Vrouw doodgebeten door eigen hondje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FZ_Lin

Re: Vrouw doodgebeten door eigen hondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:16

Indd een raar verhaal.. En indd misschien dat de vrouw wel iets heeft gedaan waardoor de hond aanviel!

Chow Chows zijn over het algemeen geen agressieve honden nee!
Margot_VH @ bokt heeft er ook 1, en dat is als je hem kent een schat van een hond!
Hij is alleen erg dominant!

Jammergenoeg kent hij me nog niet goed genoeg, dus maatjes ben ik nog niet met hem Haha!
Heeft ook mee te maken dat ik iets wat angst heb voor honden! Doe er namelijk niet echt moeite voor!

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 00:53

Tjoh wel erg zeg!..
Maarja het ligt toch mischien wel deels bij haar zelf.
Of het was gewoon een rothond Vork .

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 03:51

Iedere hond kán met de verkeerde opvoeding gevaarlijk zijn.

Sneu voor die vrouw.
Ook sneu voor die honden trouwens, ook voor de hond die dat gedaan heeft. Over het algemeen doen honden zoiets niet zomaar (tenzij je hond echt een flinke kronkel heeft). Maargoed, ik weet de voorgeschiedenis van deze hond niet. Knipoog

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 07:06

Er is toch ook wel eens iemand doodgebeten tijdens een epileptische aanval: de verklaring was dat de hond je als 'te zwak' ziet en in de natuur ook zou doden ofzo .. Misschien is ze inderdaad wel flauw gevallen en heeft de hond volgens natuur gereageerd Ja

Maar wel sneu Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 07:33

Hond zag dametje als ongewenste indringer in de roedel. Als ze in de tuin leven, is het hun territorium. Grotere mannetje was dus de baas en alleen als dametje vond dat ze iets van de honden gedaan moest krijgen, of wellicht als ze het territorium betreedde dat niet werd goedgekeurd, probeerde ze wellicht een beetje hier en daar baas te zijn. Ze was bang, dus baas was ze niet. Ze was niet de alfa-bitch. Een ongehoorzame of indringer in de roedel wordt doodgebeten.

Heel sneu, maar zelf gecreeerd. In de huiskamer zouden de hond nog een plaats hebben gehad, de mand. Maar in de tuin was de hele tuin van de honden. Eigenlijk een gevaarlijke situatie die ze zelf heeft gecreeerd. Misschien zat ze wel aan de etensbak en dat mag dan niet.