Duitse meisjes doden lastige man

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaraYvette

Re: Duitse meisjes doden lastige man

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:59

@ zazoe iIk denk niet dat dat meisje echt helder nadacht van ow euhm daar moet ik steken dat gaat denk ik in een reflex .. een reflex om zichzelf en dr vriendin te beschermen

edit letter vergeten
Laatst bijgewerkt door MaraYvette op 28-06-07 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 16:03

Heel erg dapper!

Maar op zo'n moment stroomt er Adrenaline door je lijf en daardoor kan je snel handelen. Alleen waarschijnlijk heeft dit meisje niet echt nagedacht van wat ze zou doen maar ze heeft hem gewoon neergestoken. Toch was neersteken wel de beste oplossing want zo'n volwassen man is altijd nog sterker dan 2 meisjes

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 16:11

xx_Horsiex schreef:
Goof schreef:
Dapper??? Sinds wanneer is moord dapper????

Verschrikkelijk hoor voor die meiden dat ze lastig gevallen werden, maar om een laffe moord uit nood nou dapper te noemen......

Weet je wat ik pas laf vind?

Een vieze vent van die leeftijd die jonge meisjes van 14/15 hun leven kapot maakt door ze te verkrachten, en hen zo mentaal kapot te maken. Dat vind ik pas laf. En hij zou daar hoogstens een paar jaar voor hebben gekegen, zij zoudne hun hele leven er last van hebben gehad.
.

Dat ben ik absoluut met je eens. En ik vind het knap dat die meisjes zo snel hebben kunnen denken en handelen, maar om dan massaal dit voorval "dapper" te gaan noemen vind ik te ver gaan.
Vergeet niet dat wat de reden en achtergrond ook is, dit gewoon pure doodslag is....

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 17:09

Goof schreef:

Verschrikkelijk hoor voor die meiden dat ze lastig gevallen werden, maar om een laffe moord uit nood nou dapper te noemen......

als het een slechte oorzaak heeft zoals dit (verkrachting).
Wat zou jij doen als een één of andere "vieze kerel" aan jouw zit en je mee wilt nemen oid?
Je vergeet het je leven lang niet weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:20

Ik geloof niet dat ze de intentie hadden te doden, alleen hem te laten stoppen met wat hij deed.
En dat hij dan toevallig dood gaat...tja...laat ik daar niet wakker van kunnen liggen...
Als hij zijn poten thuis had gehouden, had hij nog geleefd. Haha!

En ja, ik vind het dus ook dapper dat het ene meisje dat andere durfde te helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:22

Heel dapper Ja Ik denk ook idd niet dat ze hem dood wilde hebben, maarja..

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:23

Die kinderen doen het gewoon uit zelfverdediging.
Opgeruimd staat netjes... Lachen
Hij verdient het, hij had maar niet moeten proberen haar te verkrachten. Hoe ziek is hij?
Waarschijnlijk wilde ze hem niet echt dood hebben, maar was dat gewoon het gene wat in ze opkwam om hem weg te houden. Ze dachten heus niet; Kom, ik prik hem daar want dan is hij dood.

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:28

runningkawa schreef:
Ik geloof niet dat ze de intentie hadden te doden, alleen hem te laten stoppen met wat hij deed.
En dat hij dan toevallig dood gaat...tja...laat ik daar niet wakker van kunnen liggen...

En ja, ik vind het dus ook dapper dat het ene meisje dat andere durfde te helpen.

daar ben ik het helemaal mee eens. Je schrikt je rot als je ziet hoe veel aanranding/verkrachting slachtoffers er zijn die daar de rest van hun leven last van hebben.
Als hij zijn vieze handjes thuis had gehouden had hij nog geleefd... En nee, ik ben niet voor moord, maar dit is imo zelfverdediging, en ik vind het knap als een meisje van 15 dit voor een vriendin doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 18:28

Ach weer een verkrachter van de straat maar dan voorgoed, ik heb er geen medelijden mee.

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 18:40

krumel schreef:
runningkawa schreef:

daar ben ik het helemaal mee eens. Je schrikt je rot als je ziet hoe veel aanranding/verkrachting slachtoffers er zijn die daar de rest van hun leven last van hebben.
Als hij zijn vieze handjes thuis had gehouden had hij nog geleefd... En nee, ik ben niet voor moord, maar dit is imo zelfverdediging, en ik vind het knap als een meisje van 15 dit voor een vriendin doet.

