Hilton krijgt strafvermindering

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bandos

Re: Hilton krijgt strafvermindering

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 10:46

Goed gezegd allemaal!!!Zo'n egoistisch kreng die het meest byzarre doet met al dat geld van haar (ouders).Die zou zich eens als een mens moeten gaan gedragen,ha heeft ze ooit met al dat geld iets goeds voor anderen gedaan??Nee natuurlijk niet,ikke ikke en nog eens ikke...de rest mag van haar fijn stikken!!!1 groot egoistisch rotkreng is ze,zo geboren en niets bijgeleerd.. Boos! Boos! Boos! !!!!

Lilian_AapIe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 10:50

Omdat ze beroemd is heeft ze strafvermindering gekregen ofzo? echt achterlijk..
Ik vind dat ze wel een tijdje mag zitten voor iets (weet niet wat ze heeft gedaan), maar misschien wordt ze dan een keer verstandig en verandert ze haar houding.
Want hoe haar houding nu is, is om te huilen Huilen .. Tong uitsteken
Maar ik heb ooit die serie van haar gezien met die andere (Nicole geloof ik?) maar die vond ik nog erger.. Scheve mond die stak helemaal geen poot uit!

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 13:37

Esmeralda schreef:
Ze hadden haar naar zo,n opvoedkamp in de wildernis moeten sturen, misschien dat ze dan ineens beseft wat ze wel allemaal heeft /mag/kan/ect. Walgelijk verwent nest. Heb een aantal keer die series van d,r gezien, denk kom jij maar eens bij mij in huis, dan is het gauw gedaan met die arogante houding van je! Je begrijpt het vast ik Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk van die muts Haha!

Jah .. dat had alleen geholpen als ze een paar jaar jonger was. Nu is ze gewoon volwassen.. en moet ze als een volwassen behandeld worden.. Niks.. niet korten in die straf va haar.. Moet ze maar leren zich aan de regels te houden.. net als alle anderen.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 14:08

Nou ja "gewoon" volwassen. Het is een onopgevoed kreng! Hoop dat haar medegevangen haar eens de echte wereld laten zien

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 14:27

dit is weer duidelijk een celeb waarvan je nu al kan zeggen dat ze over n x aantal jaar in de goot zit, ze staat er nu al met 1 been in

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 12:15

Rare reacties zeg! Ze heeft een karakter dat jullie niet aanstaat dus verdient ze levenslang???
Ze heeft twee keer gereden onder invloed. Dat is levensgevaarlijk en daar moet ze voor gestraft worden.
Maar gevangenis is écht geen pretje. Als mijn eigen kind onder invloed had gereden, had ik er ook alles voor gedaan dat die niet naar de gevangenis moest gaan.
Dat het een speciale gevangenis is, zie ik alleen maar op die site van celebscene, alle andere (serieuzere?) bronnen zeggen daar niets over.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:36

Lilian_AapIe schreef:
(Nicole geloof ik?)

Ja Nicole Richie, de adoptiedochter van Lionel Richie.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 20:15

ik vind het logisch dat ze apart gaat, want kijk, ze ís nou eenmaal niet meer een ''normaal mens'' ze is wereldberoemd, en er zijn altijd mensen die je dat niet gunnen. Die vrouwen in de gevangenis zitten er niet voor niks, sommige hebben moorden en alles op hun naam staan, nou dan hebben ze er vast geen moeite mee om Paris nog even aan te pakken.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 00:14

Justine_Mo schreef:
Ik vind het wel terecht dat Paris moet zitten.
Alleen snap ik wel waarom ze naar een speciale gevangenis gaat.
Want ik denk dat je er zeker van kan zijn dat ze helemaal wordt afgemaakt door de andere vrouwen in de gevangenis,ook was ze al meerdere malen bedreigd door toekomstige mede celgenoten.Dus ik snpa best dat ze naar een andere gevangenis gaat.

Ja dat snap ik ook wel!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 00:18

Ik vind het helemaal niet raar dat ze in een andere gevangenis geplaatst word. Dit is haar bescherming, in een echte gevangenis wordt ze afgemaakt en ik denk dat ze dat niet kunnen maken.

Ik heb er ook een dubbel gevoel erbij, want wij zouden niet zo mild behandeld worden. En ergens is het oneerlijk, maar ik denk dat wij het wel zouden overleven en zij niet!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 00:20

Ach wie weet maakt ze er gewoon een paar opnamedaagjes met de cameraman Knipoog
Paris straalt idd alle het ego verwende nest syndroom uit wat je als over the top spoiled brat kan hebben. Maaruhh ff voor de duidelijkheid mevrouw geniet volop van t leven Knipoog

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 00:25

Ja misschien komt er een leuk filmpje van haar en een andere gedetineerde celeb of oud politie agent Haha! Wordt het binnen de muren opgenomen, even leuke naar verzinnen.

Jailbang with Paris ROFL

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:01

Tjongejonge.. Die doos zouden ze levenslang moeten geven. Dat kind is een gevaar voor zichzelf man!
Ik heb nog nooit zo'n dom figuur gezien! Echt vreselijk Haha!
En as said before, ik ben voor strafvermeerdering, júist omdat ze beroemd is, en dus een zekere voorbeeldfunctie heeft!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 15:53

Wat hierboven al is gezegd, een aparte gevangenis lijkt me slim, puur voor haar bescherming. Ze moet gestraft worden, niet gemarteld of weet ik het wat.

en strafvermindering? sja ik weet niet of dat gebruikelijk is daar en gezien ik haar niet ken en ze mij niks misdaan heeft kan ik ht haar best gunnen Knipoog