Tinky winky als homo vrijgesproken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

alette

Re: Tinky winky als homo vrijgesproken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 13:46

Toen ik laatst met mijn oppaskindje van 2,5 door groningen liep kwam er een meneer langs met rode pumps aan. Ik was enigszins verbaasd dus ik zei tegen mijn oppaskindje: moet je die meneer daar eens zien. Ze bekeek die meneer eens aandachtig en vroeg me: wat is er dan? Ze kon werkelijk niks vreemds aan hem ontdekken.
Als ze dat al niet ziet hoe zou ze dan moeten weten dat een paarse pop met een handtasje een homo zou zijn en vervolgens haar zou aanzetten om homo te worden...?? Clown

(of ik heb gewoon een heel dom oppaskindje Knipoog )

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 13:57

Straks beschuldigen ze alle Teletubbies ervan dat ze geen kleding dragen, dat zet immers aan tot nudisme, daar zal ook wel een taboe op liggen? Kunnen ze meteen Sesamstraat en de Muppetshow ook van de buis halen.

En die beeldschermpjes in de buiken van de Teletubbies, zou me daar eerder zorgen om maken dan om een handtasje. Straks slikken de peuters een hele TV in om ook zo'n buik te hebben.

Kinderen zien dat niet, tenzij de ouders daar heel erg op gaan wijzen. Ik zag immers vroeger ook niet dat George Michael niet van vrouwen hield... Bloos En ik begrijp pas sinds korte tijd de videoclip van The Bronsky Beat. Ik was toen een jonge tiener, laat staan die ukkies, die zien dat toch helemaal niet.

Had eerst trouwens ook niet door dat die paarse een mannetje is! Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:05

HaileysComet schreef:
Straks beschuldigen ze alle Teletubbies ervan dat ze geen kleding dragen, dat zet immers aan tot nudisme, daar zal ook wel een taboe op liggen? Kunnen ze meteen Sesamstraat en de Muppetshow ook van de buis halen.

Donald Duck loopt al sinds de jaren 50 in zijn blote kont met zo'n maf matrozengevalletje erboven. Alleen als hij gaat zwemmen trekt hij een zwembroek aan. Clown
Laatst bijgewerkt door Karin op 01-06-07 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:05

Ik dacht dat teletubbies geslachtsloos waren? Ik zie in elk geval niks zitten, dus ben benieuwd hoe die polen dat zouden willen bewijzen Haha!

Als mijn kind zich trouwens maar enigzins als teletubbie zou gedragen, welke dan ook, zou ik me al ernstig zorgen maken ROFL

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:08

HaileysComet schreef:

En die beeldschermpjes in de buiken van de Teletubbies, zou me daar eerder zorgen om maken dan om een handtasje. Straks slikken de peuters een hele TV in om ook zo'n buik te hebben.

Kinderen zien dat niet, tenzij de ouders daar heel erg op gaan wijzen. Ik zag immers vroeger ook niet dat George Michael niet van vrouwen hield... Bloos En ik begrijp pas sinds korte tijd de videoclip van The Bronsky Beat. Ik was toen een jonge tiener, laat staan die ukkies, die zien dat toch helemaal niet.

Had eerst trouwens ook niet door dat die paarse een mannetje is! Haha!

eigenlijk niets aan toe te voegen Bloos
ik vind het echt gezeur dat mensen denken dat kinderen tot ongeveer 6 jaar door dit soort dingen beinvloed kunnen worden

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:14

Karin schreef:
Donald Duck loopt al sinds de jaren 50 in zijn blote kont met zo'n maf matrozengevalletje erboven. Alleen als hij gaat zwemmen trekt hij een zwembroek aan. Clown

Haha! Donald Duck is de volgende die ze aan gaan klagen, want zo'n matrozenpakje zonder broek en beste vriendjes met Mickey Mouse, dat is pas verdacht!

Bugs Bunny en Daffy Duck kunnen ook wel inpakken, want die lopen ook naakt rond en hebben een haat-liefde verhouding, dit neigt natuurlijk ook nog eens naar SM.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:16

En die gekke spons op de zeebodem loopt wel eens handje in handje met zijn vriendje de (roze) zeester. Ook een mannetje. Is ook al commotie over geweest in de US. Clown

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:19

Ook over de mysterieuze relatie tussen Bert en Ernie (broers? huisgenoten? geliefden?) hebben ze het in de VS al uitgebreid gehad Haha!

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:20

Karin schreef:
En die gekke spons op de zeebodem loopt wel eens handje in handje met zijn vriendje de (roze) zeester. Ook een mannetje. Is ook al commotie over geweest in de US. Clown

Kijk dat is ook verdacht, zeker omdat de zeester roze is, maar Sponchebob (schrijf je dat zo?) dat is wel gevaarlijk voor kinderen, straks denken ze dat ze ook onder water kunnen leven en dan verdrinken ze. Dus de Kleine Zeemeermin mag ook niet meer in Polen. Blijft denk ik niet veel over om aan die ukkies te laten zien in Polen.

