Als ze dat al niet ziet hoe zou ze dan moeten weten dat een paarse pop met een handtasje een homo zou zijn en vervolgens haar zou aanzetten om homo te worden...??

(of ik heb gewoon een heel dom oppaskindje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HaileysComet schreef:Straks beschuldigen ze alle Teletubbies ervan dat ze geen kleding dragen, dat zet immers aan tot nudisme, daar zal ook wel een taboe op liggen? Kunnen ze meteen Sesamstraat en de Muppetshow ook van de buis halen.
HaileysComet schreef:Straks beschuldigen ze alle Teletubbies ervan dat ze geen kleding dragen, dat zet immers aan tot nudisme, daar zal ook wel een taboe op liggen? Kunnen ze meteen Sesamstraat en de Muppetshow ook van de buis halen.
En die beeldschermpjes in de buiken van de Teletubbies, zou me daar eerder zorgen om maken dan om een handtasje. Straks slikken de peuters een hele TV in om ook zo'n buik te hebben.
Kinderen zien dat niet, tenzij de ouders daar heel erg op gaan wijzen. Ik zag immers vroeger ook niet dat George Michael niet van vrouwen hield...En ik begrijp pas sinds korte tijd de videoclip van The Bronsky Beat. Ik was toen een jonge tiener, laat staan die ukkies, die zien dat toch helemaal niet.
Had eerst trouwens ook niet door dat die paarse een mannetje is!
Karin schreef:Donald Duck loopt al sinds de jaren 50 in zijn blote kont met zo'n maf matrozengevalletje erboven. Alleen als hij gaat zwemmen trekt hij een zwembroek aan.
Karin schreef:En die gekke spons op de zeebodem loopt wel eens handje in handje met zijn vriendje de (roze) zeester. Ook een mannetje. Is ook al commotie over geweest in de US.
Karin schreef:Ja, Bert en Ernie zijn idd dubieus... Toen ik als klein meisje voor het eerst over homo's hoorde, moest ik ook meteen aan Bert en Ernie denken... Al sliepen die (op tv althans) niet in één bed.
Ronja schreef:Ik dacht dat teletubbies geslachtsloos waren? Ik zie in elk geval niks zitten, dus ben benieuwd hoe die polen dat zouden willen bewijzen
Als mijn kind zich trouwens maar enigzins als teletubbie zou gedragen, welke dan ook, zou ik me al ernstig zorgen maken
Moirsa schreef:rianne67 schreef:Echt belachelijk zeg... Wie zegt eigenlijk dat het jongens zijn?!![]()
Maar ze hebben weer niets beters te doen zeker
Omdat tinky winky en dipsey jongens zijn,,en lala en po meisjes
HaileysComet schreef:Bitchy Witchy! Haha, arme jij, zo in de publiciteit! Nog last gehad van papperazzi??
Karin schreef:Mep ze van je af met je handtasje zou ik zeggen...
Karin schreef:Tinky Winky heeft net weer het radionieuws gehaald.
Hij werd nog even genoemd in een item over minister Plasterk die zijn Poolse collega heeft uitgenodigd om in NL katholieke organisaties te bezoeken die met homo's werken.