en gister in het nieuws was het hondje dus ziek en over agresiviteit heb ik niks gehoord .
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
runningkawa schreef:ow jawel
En dat heb ik wel vaker gehoord dan 1x...helaas...
dierenartsen geweest en geen van alle wilde het doen...gelukkig heeft mijn vader een dierenarts gevonden.
Kyle schreef:Idioot? Er zijn inderdaad betere manieren, maar ik vind mensen wiens hond bijt en die toch niet laten afmaken véél idioter!

we kwamen net in de nieuwbouw wonen in castricum, en wat is nou een dorp zonder dierenarts??? dus die kwam ook maar al voor dat hij er officieel was kwam mn pa daar al over de vloer met de puppy, hij was de eerste klant en die DA had ook 'iets' met de hond en omdat ze verder nog gezond was en nix mankeerde alleen kreeg ze de kolder in dr kop maar dat wilde hij niet echt inzien want deze hond was tog de 'eerste' maar omdat onze hond gewoon onbetrouwbaar was en ik ook nog een klein zusje had ging het niet anders elinax21 schreef:ik heb het over dezelfde beatle, en ik heb nergens gezegd da tie jong was maar juist oud![]()
en gister in het nieuws was het hondje dus ziek en over agresiviteit heb ik niks gehoord .

Joscaa schreef:Laat hem dan inslapen, maar nee, dat kost geld...

KiWiKo schreef:het verschil tussen een goed geplaatst schot en een spuit is nihil
de man heeft een goede beslissing genomen, alleen de manier waarop is discutabel......
beter had hij naar de dierenarts gegaan