Kleinste vrouw bevalt van baby

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyElmira

Re: Kleinste vrouw bevalt van baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:32

EveliNero schreef:
het lijkt me dat de ouders zelf naar de media zijn gestapt of iig toestemming hebben gegeven gezien de privé foto's. en het is toch niet helemaal normaal dat een vrouw van deze lengte een baby krijgt.

Nee en dat ze in de media komen is zo erg nog niet. Maar de reacties die ik dan lees van mensen (niet op bokt moet ik zeggen) die het niet normaal vinden en vinden dat ze geen kindje hoort te krijgen, dat maakt me best boos.

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:54

nouja, nu heeft dat kind straks weer een gemiddelde lengte van 136 cm Haha!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:55

Stoeptegel schreef:
nouja, nu heeft dat kind straks weer een gemiddelde lengte van 136 cm Haha!

Huilen van het lachen Hoe kom je er op!

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:59

Lengte pa + lengte ma : 2 +2
dus..
1.93 + 0.78= 2.71
gedeeld door 2 =135.5 + 2 = 1.37.5

Maar ik weet niet of dat hier opgaat. Is natuurlijk ook een schatting hea?

EveliNero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:00

Nee en dat ze in de media komen is zo erg nog niet. Maar de reacties die ik dan lees van mensen (niet op bokt moet ik zeggen) die het niet normaal vinden en vinden dat ze geen kindje hoort te krijgen, dat maakt me best boos.[/quote]

op de site waar dit bericht staat inderdaad, die reacties..!!

het kindje is trouwens ook 5 weken te vroeg geboren, dan zijn de meeste kinderen toch wat kleiner. heeft het kind voor een te vroeg geboren baby niet gewoon een vrij normale lengte??

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:01

Wel leuk voor haar Lachen Maar wat ziet die foto er grappig uit, dat ze bovenaan de trap staat Tong uitsteken

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:04

5 week te vroeg en dan nog maar 35 centimeter? nee dat is echt klein.
Moeder kan het kind niet lekker op tillen als kindje 4 jaar is en valt... Maar kind kan de moeder wel optillen Nagelbijten / Gniffelen
Ik vraag mij af in hoeverre dit goed was voor moeder haar lichaam... (sowieso is jong bevallen niet super voor je lichaam, maar helemaal niet als je ook nog zo klein bent lijkt mij)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 22-05-07 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:05

Snap best dat ze graag een kind wil, maar ze heeft veel lef dat ze zo veel risico heeft genomen.

T probleem dat die man 1.93m is snap ik niet zo, als hij heel klein was geweest voor een man, 1.60m ofzo dan was dat voor haar nog heel groot geweest! Knipoog

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:18

racheltjj schreef:
haha ik zie ze al hand in hand lopen op een boulevard, je zou dan toch denken dat het vader en kind is.
Hoe groot is een 'normaal' kindje eigenlijk ? Want 35 cm is toch ook best wel redelijk klein? En nog 5 weken van te voren gehaald ook, arm kindje ! Ben benieuwd naar die zn toekomst..!

schoot wel even in de lach door je eerste reactie Tong uitsteken

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:50

EveliNero schreef:
het kindje is trouwens ook 5 weken te vroeg geboren, dan zijn de meeste kinderen toch wat kleiner. heeft het kind voor een te vroeg geboren baby niet gewoon een vrij normale lengte??

Nee hoor. Overigens is die 5 weken te vroeg geboren neem ik aan gebaseerd op de gemiddelde zwangerschapsduur van 40 weken. Dit terwijl bevallen van 37 tot 42 weken 'normaal' wordt geacht. Eigenlijk is het kindje dus maar 2 weken echt te vroeg.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:16

Bonaire schreef:
Lengte pa + lengte ma : 2 +2
dus..
1.93 + 0.78= 2.71
gedeeld door 2 =135.5 + 2 = 1.37.5

Maar ik weet niet of dat hier opgaat. Is natuurlijk ook een schatting hea?

Ja dat begreep ik ook nog wel. Huilen van het lachen

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:18

Jeetje! Ik voel me met m'n 1.62 al super klein naast m'n vriend die 1.95 is.. Ben benieuwd hoe t er bij hun uit ziet! Nagelbijten / Gniffelen

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:02

Urielle schreef:
Ik hoop voor de baby dat de lengte nog bijtrekt.
Een gemiddeld kind zit rond de 50 centimeter bij de geboorte dus ik hoop dat de baby niet ook zo klein wordt als de moeder.

Mijn broer was 7 weken te vroeg geboren en was dacht ik tussen de 35 en 40 cm bij de geboorte. Hij is nu 20 en tussen de 1.75-1.80 Lachen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:09

LadyElmira schreef:
EveliNero schreef:
het lijkt me dat de ouders zelf naar de media zijn gestapt of iig toestemming hebben gegeven gezien de privé foto's. en het is toch niet helemaal normaal dat een vrouw van deze lengte een baby krijgt.

