Hij kan de pagina dan niet weergeven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xKatleentjex schreef:Ik heb de hele historie niet gevolgd, maar hebben de ouders zelf ook al een reactie gegegevan op het gebeuren? Hebben zij al verteld als ze er daadwerkelijk iets aan doen of niet?
faye schreef:Volgens de ouders is het niet waar en zij hebben aangifte gedaan wegens laster...
Cleo schreef:http://www.nu.nl/news/1110038/10/Ouders ... aster.html
Pertinent onwaar, zeggen de ouders en schoolleiding. Het is volgens hen zelfs onmogelijk omdat het kind onder continu toezicht staat.
Esmeralda schreef:En bovendien snap ik school niet, zo kind verwijder je toch, die laat je niet meer terug komen
Elaine schreef:Ik denk niet dat er voor hem een erotische/seksueel getint denkbeeld achter zit.
Hij is daar nog te jong voor. Zijn hormonen moeten nog opstarten enzo.
Hij moet dit ergens op een voorbeeld gezien hebben. Misschien werken paps en mams de hele dag en word hij thuisgelaten met de tv. Wie weet wat voor zenders hij bekijkt (ik bedoel maar, sommige tv's zenden 24/7 zulke dingen uit).
LiNdA1986 schreef:Daar komt later echt niks van terecht! Het is nu al een vieze verkrachter, laat staan als ie straks nog wat ouder is!
Zijn ouders lachen er gewoon om, ze zeggen dat de ouders van de slachtoffers allemaal liegen en ze gaan nu een rechtzaak beginnen. Hoe DOM kan je zijn als ouder. Als dat mijn kind was had ie flink op zn donder gehad en direct naar een kostschool gegaan!