Moet je ook niet aan denken dat je 19 jaar lang vanalles om je heen hoort, maar niet kan reageren...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dingetje schreef:Het verhaal klopt niet helemaal. De man heeft waarschijnlijk maar 4 jaar in coma gelegen.
http://www.nu.nl/news/1102240/122/Pools ... t_nep.html
Roane schreef:Godemiddag meneer!
Dit is een computer met internet, heeft u de mobiele telefoon al gezien? Kijk, dit is de nieuwste auto met airco, cd-speler, kent u de cd nog niet? Oh...
Maakt niet uit.
We hadden een supersnel vliegtuig, de concordemaar de is inmiddels weer uit de productie genomen... Nee die atoombom is nooit gevallen.
en dit is zijn uw kleinkinderen, klaasje, pietje, keesje... wilt ut het even opschrijven? Dat kan hoor, hier, een balpen... Heeft u die ook nog nooit gezien? oh dit model? Maar ach meneer, tegenwoordig kan zoveel!
Volgens mij raakt die man alleen al terug in coma door al deze nieuwe uitvinden!
Orange_peach schreef:Dat laatste "artikel" vind ik al merkwaardig genoeg ... ik vraag me af hoe die man zich gevoelt moet hebben, "he schat, ik zie je graag he" *stilte* maar in gedachten wel roepen dat je der ook graag ziet en dat je vecht enzo ... gruwelijk
Gevangen in je eigen vel ... krijg er al kriebels van!
OP