georganiseerde sexparty homo's, slachtoffers > hiv ingespote

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Re: georganiseerde sexparty homo's, slachtoffers > hiv ingespote

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:19

mobick schreef:
Diablo schreef:
Ze zouden waarschijnlijk vervolgd worden wegens zware mishandeling. Doodslag was niet mogelijk......

Dit verbaasde mij enorm toen ik dit hoorde. Je zou toch denken dat ze voor moord met voorbedachte raden zouden kunnen worden vervolgd.

Aids is tegenwoordig meer een chronische ziekte, dus iemand bewust deze ziekte 'geven' is zware mishandeling. Ik vind het echt te ziek voor woorden, en ik snap ook totaal niet waarom iemand dit zou doen, en dan nog zo gepland??

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:32

Ik vind het idd ook niet normaal wat er gebeurd is.
Maar er is ook een keerzijde in het verhaal, hoeveel mannen doen er niet aan onveilige sex ?
Die spelen constant met hun leven en vaak ook met dat van hun wederhelft, want veel van die mannen zijn braaf getrouwd en houden er een dubbelleven op na, en dat vind ik nog erger.
Kijk maar eens op die parkeerplaatsen hoeveel auto's er staan met kinderstoeltjes .
80 % van die mannen is dus gewoon een brave huisvader en dat vind ik pas ranzig.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:37

ik heb het ook idd gevolgd en ging over mn nek van wat ik hoorde, en echt..dat heb ik niet snel. maar hoe kun je iemand's leven zo ongelovelijk verpesten? die mannen zijn sowieso al voor hun leven getekend doordat ze verdovende middelen toegediend kregen ( voor zover ik begreep stiekum in hun drankjes), en daarna verkracht werden. Je zal er dan ook nog maar aids bijkrijgen!! Ik wil er niet eens bij nadenken wat dat met iemand doet.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:41

darwin schreef:
Maar er is ook een keerzijde in het verhaal, hoeveel mannen doen er niet aan onveilige sex ?
Die spelen constant met hun leven en vaak ook met dat van hun wederhelft, want veel van die mannen zijn braaf getrouwd en houden er een dubbelleven op na, en dat vind ik nog erger.
Kijk maar eens op die parkeerplaatsen hoeveel auto's er staan met kinderstoeltjes .
80 % van die mannen is dus gewoon een brave huisvader en dat vind ik pas ranzig.

Dat is waar. Maar wat heeft dat te maken met mannen die verkracht, verdoofd en ingespoten worden met een levensbedreigende ziekte?

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:43

Ik hoop gewoon dat deze mensen zo snel mogelijk een zware straf opkrijgen.. wie weet sporen ze andere personen hier ook wel mee aan.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:46

ik zie ook niet in wat mannen die aan onveilige seks eraan toe doen in deze zaak?

ik snap verder ook niet dat ze niet terecht kunnen staan voor poging tot moord

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:51

Diablo schreef:
darwin schreef:

Dat is waar. Maar wat heeft dat te maken met mannen die verkracht, verdoofd en ingespoten worden met een levensbedreigende ziekte?

Je hebt mannen die altijd de grenzen opzoeken en als ze geen aids ingespoten krijgen lopen ze het wel op door onveilige sex of door naar die enge party's te gaan, da's in mijn ogen vragen om.

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:53

Walgelijk en ongelooflijk ziek..... Ik hoorde het gisteren al en las er vanmorgen een heel stul over in de krant.
Het leek ze vooral om de macht te gaan, en omdat ze zelf HIV besmet waren vonden ze dat anderen het ook maar moesten hebben.

Mijn neef is jaren geleden al eens slachtoffer geworden van zoiets, ook op gruwelijke manier.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:53

ja maar wie zegt dat deze mannen ook zo zijn/waren

Lindaa_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:59

Ik hoorde het gisteren ook op het nieuws!
Niet te geloven wel? Dat deze mensen gewoon al op het idee komen!
& Ze krijgen maar 16 jaar celstraf, die straf (alle strafen in NL overigens) moet veel hoger .. mischien bedenken ze zich dan nog een keer voordat ze het weer doen!

