Maarja dan zijn ze waarschijnlijk weer sneller hier dan het vliegtuig waarmee ze gegaan zijn..
Dat ze hun maar in een gevangenis in Marokko dumpen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Rasisme is het als er gezegt word, alles eruit...
en dat zegt dus niemand
En in dit topic werd maar 1 persoon gediscrimineerd...namelijk het slachtoffer
Liezel1 schreef:arrhggg, hier kan ik me zo pissig over maken he!!!
en dan zeggen andere mensen dat ik rascistisch over kan komen.. het zal mij een zorg zijn!!
Ik had ze er hoogstpersoonlijk achteraan gesodemieterd!!
Wat een stijl zeg! dat homo's niet zijn geaccepteerd in hun cultuur is hún probleem!
Laat ze dan lekker tussn hun berggeiten gaan bivakkeren in the middle of nowhere in hun eigen gehucht!!
grrrrr.... stel je eens voor hoe het gegaan was als nederlanders dit bij een marokkaan hadden gedaan! Dan waren ze er niet levend vanaf gekomen!
youngster schreef:runningkawa schreef:Rasisme is het als er gezegt word, alles eruit...
en dat zegt dus niemand
En in dit topic werd maar 1 persoon gediscrimineerd...namelijk het slachtoffer
Ik zeg het ook maar even vooraf!
Gearl schreef:Het land uit gooien.
End of story.Ik ben niet ractistisch, maar mensen die in ons land komen wonen, moeten zich dan ook maar netjes gedragen. En zo niet? Dan gaan ze maar ergens anders de boel verzieken.
youngster schreef:Het is NIET de bedoeling om hier een racistisch topic van te maken!!
Zodra dat gebeurd gaat het topic dus opslot!
Discussie mag best, maar houd het wel netjes!!
ladylay schreef:eigen schuld, moeten ze het niet doen...
tantjeuh schreef:ladylay schreef:eigen schuld, moeten ze het niet doen...
Jij spreekt hier over een bevolkingsgroep alsof ze elkaar allemaal persoonlijk kennen, en allemaal verantwoordelijk zijn voor elkaars daden.
Mietje schreef:ladylay, het is in dit geval niet eens zeker of het om discriminatie ging of niet.
En wat doet het er nou toe wat voor huidskleur/land van herkomst ze hebben?
Als het nou een blanke nederlander was geweest, had je dan geroepen over k*tnederlanders ofzo?