peuter Heerle opnieuw in de fout

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: peuter Heerle opnieuw in de fout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 17:06

Ik kan niet op de link klikken?
Hij kan de pagina dan niet weergeven Verdrietig.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 17:11

Ik heb de hele historie niet gevolgd, maar hebben de ouders zelf ook al een reactie gegegevan op het gebeuren? Hebben zij al verteld als ze er daadwerkelijk iets aan doen of niet?

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 17:56

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 17:57

xKatleentjex schreef:
Ik heb de hele historie niet gevolgd, maar hebben de ouders zelf ook al een reactie gegegevan op het gebeuren? Hebben zij al verteld als ze er daadwerkelijk iets aan doen of niet?

die hoor of zie je nergens reageren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 18:13

Volgens de ouders is het niet waar en zij hebben aangifte gedaan wegens laster...

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 18:15

faye schreef:
Volgens de ouders is het niet waar en zij hebben aangifte gedaan wegens laster...

dat zou ik best bij de eerste keer willen geloven, maar een 2e keer?

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 18:50

Omg dan hou je toch je hart vast als zoiets in de pubertijd komt?
Uiteraard moet dat kind ergens inspiratie hebben opgedaan,want ik geloof nooit dat een onschuldig kind dit zelf kan bedenken.
Waar gaat het heen???

Cleo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 22:32

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 22:55

Ik geloof t toch wel, ik word er zelfs bang van, hier enkele voorbeelden.

Mijn zusje is nu net 12, vorig jaar was haar beste vriendje eens gaan intikken op google s *ks of iets in die richting, vervolgens viel hij me zusje lastig met "zal ik je eens lekker likken" "wil je ff lekker gen**kt worden" & "wil je me p*jpen, mijn zusje is hierdoor erg overstuur geraakt en mn zusje is een echte softie,ze knokt niet en gaat (net zoals mij) niet mee met de jeugd van tegenwoordig met alle gevolgen van dien. in groep 8 word je nu getrapt en voor t*ring t e ef uitgescholden terwijl ik 4 jaar geleden nog aan t knikkeren,springtouwen,elastieken en jojo-en was.
De moeder van t jochie wilde t niet geloven maar ze werkte altijd en hij was vaak zat alleen thuis, ze heeft t gecontroleerd en het was idd waar, haar zoon zei vieze woorden tegen mn zusje. (beide 11 toendertijd).

Voorbeeld 2.
De moeder van een vriendin van me past op 3 kinderen, 1 van 2, 1 van 4, en 1 van 6 jaar oud. nu zat t jochie van 6 laatst aan haar "borsten" en zei; grote ti*eten grote ti*eten.
Het jochie van 2 maakte een opmerking: mijn piemol slaapt. haha ja idd 2 jaar oud.

Ook deze ouders zijn bijna nooit thuis. t is toch denk ik de combinatie van ouders @ work & internet. ik vrees wat t over 4 jaar is.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 09:10

Cleo schreef:
http://www.nu.nl/news/1110038/10/Ouders ... aster.html

Pertinent onwaar, zeggen de ouders en schoolleiding. Het is volgens hen zelfs onmogelijk omdat het kind onder continu toezicht staat. Nors opkijken

ja en dan word het lastig, zit de krant leugens te vertellen, zitten de ouders en shool in een complot. Is er een grote onkenningsfase. ( ik zal de vlag ook niet uithangen als dit over me kind werd vertelt) Er zal heus wel een kern van waarheid inzitten. Als je dochtertje thuis komt met de mededeling, mama pietje stopt blaadjes in me plassertje. Tja dat verzint zo,n meisje toch niet of wel. En als de juf mee moet nar de wc,s om te kijken of daar niks gebeurt. dan maak je mij niet wijs dat daar echt wel iets aan de hand. In welke vorm dan ook, iets wat totaal niet klopt

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:55

Esmeralda schreef:
En bovendien snap ik school niet, zo kind verwijder je toch, die laat je niet meer terug komen

Dat kan je als school soms niet doen...

Elaine schreef:
Ik denk niet dat er voor hem een erotische/seksueel getint denkbeeld achter zit.

Hij is daar nog te jong voor. Zijn hormonen moeten nog opstarten enzo.

Hij moet dit ergens op een voorbeeld gezien hebben. Misschien werken paps en mams de hele dag en word hij thuisgelaten met de tv. Wie weet wat voor zenders hij bekijkt (ik bedoel maar, sommige tv's zenden 24/7 zulke dingen uit).

Naar mijn weten spelen hormonen al op vanaf een jaar of 5..

Echt belachelijk dat zo'n kind niet kan worden geweigerd.. Is er al iets bekend over onderzoek naar de thuissituatie van dit kind? Lijkt me dat daar snel actie moet worden ondernomen...

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:04

Daar komt later echt niks van terecht! Het is nu al een vieze verkrachter, laat staan als ie straks nog wat ouder is!
Zijn ouders lachen er gewoon om, ze zeggen dat de ouders van de slachtoffers allemaal liegen en ze gaan nu een rechtzaak beginnen. Hoe DOM kan je zijn als ouder. Als dat mijn kind was had ie flink op zn donder gehad en direct naar een kostschool gegaan!

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:31

LiNdA1986 schreef:
Daar komt later echt niks van terecht! Het is nu al een vieze verkrachter, laat staan als ie straks nog wat ouder is!
Zijn ouders lachen er gewoon om, ze zeggen dat de ouders van de slachtoffers allemaal liegen en ze gaan nu een rechtzaak beginnen. Hoe DOM kan je zijn als ouder. Als dat mijn kind was had ie flink op zn donder gehad en direct naar een kostschool gegaan!

excuses maar ik vind die uitspraak van jou heel erg tever gaan

Hoe kun je een peuter van 6 nu uitmaken voor vieze verkrachter..
Weet jij wat daar allemaal in/om huis is uitgespookt et het kind of in de buurt van het kind?
Kinderen nemen gedrag over, hebben voorbeelden die hun insprireren om iets te doen.
Zo'n mannetje van die leeftijd heeft niet door dat het iets sexueels is... laat staan dat hij sexuele gevoelens heeft.
Hij gaat wel heel erg over de scheef.. en het had ook mijn kind moeten zijn.. maar denk eens na.... waarom doet hij het en waar haald hij dit gedrag vandaan?

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:53

Is het met DEBSEY eens Ja

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 11:59

denk dat dit ventje nog wel te "redde' is hoor.Mits hij goede begeleiding krijgt. Maar goed hij zal wel naar een andere woonplaats moeten denk ik zo, want hij heeft wel al "naam gemaakt"

_Evelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 15:50

Jeetje mina, echt niet meer normaal dit! Of dit ventje is echt héél gestoord, of er zit iets heel erg fout in zijn thuissituatie, of het is idd zoals de ouders vertellen niet waar.

Dan mag ik toch hopen dat het laatste het geval is!
Al is dit natuurlijk wel een sterk geval aangezien dit meerdere keren gebeurt is..

Hopelijk lichten ze deze zaak wel goed door, en gaan ze in ieder geval even checken wat er thuis allemaal gebeurt! Ik neem aan dat als de ouders goede bedoelingen hebben met dit kind, ze hier wel mee in stemmen. Het hoeven natuurlijk niet zijn ouders te zijn, het kan ook in de directe omgeving gebeuren waar de ouders niks van weten..