Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Horsiex schreef:Goof schreef:Dapper??? Sinds wanneer is moord dapper????
Verschrikkelijk hoor voor die meiden dat ze lastig gevallen werden, maar om een laffe moord uit nood nou dapper te noemen......
Weet je wat ik pas laf vind?
Een vieze vent van die leeftijd die jonge meisjes van 14/15 hun leven kapot maakt door ze te verkrachten, en hen zo mentaal kapot te maken. Dat vind ik pas laf. En hij zou daar hoogstens een paar jaar voor hebben gekegen, zij zoudne hun hele leven er last van hebben gehad.
.
Goof schreef:Dapper??? Sinds wanneer is moord dapper????
Verschrikkelijk hoor voor die meiden dat ze lastig gevallen werden, maar om een laffe moord uit nood nou dapper te noemen......
runningkawa schreef:Ik geloof niet dat ze de intentie hadden te doden, alleen hem te laten stoppen met wat hij deed.
En dat hij dan toevallig dood gaat...tja...laat ik daar niet wakker van kunnen liggen...
Als hij zijn poten thuis had gehouden, had hij nog geleefd.
En ja, ik vind het dus ook dapper dat het ene meisje dat andere durfde te helpen.
krumel schreef:runningkawa schreef:Ik geloof niet dat ze de intentie hadden te doden, alleen hem te laten stoppen met wat hij deed.
En dat hij dan toevallig dood gaat...tja...laat ik daar niet wakker van kunnen liggen...
Als hij zijn poten thuis had gehouden, had hij nog geleefd.
En ja, ik vind het dus ook dapper dat het ene meisje dat andere durfde te helpen.
daar ben ik het helemaal mee eens. Je schrikt je rot als je ziet hoe veel aanranding/verkrachting slachtoffers er zijn die daar de rest van hun leven last van hebben.
Als hij zijn vieze handjes thuis had gehouden had hij nog geleefd... En nee, ik ben niet voor moord, maar dit is imo zelfverdediging, en ik vind het knap als een meisje van 15 dit voor een vriendin doet.
BabsieJana schreef:Super dapper van die meisjes!
zo'n gore viespeuk.
Goof schreef:Dapper??? Sinds wanneer is moord dapper????
Gaby schreef:Maar voor mij voelt het niet goed. Ze hebben wel iemand gedood. En die man had familie. Misschien had hij wel kinderen. Die familie moet nu zonder hem verder....
marcs schreef:Iemand neersteken omdat je de kassa lade wou plunderen en vervolgens zeggen dat ie je verkrachten wou, dat is pas echt een lage streek