Mistralle schreef:Hahahaha! Wel een beetje sneu voor ze hoor. Vraag me af wat de vader er achteraf van vindt.
die zal zich wel helemaal rot schamen nu!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mistralle schreef:Hahahaha! Wel een beetje sneu voor ze hoor. Vraag me af wat de vader er achteraf van vindt.
Jennasilver schreef:Die vader reageerde wel erg agressief waarschijnlijk heeft zijn dochter een goed reden om haar vriend geheim te houden.
Nou ik kan me niet voorstellen dat een dief naakt je huis in komt en dan als je ziet dat het een jongen is dat je er als volwassen vent erop los timmert.
Citaat:Tiener met liefdesverdriet veroorzaakt brand
AMSTERDAM - Het huis in de Delftse Ternatestraat dat in één week toneel was van een mishandeling en een brand, is per ongeluk aangestoken door een dochter van de bewoners. Dat meldt de politie maandag.
Tiener veroorzaakt brand
De woning kwam donderdag in het nieuws nadat de 38-jarige bewoner de 17-jarige vriend van zijn dochter had mishandeld. De vader van het meisje kwam onverwacht thuis en trof de jongen naakt aan in een kast in de slaapkamer. Denkend dat hij een inbreker had betrapt, mishandelde hij de jongen voordat de hij de politie belde.
Zaterdag brandde de woning deels uit. De brand blijkt te zijn veroorzaakt door de dochter van de familie. Het meisje was op zolder foto's van haar vriend aan het verbranden toen de gordijnen vlam vatten. Zij was versuft door pillen die zij bij wijze van zelfmoordpoging had ingenomen.
Twee kamers aan de achterkant van het huis brandden volledig uit.
bron: nu.nl