Pedo's wilden kind brandmerken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Pedo's wilden kind brandmerken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 09:37

tbs kennen ze daar niet
Maar wat heb je aan tbs bij zulke verknipte gedachtes
Krijgt een zieleknijper echt niet meer recht gepraat hoor....

En er wordt gezegt dat ze zijn gepakt voordat ze wat gedaan hebben...ja deze keer...wie zegt dat ze niet eerder wat gedaan hebben?
In het zo groot komt denk ik niet uit de lucht vallen...ben bang dat ze zo el wel enge dinge gedaan hebben...
Waneer komt de wereld nu eens meer in opstand en dan vooral de politieke leiders en wordt zoiets véél harder aangepakt, opgespoort enz?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 09:41

Citaat:
Ik vraag me bij zo'n mensen af, waar het nou precies fout is gegaan.. was dat al voor de geboorte (genetisch) tijdens hun jeugd, wanneer??

Dat vraag ik me nou ook af ja!
Godzijdank zijn ze op tijd opgepakt, wat een zieke figuren zeg...

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 20:56

pharagirlke schreef:
Het brand merk zouden 2 c's omgekeert tegen elkaar zijn, dus dat je een S krijgt, dit zijn de initialen van de 'leider'.

Satan misschien?

Citaat:
Serieus voor dit soort mensen mag voor de de populaire Amerikaanse staf weer worden ingevoerd

helemaal eens.. ik ben over het algemeen tegen de doodstraf, maar als je deze mensen voor de rest zou opsluiten kost dat een hoop geld, wat ze niet waard zijn.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:58

bizar..............................

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:00

Dit is echt walgelijk zeg! Bizar is het idd ook...

Ik vind het wel onwijs knap van die agent dat hij heeft kunnen infiltreren, ik wil niet eens weten wat hij allemaal te horen heeft gekregen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:03

mijn dochter doet het gruwelijk goed op teakwondo.........

wil de man niet tegenkomen die haar over 4 jaar denkt mee te nemen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:18

Ik lees de laatste tijd zoveel van die gruwel dingen dat ik denk dat ik ons Gioya tot haar 30e aan de hand meeneem naar school, werk, vriendinnen... Huilen

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:54

Bizarre mensen zeg , Tjonge.. ER staat dat ze opgepakt zijn voor ze dit plan konden uitvoeren,

Ik ben van mening (mijn mening het hoeft dus niet zo te zijn) Dat als iemand zo kan denken en ook nog eens echt inplannen dat dit niet de eerste keer is dat die 'mensen' zoiets doen, Ik denk dat er dus meer is gebeurd voorheen voordat ze met deze plannen kwamen. Stomme vorm van macht willen hebben

Zoals Rk hier zegt Wanneer worden deze dingen eens eerder opgespoort, Dat is moeilijk maar ze doen er ook te weinig voor (soort idee wat je niet weet is er niet, Wat vak is met Nl , Nogmaals ik weet dat dingen moeilijk te herkennen op te sporen zijn hoor maar toch)

Helaas komen dit soort dingen vaker voor dan menig mens zich in kan denken. En wordt daar nihil van opgelost/opgespoord
En zolang er geen voldoende inzicht is in hoe omvangrijk dit soort dingen zijn zal het grote deel van dit soort dingen ook nooit bekend worden dus ook onopgelost blijven

Deze 'mensen'uit dit stukje mogen van mij lekker ergens in een cel zitten waar ze nooit meer uit mogen en geen contact met wie dan ook. Dat ze het in dit bericht nog niet gedaan hebben boeit me dan niet ze hadden wel al concrete plannen En juist omdat ze alles inplande vindt ik ze berekend en dus bij volle verstand dus nooit meer los laten!!!!

Verder vindt ik (want las in reactie's dat ze zelf kinderen hebben) het erg voor die kinderen dat zij zo'n vader hebben Alsmede voor hun partners die misschien dit helemaal niet wisten ... Misselijk Misselijk Nee bah

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 23:04

Damn die mensen (mag je geen mensen meer noemen eigenlijk) zijn echt zo gestoord he! Hoe kom je daarbij? Die mogen van mij echt de doodstraf krijgen, daar heb je niks aan! Boos!

