Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
odinloes schreef:ik denk zoals ik mijn man ken dat hij de gevangenis niet eens haalt.
denk dat mijn man hem zelf wel vermoord.
je kinderen zijn je alles hoor.
er is een keer iemand die mijn kind heeft geslagen.
nou ik ben klein en dus hihi maar ze heeft genoeg klappen van me gehad hoor.
dus verkrachting bij een kind van mij.
sorry dat ik het zeg maar eerst martelen en dan de stoel.
maar ik zeg ook ik moet wel 1000% zeker van zijn
Citaat:Advocaten van slachtoffers van kinderverkrachting hebben aangevoerd dat daders hun slachtoffer - en enige getuige - mogelijk eerder zullen vermoorden als op kinderverkrachting de doodstraf komt te staan.
Diablo schreef:Moeilijk. Ik vind aan de ene kant dat je niet mag beslissen over het leven van een ander. Aan de andere kant: iemand die zoiets op zijn geweten heeft, wist vantevoren wat er kon gebeuren.
Ik heb 3 dochters. Ik denk, als het één van mijn meiden overkomt, ik meteen voor de doodstraf ben.
HaileysComet schreef:Geen straf is te hoog als iemand met zijn handen niet van kinderen af kan blijven.
Maar zelf vind ik het zonde om mensen ter dood te veroordelen.
Stel ze beschikbaar aan de wetenschap voor de rest van hun leven: dan kunnen er medicijnen op ze getest worden en dan hoeven er ook geen onschuldige dieren meer te lijden.
runningkawa schreef:Ik ben bang dat een verkrachter niet ophoud als je zijn zaakje eraf haalt, die verzint wel andere dingen die hij erin kan stoppen, om het maar meteen ff lomp te zeggen.
het gaat om macht, niet zozeer om de daad...
eowyn04 schreef:runningkawa schreef:Ik ben bang dat een verkrachter niet ophoud als je zijn zaakje eraf haalt, die verzint wel andere dingen die hij erin kan stoppen, om het maar meteen ff lomp te zeggen.
het gaat om macht, niet zozeer om de daad...
jep daar heb je helemaal gelijk in.
Nou dan zou ik zeggen: hupsakee dan ook maar het slurfje eraf. zou dat helpen?