Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muzefee schreef:Ze manipuleren elkaar. Zodra ze zelf overtuigd zijn, beginnen zij er ook mee. Dan is het moeilijk om er tussen uit te komen, denk ik. Hoewel ik ze dus AB-SO-LUUT niet begrijp.
IMO ben je gewoon niet goed bij je hoofd als je je zo laat ompraten etc. En je wordt er zeker niet slimmer op.
Vadisha schreef:Naar mijn idee draait het echt op dat moment niet meer om het slank zijn, maar het idee erachte macht hebben, zelf kunnen bepalen, alles in eigen hand hebben en daarvoor waardering te krijgen wat afvallen is.. Niet voor niets sterven er nog ontzettend veel mensen eraan, onderschat het niet.... Men is psychisch echt verrot...
Muzefee schreef:Ze manipuleren elkaar. Zodra ze zelf overtuigd zijn, beginnen zij er ook mee. Dan is het moeilijk om er tussen uit te komen, denk ik. Hoewel ik ze dus AB-SO-LUUT niet begrijp.
IMO ben je gewoon niet goed bij je hoofd als je je zo laat ompraten etc. En je wordt er zeker niet slimmer op.
Muzefee schreef:Het kijken er op moet niet persé de ommezwaai zijn, bedoel ik kan er kijken zonder maar te denken dat ik het overweeg. Ze moeten vóór die tijd al een knopje los hebben, willen ze zover gaan.
Wellicht door pesterijen oid, maar ga je dan niet om laten praten... Denk ik dan hè.
Muzefee schreef:Het kijken er op moet niet persé de ommezwaai zijn, bedoel ik kan er kijken zonder maar te denken dat ik het overweeg. Ze moeten vóór die tijd al een knopje los hebben, willen ze zover gaan.
Wellicht door pesterijen oid, maar ga je dan niet om laten praten... Denk ik dan hè.
Fitch schreef:Ik kan me ook niet voorstellen hoe ouders dat kunnen laten gebeuren. Het moet toch opvallen? Meestal zijn het jonge meisjes, vanaf een jaar of 13 al...
Blingh schreef:Hier heeft laatst ook een artikl in de yes over gestaan. Maar het punt is je kunt ze ook niets anders wijs maken. Het is idd echt heel erg, ga maar eens googlen op pro ana. Er zijn zelfs liedjes die ze als steun gebruiken en foto s van bijv. kate moss wat hun ideaalbeeld is..
Fitch schreef:Ik kan me ook niet voorstellen hoe ouders dat kunnen laten gebeuren. Het moet toch opvallen? Meestal zijn het jonge meisjes, vanaf een jaar of 13 al...
Born2BCrazy schreef:Blingh schreef:Hier heeft laatst ook een artikl in de yes over gestaan. Maar het punt is je kunt ze ook niets anders wijs maken. Het is idd echt heel erg, ga maar eens googlen op pro ana. Er zijn zelfs liedjes die ze als steun gebruiken en foto s van bijv. kate moss wat hun ideaalbeeld is..
ja heb dat ook gelezen,,
stonden ook meisjes in enz.
met complimenten als: Goh wat heb je een mooie botstructuur!
en ook tips..
zo van goh..
als je een beetje cola drinkt..val je niet flauw..
of oh dit laxeermiddel werkt goed enz..
where does the madness ends??![]()
Die sites moeten ook gewoon verboden worden!
Alexx schreef:Fitch schreef:Ik kan me ook niet voorstellen hoe ouders dat kunnen laten gebeuren. Het moet toch opvallen? Meestal zijn het jonge meisjes, vanaf een jaar of 13 al...
wat moeten die ouders dan doen?! Een arts erbij halen, dan is het probleem nog steeds nog lang niet opgelost.
katiavl schreef:sjah waar halen ze het ik weet het dickinson interview nog goed, jury antm
Ze vertelde dat ze maanden op sla en cocaine moest leven
Waar krijgen ze die ideetjes soms
Alexx schreef:Fitch schreef:Ik kan me ook niet voorstellen hoe ouders dat kunnen laten gebeuren. Het moet toch opvallen? Meestal zijn het jonge meisjes, vanaf een jaar of 13 al...
wat moeten die ouders dan doen?! Een arts erbij halen, dan is het probleem nog steeds nog lang niet opgelost.
Muzefee schreef:Heb het artikel beneden liggen, maar er stonden wel waarschuwingen in.