Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tam_ schreef:Citaat:Suus_ wrote in het andere topic:"
Ik ga altijd met oma naar Blijdorp. Wat wij vaak zien is een stelletje dat daar de aap Bokito loopt te treiteren, hij wordt dan zoo kwaad en het geeft hun een kick ofzo. Altijd als wij daar zjin en zij zijn er ook zien we het weer en weer. En we zeiden al vaker "ooit zal hij haar pakken dan staat ze niet meer op"
Nou gister was oma in het dierenpark en stond die vrouw hem dus weer te treiteren, deze keer was die aap ZO kwaad geworden, ze zeg 'het was WEER die vrouwn en Bokito hij stond tot in zijn knieën in het water', ze is naar de hal gegaan omdat ze het toch wat eng vond worden. Later kwam ze terug en er stond allemaal polite, een heli, ambulance etc. etc.
De dierentuyin werd ontruimt en later hoorde ze dat die vrouw een verbrijzelde hand (ze was mee gesleurd), haar pols en arm gebroken, en bijtwonden tot op het bot heeft.
Het spijt me dat ik het zeg en het wordt er niet minder erg van, maar ik kan er niets anders van maken: 'eigen schuld dikke bult'
katiavl schreef:Die speculatie is ook op het nieuws, en ze zijn het nu aan het onderzoeken omdat meerdere getuigen hier van iets zouden zeggen dus wel waard om te onderzoekenmaar het is moeilijk omdat er geen bewakings cameras hangen in dat stuk. Maar goed er moet zowiezo iets gebeurt zijn want zijn gedrag laat vraagtekkens over. Maar of we het ooit te weten komen is nog een ?
in berlijn is hij ontsnapt omdat de huisvesting aan wensen overliet.....
katiavl schreef:Die afstand is juist het probleem een ideale huisvesting zou nooit glazen wanden hebben, maar er is nog altijd één element belangrijk en dat is publiek. Ideale huisvesting is niet publieksvriendelijk. Mischien meer bewaking.
Nuja, dat meerdere getuigen het melden vind ik toch al een reden om het te onderzoeken. Ben zowiezo benieuwd wat eruit komt.
Maar waarom is het onbegrijpelijk om dat te zeggen? Waarom zou dat niet kunnen gebeuren.
HaileysComet schreef:
ThePast03 schreef:Wat een vreselijke speculaties hier. Ten eerste als dit verhaal al waar zou zijn is dus niet de vrouw die de aap heeft gepest aangevallen want die kwam blijkbaar terug toen iemand anders al zwaar gewond daar lag.
Ben benieuwd of je ook zo gedacht had als het jouw oma/moeder zou zijn die nu in het ziekenhuis lag, of jouw kinderen die dit hebben moeten zien gebeuren. Hetzelfde geldt voor de mensen die dit zo lachwekkend vinden.
Ten tweede denk ik als het zo is dat de dieren zo makkelijk gepest kunnen worden het tijd wordt dat de dierentuinen gesloten worden. Lijkt me geen leuk leven voor de dieren en blijkbaar kan deze dierentuin het niet voorkomen.
Blijkbaar werd hij dan in Duitsland ook al gepest gezien het feit dat hij daar ook al ontsnapt is?
Denk alsjeblieft een beetje beter na voordat je posts neer gaat zetten als "eigen schuld, dikke bult".
HaileysComet schreef:Heeft Bokita die vrouw gepakt die hem al enkele malen had getreiterd? Zo ja dan vind ik het totaal niet erg dat Bokita haar te pakken heeft genomen!
Citaat:Ten eerste als dit verhaal al waar zou zijn is dus niet de vrouw die de aap heeft gepest aangevallen want die kwam blijkbaar terug toen iemand anders al zwaar gewond daar lag.
Jolliegirl schreef:Alle verhalen hier worden verdraait in de kranten.
vriendin van me zat op dat moment (nog) rustig in het restaurant.
Er was er een ontsnapt een medewerker is nog naar de keuken gevlucht.
ern er is iemand in haar hand gebeten
verder heb ik nog niet veel van haar gehoort.
Jolliegirl schreef:met hier bedoelde ik niet dit topic hoor
Die pers doet er alles aan om een zo mooi mogenlijk verhaal in de krant te zetten
suus_ schreef:Als zo'n dier getreiterd wordt terwijl die 2 kleintjes te beschermen heeft de mogelijkheid heeft ze te pakken zou ik het ook doen. Puur uit verdediging,
Gearl schreef:Ik lag echt onder de tafel in van het lachen,
katiavl schreef:Mischien dat de oma best een naar blijdorp belt om haar verhaal te vertellen.
Chiqa schreef:Ik kan niet lachen om dit bericht, sorrie.