide benen stevig op de grond, zoals ik al eerder vermeldde... hij gaat het echt niet winnen van me, hoor... Antwoorden, dat is wat ik wil van hem, en die heeft hij niet...

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:28

gelukkig maar Haha! want als reader zijnde heb je vast veeel ongelukkige klanten Knipoog

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:30

IndianLady schreef:
gelukkig maar Haha! want als reader zijnde heb je vast veeel ongelukkige klanten Knipoog

Stikongelukkige klanten, daarom heb ik het ook zo druk...

Succes gaat altijd gepaard met afgunst, moet je maar denken... Bloos

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:34

Citaat:
Is toch een duidelijk antwoord??? 4 weken wachttijd, er wachten nog een heleboel paardjes voor de jouwe...

Haha! Haha! Haha!
Ik heb je een heel simpel voorstel gedaan,
waarmee je direct kon bewijzen dat 'readings' wel degelijk echt zijn,
en je hebt gewoon het lef niet om op dat voorstel in te gaan.

Ik denk dat voor iedereen de conclusie wel zal duidelijk zijn...

Rob

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 16:41

Rob. Het leek mij duidelijk dat er nu geen tijd voor jouw foto is, omdat je net zo als alle andere klanten op de lijst netjes op je beurt moet wachten Nors opkijken
Vervelend haantje de voorste.... Lachen

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:43

RobvdPK schreef:
Citaat:
Is toch een duidelijk antwoord??? 4 weken wachttijd, er wachten nog een heleboel paardjes voor de jouwe...

Haha! Haha! Haha!
Ik heb je een heel simpel voorstel gedaan,
waarmee je direct kon bewijzen dat 'readings' wel degelijk echt zijn,
en je hebt gewoon het lef niet om op dat voorstel in te gaan.

Ik denk dat voor iedereen de conclusie wel zal duidelijk zijn...

Rob

Ik dacht dat ik jou eerder een voorstel had gedaan om mee te gaan naar stalbezoeken... reageer je niet op... moet ik dan op jou voorstel wel ingaan??? Dacht het niet hoor.. Ben echt gekke truus niet, hoor, al denk je misschien van wel...

4 weken wachttijd voor een reading per foto, betekent dus begin augustus... gaat trouwens via mijn mailbox en niet via een topic op bokt. Ik hoef me hier niet te bewijzen, zeker niet tegenover jou...

Oh, ja, en als je mijn site goed bekeken had, had je kunnen lezen dat funreadings niet in aanmerking komen voor een reading per mail, dit gaat aan huis, bij mij thuis of op stal..

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:46

Citaat:
Rob. Het leek mij duidelijk dat er nu geen tijd voor jouw foto is, omdat je net zo als alle andere klanten op de lijst netjes op je beurt moet wachten

Ach kom, dat geloof je toch zelf niet ?
Vier weken wachtlijst ? Laat me niet lachen.

Onze bovennatuurlijk begaafde reader durft eenvoudigweg de test niet aan,
zo simpel is dat.
Eerst flink van de toren blazen, en dan in een hoekje kruipen.

Rob

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:47

RobvdPK schreef:
Citaat:
Rob. Het leek mij duidelijk dat er nu geen tijd voor jouw foto is, omdat je net zo als alle andere klanten op de lijst netjes op je beurt moet wachten

Ach kom, dat geloof je toch zelf niet ?
Vier weken wachtlijst ? Laat me niet lachen.

Onze bovennatuurlijk begaafde reader durft eenvoudigweg de test niet aan,
zo simpel is dat.

Rob

4 weken wachttijd... soms nog langer... gelooft ie niet Haha! Haha! Haha!
Laatst bijgewerkt door Danae op 06-07-07 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 16:49

Nou Rob, waarom ga je niet een middagje met Danae op stap? Lachen