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 23:04

Oow ik word hier echt koud van...... Eerlijk, ik heb compleet kippevel als ik die zieke gedachtes lees en op in me laat werken. Onvoorstelbaar dat mensen -die ook nog eens zelf kinderen hebben- tot zoiets in staat zijn. Ook ik vind dat elke cent dat hun gevangenisstraf kost weggegooid geld is. Zulke mensen mogen van mij per direct dood -en wel op een pijnlijke manier-
Misschien dat een harde en directe aanpak andere gestoorden tegenhoud.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 23:08

Daphnezz schreef:
pharagirlke schreef:
Het brand merk zouden 2 c's omgekeert tegen elkaar zijn, dus dat je een S krijgt, dit zijn de initialen van de 'leider'.

Satan misschien?

Citaat:
Serieus voor dit soort mensen mag voor de de populaire Amerikaanse staf weer worden ingevoerd

helemaal eens.. ik ben over het algemeen tegen de doodstraf, maar als je deze mensen voor de rest zou opsluiten kost dat een hoop geld, wat ze niet waard zijn.

nee gewoon C.C maar dan omgekeerd tegen elkaar Knipoog

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 23:10

GATVERDAMME ! Misselijk
Ik snap niet dat iemand een leven zo wil vergallen

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 23:11

Bah, ik word er echt niet goed van als ik zoiets lees.
Kan me niet voorstellen dat dit soort zieke mensen hier rondlopen Misselijk

Gooi ze maar eerst de bak in (daar weten de medegedetineerden wel raad mee) en daarna gewoon de strop, weg ermee.

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 23:17

Misschien worden ze levenslang geinterneerd?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 23:21

*Sprakeloos*.... Hoe kún je zoiets bedenken en het daarna ook nog daadwerkelijk gaan uitvoeren...
Wagelijk bah... Die mensen mogen nooit meer vrij rondlopen! Liever zelfs nog afmaken die handel... Je hebt er niets aan, kosten bergen met geld en zullen altijd ellende met zich meebrengen.

Fortuna_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 23:23

Die prehistorische mensen weten ook niet wat ze willen he.. WAT moeten ze er nou mee?? je maakt het kind alleen maar ongelukkig Huilen

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:15

Misselijk Misselijk Misselijk
Eigenlijk vind ik dat je dit soort mensen gewoon af moet maken. Wat hebben zij voor nut voor de samenleving? Natuurlijk kun je dat niet doen, dan krijg je hitler achtige praktijken en je weet het nooit zeker.
Maar stel, er komt een manier om te weten dat je met zulke mensen te maken hebt, dan zeg ik weg ermee. Ik zal er niet om rouwen, op zo'n manier verdien je geen plaats op aarde.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:37

Ik krijg hier altijd zulke foute fantasietjes van....misschien een flink brandmerk op bepaalde lichaamsdelen van de heren zetten? (o, sorry, iets te heet geworden Extreme duivel )

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:41

Echt, dat dit soort mensen bestaan...

Ik weet een passende straf voor ze. Nagelbijten / Gniffelen

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:41

Jeetje, hoe krijg je zoiets verzonnen... Scheve mond
Dan ben je toch helemaal niet goed bij je kop!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:42

Als straf moeten ze zelf gewoon gebrandmerkt worden en Vork

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:00

OK, en nu ben ik dus misselijk...

Ik ben principieel tegen de doodstraf, maar dit soort figuren maken het wel heel moeilijk om aan principes vast te houden.

Eerst dacht ik: studiemateriaal voor psychiaters in opleiding: hoe kan iemand dit soort zieke ideeen hebben. Toen las ik dat het vaders zijn en nu denk ik dat studiemateriaal voor aankomend scheikundigen een betere optie is. Zuur, en stroomgeleiding en zo.

Brandmerken zodat ze het zich goed zou herinneren. Ja, want normaal gesproken vergeet je zoiets zo makkelijk, nou goed...

Bah bah bah

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:01

Bij dit soort mensen ben ik absoluut voor de doodstraf!!!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:04

avanti4ever schreef:
Verder vindt ik (want las in reactie's dat ze zelf kinderen hebben) het erg voor die kinderen dat zij zo'n vader hebben Alsmede voor hun partners die misschien dit helemaal niet wisten ... Misselijk Misselijk Nee bah

Tjemig je zult er toch achter komen dat je vent waar je al tien jaar mee samen bent en jullie kinderen 'liefhebbend' in bad doet zo'n rare kronkel heeft. Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:05

Ik geloof dat ik mijn vent dan zelf te lijf ging met het grootste mes uit mijn keuken en dat zijn pikkie er naderhand niet meer zat....