Edit: de Snorkels zijn ook halfnaakt en leven onder water, daarbij is volgens mij Okkie tweeslachtig, dat maakt het er ook niet makkelijk op...

Bert en Ernie, daar heb ik zelf ook mijn bedenkingen al bij gehad!! Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:25

Yup, ik ook. In het andere topic over Tinky Winky schreef ik dat al:

Polen onderzoekt geaardheid Teletubbies

Karin schreef:
Ja, Bert en Ernie zijn idd dubieus... Toen ik als klein meisje voor het eerst over homo's hoorde, moest ik ook meteen aan Bert en Ernie denken... Al sliepen die (op tv althans) niet in één bed. Haha!

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:34

Niet op TV nee, maar op internet zijn er genoeg plaatjes te vinden van Bert en Ernie die hele andere dingen doen dan schaapjes of brandweerauto's tellen om in slaap te komen! Haha!

Wat dacht je hiervan, Bert staat achter Ernie, Pino houdt een roze varkentje vast samen met Elmo. Dit neigt naar groeps..... http://www.kinderspeelplein.nl/sesamstraat.gif Sesamstraat moet dus echt van de buis!!! Koe

Calimero draagt alleen een eierdopje en de grote vraag is natuurlijk: is Calimero nou een meisje of een jongetje, als het een meisje is, is ze te jongensachtig en voor een jongetje te meisjesachtig? Zij zijn groot en ik is klein!

Kortom zelfs Calimero wordt verboden in Polen!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:37

ik zou zweren dat die dingen allemaal onzijdig waren Clown Wat een ophef zeg... pfff! Je hebt toch ook jongens die wel eens met poppen speelden vroeger? Die zijn ook heus niet ineens allemaal homo Clown

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:37

Ronja schreef:
Ik dacht dat teletubbies geslachtsloos waren? Ik zie in elk geval niks zitten, dus ben benieuwd hoe die polen dat zouden willen bewijzen Haha!

Als mijn kind zich trouwens maar enigzins als teletubbie zou gedragen, welke dan ook, zou ik me al ernstig zorgen maken ROFL

Ik denk dat ze Teletubby eerst in laten slapen om vervolgens een sectie op het lichaam uit te voeren.

Er zijn van die Teletubbiepakken voor kinderen verkrijgbaar... dus pas maar op! Haha!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:39

Moirsa schreef:
rianne67 schreef:
Echt belachelijk zeg... Wie zegt eigenlijk dat het jongens zijn?! Haha!

Maar ze hebben weer niets beters te doen zeker Bloos

Omdat tinky winky en dipsey jongens zijn,, Nagelbijten / Gniffelen en lala en po meisjes Lachen

Straks gaan ze nog op TV kleine teletubbies maken... moet je ze dan horen Duivel

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:40

Ach uiteindelijk hoort het allemaal bij het leven Haha!

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:40

Wat een oplucht zeg. Knipoog

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:42

Yoehoeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! I RULE!!!!!!!!!!!!!

Ik zei toch dat ik geen homo was, mallerds....
Clown

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:48

Bitchy Witchy! Haha, arme jij, zo in de publiciteit! Nog last gehad van papperazzi??

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:50

HaileysComet schreef:
Bitchy Witchy! Haha, arme jij, zo in de publiciteit! Nog last gehad van papperazzi??

Nee, wel van die knakkers die met een spuit besmet bloed achter me aan hobbelen!!!! Cool

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:54

whahahaahaha Clown

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:56

Mep ze van je af met je handtasje zou ik zeggen... Haha!

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:59

Haha BitchyWitchy!!! Arme jij!!! Haha!

De Smurfen, moeten ook maar voor het gerechtshof verschijnen! Hoe verklaar je maar 1 Smurfin op een heel dorp Smurfen?! Die IJdele Smurf wordt ook geboycot, dat kan natuurlijk anno 2007 echt niet in Polen.

Samson en Gert, dat is natuurlijk ook geen zuivere koffie!

Karin: haha met die handtas!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 15:01

Tinky Winky heeft net weer het radionieuws gehaald. Haha!

Hij werd nog even genoemd in een item over minister Plasterk die zijn Poolse collega heeft uitgenodigd om in NL katholieke organisaties te bezoeken die met homo's werken.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 15:01

Karin schreef:
Mep ze van je af met je handtasje zou ik zeggen... Haha!

Ja dahaaaaaaaaaag!!! Straks mijn Vuittonnetje naar de kloten Knipoog

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 15:02

Karin schreef:
Tinky Winky heeft net weer het radionieuws gehaald. Haha!

Hij werd nog even genoemd in een item over minister Plasterk die zijn Poolse collega heeft uitgenodigd om in NL katholieke organisaties te bezoeken die met homo's werken.

Ja, en ik mag met een één of andere aardappel stoom afblazen volgens een reclameboodschap...... Samen met Bokito.... Oh dolletjes, eindelijk een echte vent!! Haha!