Bloot in fontein

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bloot in fontijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 14:44

Lusitana schreef:
Er is niks mis met bloot, maar WEL IN EEN KATHOLIEK LAND, zeker als je daar TE GAST bent.
Hier is topless al verboden! En er bestaat gewoon nog zoiets als FATSOEN. En het is gewoon wettelijk verboden. Die Amerikaan hoeft het in Amerika ook niet te flikken!

Ik had het in Nederland ook niet normaal gevonden hoor, ook al zijn hier de normen wat anders.

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 14:48

Ik vind het grappig Vork maar wel ongemakkelijk voor de andere mensen mja. Ikzelf maak me er niet druk om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:13

Ik zou het niet echt grappig vinden, als ik dat iemand zie doen.
En al helemaal niet als bijvoorbeeld je kleine zusje van 6 erbij loopt, die hoeven dat helemaal niet te zien.. Bloos

Ik vind het trouwens nog vréselijk onbeschoft ook..

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 18:23

Leliev schreef:
trouwens, ik zal maar niet vertellen wat ik in parijs aan t doen was in die fontein..

in mijn boxershort..

Pissen waarschijnlijk, want dat schijnt een onbedwingbare drang te zijn voor sommige mensen zodra ze water raken. Clown

Maar poedelen met een boxershort aan is het heel wat acceptabeler dan helemaal uit de kleren gaan.

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 18:29

Ik zou me dood lachen als ik daar ook als toerist was.
Maar het is zeer onrespectvol als je dit doet..

Lusitana

Re: Bloot in fontein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 11:47

Leuk zo´n groene regel in mijn openingstopic, maar onterecht. Link is verplicht bij het weergeven van nieuws. Het gaat hier niet om het nieuws op zich, want nieuwswaarde nul komma nul, maar om het maatschappelijke van de inhoud. Hoe gaan we met elkaar om. Wat kan, en wat kan niet volgens bokkers.
De berichten in de krant waren aanleiding om een discussie te openen, maar dat had ook zonder dat ik wat gelezen had erover, gekund.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:30

mjah, ik kan me er niet echt druk om maken. als ik erbij was geweest had ik me er dan ook niet aan gestoord, hou wel van een verzetje Tong uitsteken

Ik weet niet hoe de locals er tegenover staan, was er niet bij, dus weet niet of zij er erg aanstoot aan namen. maar heel subtiel is het inderdaad niet.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 20:36

Aangezien TS geen links naar de berichten heeft, hier een slotje.