Mee eens Ja Het was vast niet de bedoeling geweest die man werkelijk te doden, maarja..
Laatst bijgewerkt door xBibi op 28-06-07 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 18:45

Het verhaal heeft natuurlijk altijd twee kanten.
Maar mocht die man echt dat meisje hebben willen betasten, hebben de meiden goed gehandeld.
Dood had niet direct gehoeven.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 18:49

Hopen maar dat de meisjes nu niet ineens aangeklaagd worden voor doodslag ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 18:51

Dat hoop ik ook niet odetteke
Dat zou ik erg sneu voor ze vinden.
Dit lijkt me al last genoeg voor ze
Een bijna verkrachting en een dood op je geweten hebben als je dat niet als voorbedachte rade hebt.

JJJose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 19:08

Tja hopelijk geen straf, die hebben ze waarschijnlijk nu al voor de rest van hun leven. Zal echt wel uit nood geweest zijn, en als je dan moet zien hoe iemand sterft... dat lijkt me al teveel straf voor hun. Wat een viezerik, wie weet hoevaak hij het al gedaan heeft..

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 19:34

mooi werk ! Pling

BabsieJana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 21:43

Super dapper van die meisjes!
zo'n gore viespeuk.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:56

BabsieJana schreef:
Super dapper van die meisjes!
zo'n gore viespeuk.

wat een naam krijgt deze man. deze meisjes zéggen dat het zo is gebeurd. wie weet hoe het is gegaan? misschien is het handiger om eerst de toedracht te weten te komen voordat er geoordeelt wordt.

als het noodweer was vind ik het heel dapper en wens ik de meisjes heel veel sterkte bij het verwerken van deze gebeurtenis.

Hing er geen camera of iets?

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 23:16

Het is zelfverdediging en daarom komen de meiden, ondanks dat er doodslag is gepleegd, er waarschijnlijk mee weg.
Maar voor mij voelt het niet goed. Ze hebben wel iemand gedood. En die man had familie. Misschien had hij wel kinderen. Die familie moet nu zonder hem verder....

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 00:13

Goof schreef:

een laffe moord uit nood?
Nou moet jij mij is vertellen hoe een moord uit nood als deze laf is.
Beter is om stoer uit nood ten onder te gaan dan?
Is nogal 11e eeuw vind je zelf niet? De vikings ja, die vonden dat erg belangrijk Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 00:23

als ze echt uit noodweer tegen een verkrachter bezig waren snap ik ze wel, ze vochten terug, veel mensen zouden het opgeven, dit is echte overlevingsdrang

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 00:33

Gaby schreef:
Maar voor mij voelt het niet goed. Ze hebben wel iemand gedood. En die man had familie. Misschien had hij wel kinderen. Die familie moet nu zonder hem verder....

Als die man gewoon zijn handjes had thuisgehouden dan had hij nog lang bij zijn familie kunnen zijn.
Dat zijn familie hem nu moet missen is niet de schuld van de meisjes maar van de man zelf.
Als hij zijn handen had thuisgehouden was er niets gebeurd.

Die meisjes hebben gewoon uit paniek gehandeld. Dan denk je niet na wat je doet.
Dat mes lag waarschijnlijk voor het grijpen en ze heeft toen in een reflex gestoken.
Denk dat het meisje het er zelf waarschijnlijk moeilijk genoeg mee heeft dat deze man niet meer leeft.
Maar als je wordt aangevallen vind ik dat je het recht hebt om je te verdedigen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 00:43

Het rechtssysteem zit soms krom in elkaar. Ik ben van mening dat de meisjes zich mochten verdedigen. Verkrachting wordt helaas nog veel te vaak vergoelijkt, en krijgt niet de waarde toebedeeld die het eigenlijk verdiend. Ik kan er helemaal in meegaan dat de meisjes zich hebben geweerd. Dat er uiteindelijk doden bij zijn gevallen zal hun intentie niet geweest zijn. Om die hufter zal ik geen traan laten. Hij had gewoon zijn poten thuis moeten laten....

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 06:35

Ik word er eigelijk een beetje misselijk van als mensen het hier voor die man opnemen. Als die hufter inderdaad zijn poten had thuisgehouden was er niets aan de hand geweest. Boontje komt om zijn loontje. Verkrachting wordt nog altijd veel te vaak vergoelijkt zoals Cassidy al zegt.

marcs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 07:22

Iemand neersteken omdat je de kassa lade wou plunderen en vervolgens zeggen dat ie je verkrachten wou, dat is pas echt een lage streek Vork

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 08:30

marcs schreef:
Iemand neersteken omdat je de kassa lade wou plunderen en vervolgens zeggen dat ie je verkrachten wou, dat is pas echt een lage streek Vork

Zo, was je erbij?

Anders zou ik wel graag willen weten waarom je zo iets zegt?