Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely1 schreef:Sonja Bakker is ook een soort crash dieet en niet een leefstijlverandering zoals zij beweert. Mijn moeder werkt en heeft SB een poosje gevolgd die was gewoon niet te doen, laat staan er nog bij sporten, zij paste het aan.
.
IlsjePilsje schreef:Of SB slecht is weet ik niet, aangezien ik het dieet niet ken.
Maar wat ik wel weet dat het een hype is. Net zoals Montignac etc. SB heeft gewoon ook een goed commercieel inzicht en verdiend bakken met geld. Als ik zo een beetje lees wat ze aan dieet voorschrijft, had elke snuggere boer dit kunnen bedenken. Alleen heeft zij er een boek over geschreven.
Afvallen doe je zonder dieet, maar met een drastische verandering van je eetgewoontes en levenstijl.
Farouche schreef:Tja, ik weet het niet. Als mensen er vanaf vallen, goed toch. het is beter dan dat mensen het ontbijt en alles gaan overslaan. En het is een tijdelijke hype, straks is er weer wat anders.
Maar als ze dit slecht vinden, ze komen ook niet met een beter alternatief, dit laat mensen tenminste afvallen.
my_travers schreef:ik heb dat weekmenu even gezien. Maar ontbijten met een plak ontbijt koek?! Daar kan ik niet op leven, vooral niet als ik nog vanalles moet doen die dag.. Gewoon een beetje aanpassen, denk ik dan..
Farouche schreef:Tja, ik weet het niet. Als mensen er vanaf vallen, goed toch. het is beter dan dat mensen het ontbijt en alles gaan overslaan. En het is een tijdelijke hype, straks is er weer wat anders.
Maar als ze dit slecht vinden, ze komen ook niet met een beter alternatief, dit laat mensen tenminste afvallen.
faye schreef:Ach ja, maar ze heeft wel gelijk! Ook deze hype gaat weer over
Sb sponsort bepaalde veodingsmiddelenleveranciers, krijgt zo veel reclame budget. De domme hollander trapt er in en denkt nog dat ze gezond bezig zijn ook
faye schreef:Sb sponsort bepaalde veodingsmiddelenleveranciers, krijgt zo veel reclame budget. De domme hollander trapt er in en denkt nog dat ze gezond bezig zijn ook
faye schreef:Waar zeg ik dat nicolletje?
Lenn schreef:Deze kritiek is al super gedateerd. Het is gebaseerd op haar eerste boek. Daar heeft ze aan gewerkt en het resultaat is 'Bereik en behoud je ideale gewicht' waarin ze de kritiekpunten ook heeft opgenomen.
Duke schreef:En zoals gezegd: wie een beetje slim nadenkt, komt ook wel op deze tips, maar SB is gewoon commercieel sterk aangelegd. Als je zelf zo slim was geweest, had je ook geld kunnen verdienen. Dat er nog genoeg overgewicht is en ongezond levende mensen, bewijst dat niet iedereen slim genoeg is om zelf tot een goed en gezond voedingspatroon te komen. Er zijn blijkbaar niet zoveel snuggere boeren...
Sanniejj schreef:Tja, ik weet het niet. Als mensen er vanaf vallen, goed toch. het is beter dan dat mensen het ontbijt en alles gaan overslaan. En het is een tijdelijke hype, straks is er weer wat anders.
jaa maar er zijn ook manieren om gezond te afvallen
Zoals?
het ziekenhuis dieet zeker?
nou sorry hoor maar mijn moeder en ik eten al te weinig, teminste dat zegt de dokter, en daarmee hadden wij zelf nog honger, dat hou je ook niet vol, dan maar iets wat minder gezond is