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:02

Ze kwamen in ieder geval niet voor een potje poker.
ik praat het ook niet goed, zo moet je het ook niet zien, maar gebeuren tegenwoordig zo'n rare dingen op dat gebied en dan moet je het mijn inziens niet op gaan zoeken door naar zo'n ranzige party te gaan.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:07

nee ze kwamen voor een sekfeest, maar dat wil niet zeggen dat ze dan van plan waren om het onveilig te doen of kinderzitjes achterin de auto hebben.

ook al is de kans groot dat ze het onveilig zouden doen...je kunt er niet zo maar vanuit gaan

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:45

Je weet niet wat ze van plan waren. En al waren ze van plan het onveilig te doen, dan is het vrijwillig. Dit is (volgens het nieuws) niet vrijwillig gebeurd en dan is het uit den boze, dat is moord.

Ik vind het een beetje raar om er maar van uit te gaan dat ze huisvaders waren die stiekem onveilige seks wilden bedrijven.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:23

Hoe ziek kan je zijn? Heb hier echt geen woorden voor!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 17:42

Echt belachelijk, ik hoorde 't gister op tv.

hoofdverdachte werkte ergens waar m'n moeder een half jaar stage heeft gelopen. Bloos! (ze weet niet wie het was verder) Nagelbijten / Gniffelen

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 17:43

Ik had het ook gehoord en ik vind het echt idioot dat mensen andere mensen inspuiten met HIV. Waarom andere mensen hun leven kapot maken???

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 17:46

Marijkjuh schreef:
Ik had het ook gehoord en ik vind het echt idioot dat mensen andere mensen inspuiten met HIV. Waarom andere mensen hun leven kapot maken???

Ze denken dat als iedereen HIV heeft, dat niemand meer met condoom seks wil hebben en dan heb je dus pure seks, of iets dergelijks.

Rolleyes Ik vind het belachelijk.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 19:05

is nu op sbs 6 iets over hoeveel het voor komt

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 19:14

echt niet te geloven dit, hoe kun je jezelf nog recht aankijken als je weet dat iemand anders wellicht(90% kans op overdraging door inspuiten) dood gaat doordat jij een 'kick' zocht?
Van mij mag Wallage die kerels aan hun p**meltje aan de Martinitoren hangen; krijg je ook een kick van, toch?

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 19:19

Ik vind het ook beangstigend voor de bewoners en collega's van het verzorgingshuis waar één van de verdachten werkt en zo aan injectienaalden e.d. kwam.

Wie weet vond hij het ook wel een kick op de patiënten te besmetten op één of andere manier. Door bijvoorbeeld niet zo hygiënisch te werk te gaan o.i.d.

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 20:08

tjonge, als ik dit soort dingen hoor wordt ik echt misselijk.
Hoe komt het ingodsnaam in iemands hersens op om dit soort dingen te doen... slaat echt werkelijk alles hoor Scheve mond
die mensen zijn echt ziek, niet alleen besmet met hiv maar ook ziek in hun hoofd Ziek Boos!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:59

Jaduuh schreef:
Ze denken dat als iedereen HIV heeft, dat niemand meer met condoom seks wil hebben en dan heb je dus pure seks, of iets dergelijks.

Rolleyes Ik vind het belachelijk.

Wat een sukkels, zelfs hiv besmette mensen onderling kunnen het beter gewoon veilig doen door de vele mutaties van dat virus. Je lichaam kan zich nog altijd weren tegen 1 type (je eigen) dan tegen 5 verschillende (van jou, je buurman, vage vriend en zo nog wat contacten bij wijze van spreken).

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 11:00

Bij Blauwborgje (dat verzorgingshuis) werkte mijn moeder.. dus ze schrok wel even omdat ze hen ook kende

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 11:01

en daar gaat je leven!
puur gestoord egoisme dit! moord eigenlijk, maar daar kunnen ze niet voor worden aangeklaagd omdat er medicijnen zijn die de leensverachting aanzienlijk kunnen rekken...!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 11:06

elinax21 schreef:
nee ze kwamen voor een sekfeest, maar dat wil niet zeggen dat ze dan van plan waren om het onveilig te doen of kinderzitjes achterin de auto hebben.

ook al is de kans groot dat ze het onveilig zouden doen...je kunt er niet zo maar vanuit gaan

idd!

Belachelijk om te zeggen dat het "eigen schuld" is, wanneer je naar die party's gaat.
Wel wanneer je het virus krijgt door onveilige sex (op dat soort feestjes).
Maar dan nog is het erg!
(ook voor de omgeving, bijv ouders etc)