Talpa/Tien verdwijnt,programma's gaan naar RTL.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Talpa/Tien verdwijnt,programma's gaan naar RTL.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 17:31

Ik zal het niet missen, keek er echt nooit naar.. Lachen

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 22:42

Weet iemand of de gouden kooi nou wel of niet overgaat naar RTL??

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 22:51

Ik zal het zeker niet gaan missen, ik boycotte die zender namelijk Clown Alleen al die ophef toen de zender twee jaar geleden op tv kwam.. blegh.. en dan sommige programma's die werkelijk nergens over gingen. Nee, mijn zender was het zeker niet. Misselijk Bye bye, zwaai, zwaai Doei, doei Talpa/Tien... WELKOM RTL8 Doei!
Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 09:37

Ik geloof dat meneer De Mol een goede zet heeft gedaan: een verliesgevende zender inwisselen voor 25% aandelen in RTL.. Kun je nog geld zat hebben, voor je lol elk jaar je kapitaal laten slinken houd een keer op..

Echt góede programma's heb ik niet gezien bij Talpa.. Wel het betere tijdverdrijf Slapen .. Deal or No Deal, De Gouden Kooi.. Maar missen we daar iets aan?

Ik vraag me wel nog steeds af hoe het toendertijd zat met RTL en uitzendrechten van het voetbal.. RTL heeft de rechten niet gekregen toen ze verkocht werden, was dat werkelijk een financiele aangelegenheid? Of was er een andere reden dat de NOS de rechten niet aan RTL wílde verkopen? RTL heeft ze nu in ieder geval wél weten te bemachtigen, hoop dat ze er beter mee omgaan dan meneer De Mol deed..

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 09:44

Volgens mij gingen ze de voetbalprogrammering wel aanpassen Ja . Gelukkig maar, want dat vond ik maar 10x niks bij Talpa. Boos!