Nee en dat ze in de media komen is zo erg nog niet. Maar de reacties die ik dan lees van mensen (niet op bokt moet ik zeggen) die het niet normaal vinden en vinden dat ze geen kindje hoort te krijgen, dat maakt me best boos.

dan wil ik best even de handdoek in de ring gooien. Waarom moet je met alle geweld een kindje van jezelf als het door artsen wordt afgeraden omdat je zelf drager bent van een erfelijke afwijking? Er zijn genoeg gezonde kinderen die in tehuizen op liefhebbende ouders wachten. Kijk dan of je een kind kan adopteren.
Ik vind dit niet normaal, als je TIJDENS je zwangerschap erachter komt dat je kindje niet in orde is, dat vind ik heel wat anders, maar ondanks waarschuwingen toch bewust zwanger raken, wetende dat je een grote kans hebt op een gehandicapt kind, nee, sorry

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 15:12

stef schreef:
dan wil ik best even de handdoek in de ring gooien. Waarom moet je met alle geweld een kindje van jezelf als het door artsen wordt afgeraden omdat je zelf drager bent van een erfelijke afwijking? Er zijn genoeg gezonde kinderen die in tehuizen op liefhebbende ouders wachten. Kijk dan of je een kind kan adopteren.
Ik vind dit niet normaal, als je TIJDENS je zwangerschap erachter komt dat je kindje niet in orde is, dat vind ik heel wat anders, maar ondanks waarschuwingen toch bewust zwanger raken, wetende dat je een grote kans hebt op een gehandicapt kind, nee, sorry

Hier ga ik helemaal in mee. Dat kind kiest absoluut niet voor een bestaan met een afwijking. Waarom bewust het leven van een kind zo moeilijk maken. Adopteer er dan idd 1. Ik ben het helemaal eens met Stef!!!!!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 15:17

ik ben het met bovenstaande reacties eens,
ik wil niet discrimineren, maar als je een genetische afwijking hebt , die misschien erfelijk kan zijn, zou je bewust niet aan kinderen moeten beginnen.
een gezond kind heeft het al moeilijk, laat staan een met een afwijking,dat wil je een kind toch niet aan doen?

ik heb een vorm van adhd, wat heel erg erfelijk (dominant erfelijk) is, ik neem bewust geen kinderen, wil ze niet aandoen wat ik vroeger heb meegemaakt.
en dan roepen veel mensen , ach er is toch ritalin, nou zo wil ik niet een kind op laten groeien.
ik ben ook tegen het vermeerderen van dieren, dus ook bij mensen

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 15:18

Jeetje, zo klein en jong en dan toch een kind willen. Hoe oud is die vriend van 1m93?

Zie je die 2 al seks hebben Nagelbijten / Gniffelen

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 19:54

hihi, dat kindje is nu bijna al de helft van de moeders lengte Tong uitsteken
Ik snap best wel waarom ze een kindje wilde ook al raadde de dokter het haar af. Het is dan toch iets van jezelf.

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 19:56

Wat een lengteverschil tussen mams en paps Tong uitsteken
Nouja, zolang alles goed ging, leuk nieuws toch Lachen!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 20:58

Nannes schreef:
hihi, dat kindje is nu bijna al de helft van de moeders lengte Tong uitsteken
Ik snap best wel waarom ze een kindje wilde ook al raadde de dokter het haar af. Het is dan toch iets van jezelf.

moet je daarom maar risico nemen? Dat kind vraagt er niet om hoor, moeders heeft de keuze om haar genen door te geven ja of nee

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:37

Urielle schreef:
Ik hoop voor de baby dat de lengte nog bijtrekt.
Een gemiddeld kind zit rond de 50 centimeter bij de geboorte dus ik hoop dat de baby niet ook zo klein wordt als de moeder.

zat er ver onder, en ben toch nog 1.50 is toch wel redelijk vind ik Haha!

EveliNero schreef:
heeft het kind voor een te vroeg geboren baby niet gewoon een vrij normale lengte??

Nee.

Ik vind het heel erg leuk voor haar, maar hoop dat de man bij haar blijft, want die zal ze nodig hebben, ik zie niet in waarom "andere" mensen hun dromen niet waar mogen maken. wie weet is ze een top mama, een betere moeder dan een "grotere" moeder. (kan me een docu hier herinneren)
of wat dacht je van....
viewtopic.php?f=135&t=778167

Misschien over een paar jaar maar eens kijken.

Topoverkonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:55

Nannes schreef:

En wat als het niet goed afliep en het kindje had een genetische afwijking? Dan hoor je de mensen al zeggen 'eigen fout, ze was gewaarschuwd'.

Veel mensen reageren zo fel omdat het gaat over mensen die een genetische afwijking hebben en die het kunnen doorgeven aan de kinderen en/of kinderen erdoor moeilijker kunnen opvoeden.
(vergelijk met mensen die blind/doof zijn of een licht verstandelijke beperking hebben)

Ze heeft lef gehad en het is goed afgelopen. Goed voor haar!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 00:15

princess romy: waarom zou je het risico nemen een mismaakt kind op de wereld te zetten (wat dat is haar afwijking) als er kindertehuizen vol zitten met gezonde kinderen die smachten naar liefhebbende ouders?.
Ze heeft lef gehad? Dit noem ik geen lef, meer je kont tegen de krib gooien en tegen beter weten in je wil door douwen

aniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 00:23

Leuk dat zo'n vrouw toch een kindje kan krijgen. Ik had laast een programma gezien en het gaat vaak niet goed.

Maar als die baby over een paar weken iets van 50 cm is. Dan is ze maar 25 cm groter.. Lijkt me dan best lastig om de baby te dragen.

dubbeldoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 00:25

ik vind het zieliger voor een kind om geadopteerd te worden door zo'n moeder, want dan heb je de kans dat hij dubbel gepest word: 1 je bent ''anders'', 2 je moeder is klein, en dan weet ik niet ofdat zo'n kind dan wel écht zo veel van zijn moeder zal gaan houden, doordat bijvoorbeeld izjn klasgenootjes enz hem er telkens mee pesten. echter als het wél haar eigen kind is, dan zal hij er hoogst waarschijnlijk ''normaal'' uitzien, en dus minder gepest worden. ja misschien met zijn kleine moeder, maar als het zijn échte moeder is, dan doen mensen toch een stuk respectvoller!