Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik vraag me bij zo'n mensen af, waar het nou precies fout is gegaan.. was dat al voor de geboorte (genetisch) tijdens hun jeugd, wanneer??
pharagirlke schreef:Het brand merk zouden 2 c's omgekeert tegen elkaar zijn, dus dat je een S krijgt, dit zijn de initialen van de 'leider'.
Citaat:Serieus voor dit soort mensen mag voor de de populaire Amerikaanse staf weer worden ingevoerd
Daphnezz schreef:pharagirlke schreef:Het brand merk zouden 2 c's omgekeert tegen elkaar zijn, dus dat je een S krijgt, dit zijn de initialen van de 'leider'.
Satan misschien?Citaat:Serieus voor dit soort mensen mag voor de de populaire Amerikaanse staf weer worden ingevoerd
helemaal eens.. ik ben over het algemeen tegen de doodstraf, maar als je deze mensen voor de rest zou opsluiten kost dat een hoop geld, wat ze niet waard zijn.
avanti4ever schreef:Verder vindt ik (want las in reactie's dat ze zelf kinderen hebben) het erg voor die kinderen dat zij zo'n vader hebben Alsmede voor hun partners die misschien dit helemaal niet wisten ...![]()
Nee bah