Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Ja maar wat is het nut van zo'n vraag in een gezondheidsvragenlijst? krijg je dan een betere scores als je niet met niet-hetero's omgaat? Dat is discriminerend.
Liesje_Lover schreef:En die redens slaan helemaal nergens op. 'wij' zijn ook maar mensen..
Apple schreef:Ik vraag me serieus af wat zo'n vraag in een algemene vragenlijst over gezondheid doet.
dovish schreef:Nee, ik vind de vraag niet discriminerend, maar mensen die néé antwoorden vind ik wel discriminerend...
Liesje_Lover schreef:Vind jij het kloppen dan dat mensen homoseksuele mensen niet in hun vriendenkring zouden willen dan?
Liesje_Lover schreef:Vind jij het kloppen dan dat mensen homoseksuele mensen niet in hun vriendenkring zouden willen dan?
dovish schreef:Nee, ik vind de vraag niet discriminerend, maar mensen die néé antwoorden vind ik wel discriminerend...
Schimmelig schreef:Sjah, discrimineren betekent letterlijk onderscheid maken...
Je stelt geloof ik de vraag al om onderscheid te maken, right?
Mlies schreef:bij ons in de klas zijn geneog mensen die dat zeggen.Mwah, vind het wel aparte vraag eigenlijk.. "Nee ik wil geen hetero's in m'n vriendenkring" zegt toch ook niemand.
Nou heb ik van alles wat dus het maakt mij ook allemaal niet uit hoor.